Завдяки YouTube в наші дні кожен може стати режисером або продюсером. Принаймні, ви точно повинні мислити як вони, тому що вам належить залучати і розважати людей, щоб у них з’явилося бажання стати вашими передплатниками.
Якщо ви надумали скинути з рахунків YouTube, вважаючи, що дні його слави давно пройшли, візьміть до уваги наступне:
- Близько 5 мільярдів відео переглядають на YouTube щодня. Ігнорувати таку активну аудиторію і не утвердитися на платформі – величезна помилка.
- У YouTube більше мільярда користувачів – це майже третина всіх користувачів Інтернету.
- Кількість людей, які щодня переглядають YouTube, зросла на 40 відсотків за останні два роки.
- Виручка YouTube від мобільної реклами виросла в 2 рази
«Але я займаюся цим роками і не бачу результатів!» – чую я ваш крик. Як видно з наведеної вище статистики, причина, по якій ви не бачите результатів, зовсім не вина YouTube. Читайте далі – ось кілька простих способів, які допоможуть стати вашому каналу популярнішим:
1. Створюйте часті і послідовні відео
Незалежно від того, чи були ви активні на YouTube якийсь час або тільки починаєте, одна з речей номер один, яку ви можете зробити – це постійно розміщувати відео. Так ви починаєте будувати довгострокові і надійні відносини з глядачами. Фактично, визначаючи, коли і як часто ви збираєтеся публікувати пости, ви виробляєте звичку до регулярного перегляду вашого каналу.
Однак важливо пам’ятати, що якщо глядач бачить, що ви не публікували відео тривалий період, то йому, ймовірно, немає сенсу ставати вашим передплатником. Люди не будуть підписуватися на канал, якщо не знатимуть, що ви регулярно створюєте контент.
Крім того, не бійтеся через деякий час переробляти свої відео. Точно так же, як вам слід подумати про перепрофілювання старих блогів і їх оптимізації – не бійтеся ще раз повернутися до теми і, можливо, змінити її, надати оновлення або додати додаткові покажчики.
2. Перевірте своїх конкурентів
Як казав Пабло Пікассо: «Мистецтво – це крадіжка». Тому не потрібно боятися «позичати» ідеї у інших, адже в підсумку ви перетворите цю ідею в щось своє, зовсім нове, інше.
Звертайте увагу на відеоконтент ваших конкурентів: як реагують їх глядачі? Які теми найбільше знаходять відгук у їх аудиторії? Не забудьте також поглянути на те, як вони взаємодіють зі своїми глядачами. Вони взагалі отримують зворотний зв’язок?
Якщо тема не знаходить відгуку у глядачів і взаємодії мало, ви повинні або уникати цієї теми, або з’ясовувати, що вони зробили не так, що може не сподобатися їх глядачам.
3. Використовуйте ефектні заставки на відео
Це може здатися досить незначним, але це може бути причиною, по якій ви не бачите сплеску передплатників.
Заставка вашого відео – це ваша можливість виділитися, а всі ми спочатку судимо за обкладинкою, будемо чесні. Чому це працює: мініатюри служать в якості міні-рекламних плакатів для вашого контенту і дуже важливі для залучення кліків на ваших відео. А якісне зображення дає відчуття, що у вас якісне відео.
Не забувайте відслідковувати аналітику, подивіться, у яких відео рейтинг кліків вище. Швидше за все, в цій картинці є щось, що змусило когось вибрати її з усіх інших результатів.
4. Створіть трейлер каналу
Трейлер – це короткий виклад того, хто ви, чому ваші відео цінні і чому вони повинні продовжувати цікавитися тим, що виходить. Так ви вже з перших секунд зможете викликати цікавість.
Створюйте трейлер для каналу, як трейлер фільму. Ви не підете в кіно, якщо трейлер вам не цікавий – те ж саме відноситься і до ваших відео.
Погляньте на своїх успішних конкурентів: що вони роблять в трейлері свого каналу, що привертає у них стільки глядачів і передплатників. Зробіть висновки і подумайте, які фішки можуть з’явитися і у вас в трейлері каналу, і не бійтеся згодом міняти його.
5. Заклик до дії
Якщо глядач дивиться ваше відео, а потім просто йде, то варто використовувати заклик до дії. Увімкніть анотації, що дозволяють людям натискати кнопку для підписки на протязі всього відео. Крім цього, переконайтеся, що ви також усно спонукаєте людей підписатися на ваш канал, ставити лайки, коментарі. І не забувайте про важливість знайомства зі своїми глядачами, питайте свою аудиторію, що їм цікаво, що хочуть бачити.
6. Не бійтеся бути несерйозним
Як би банально не звучало, але ви не отримаєте передплатників, якщо ви або ваш контент буде нудним. Не варто монотонно говорити в камеру зачитуючи сценарій – будьте натхненні, захоплені і щиро раді поділитися інформацією. Ви хочете зацікавити своїх глядачів тим, що вони вивчають і дивляться. Не бійтеся бути забавними і химерними – люди більше заінтриговані, коли щось виходить за рамки стандартного. Глядачі хочуть дізнатися про тему, яку вони шукають, але вони і не проти, щоб їх розважали по дорозі.
7. Побачте силу плейлистів
Плейлисти спрощують пошук ваших відео для людей, вони можуть допомогти підвищити ваш рейтинг в пошуку, і, що найбільш важливо, наступне відео в списку запускається з автоматичним відтворенням після завершення попереднього відео. Експериментуйте, включивши до списку відтворення кілька відео, які ви не створювали, але які дуже популярні.
Плейлисти також дають вам більше можливостей зв’язати ваші відео з ключовими словами. Опис списку відтворення може включати нові ключові слова і відкривати нові можливості пошуку.
8. Розгляньте можливість роздачі призів
Безкоштовна роздача призів YouTube або конкурс зацікавлять ваших нинішніх передплатників і допоможуть залучити нових.
Не обов’язково витрачати на це гори грошей, ви можете розіграти кілька фірмових футболок, підписку на якийсь ресурс, або навіть щось їстівне. А коли ваша аудиторія трохи збільшиться – можете підключати спонсорів, які будуть дарувати подарунки серйозніші: новий гаджет або навіть машину.
Як би там не було, вашій аудиторії сподобається можливість отримати щось безкоштовно, і вони розкажуть про це всім своїм друзям (особливо якщо приз дійсно хороший). Це не тільки безкоштовне просування, це безкоштовне вірусне просування.
Найкраще, якщо те, що ви віддаєте, відноситься до вашої ніші, але навіть якщо це не так, ваша аудиторія все одно буде вас любити за таку можливість.
9. Покладіться на лідерів думок
Ніколи не варто недооцінювати силу реклами, а зокрема силу знаменитих блогерів, і то, як вони можуть допомогти вам у досягненні вашої мети. Багато зробили покупку, або стали передплатниками якогось каналу, грунтуючись на повідомленні, яке бачили в акаунті тих, на кого вони підписані в Instagram або YouTube.
40% людей кажуть, що придбали товар в інтернеті, побачивши, що він використовується відомою особою в Instagram, Twitter або YouTube.
Інфлюенсери з їх великої аудиторією і репутацією можуть допомогти швидко підвищити впізнаваність вашого каналу або бренду, особливо якщо вони працюють на аудиторію, в якій ви зацікавлені.
Почніть з пошуку тем у вашій галузі, які мають відношення до вашого продукту або послуги. Також переконайтеся, що між передплатниками і блогером є інтерактив, щоб ваш бренд отримав максимум уваги.
Щодня на YouTube публікуються мільйони нових відео, тому наявність когось, кого вже знають і якому довіряють, допоможе вам перевершити конкурентів.
Ну і не забувайте ділитися своїм каналом YouTube на інших платформах або каналах. Потенційні клієнти можуть переглядати ваші профілі в інших соціальних мережах, або передплатники, які навіть не знають, що у вас є канал на YouTube.
Кожен раз, коли ви публікуєте нове відео, дайте знати своїм передплатникам в соціальних мережах або навіть опублікуйте статтю про це в своєму блозі. Деякі люди можуть бути більш зацікавлені в отриманні нової інформації через відео, ніж через блоги. Чим послідовніше ви це робите, тим більше трафіку ви збираєтеся залучити на свій канал YouTube.
10. Оптимізуйте описи відео за ключовими словами
Якщо ви хочете мати тривалий вплив на свій пошуковий рейтинг, проведіть дослідження ключових слів для відео за допомогою зворотного проектування сторінок результатів пошукової системи (SERP) Google.
Деякі пошукові запити Google за ключовими словами майже завжди дають відео результати. Якщо ви можете знайти ключові слова, які приносять найбільшу кількість відеорезультатів, то зможете використовувати їх для підвищення рейтингу вашого відео в пошуку.
Щоб скористатися цим, перегляньте всі результати проведеного вами дослідження ключових слів і подивіться, у якого з них найбільший обсяг трафіку. Це допоможе вам визначити теми, на яких ви можете зосередитися, тому що ви знаєте, що вони цікаві вашій аудиторії і користуються великим попитом.
При складанні описів і заголовків відео переконайтеся, що ви включаєте ці ключові слова, особливо ті, які є довгими. При створенні заголовків також переконайтеся, що в них включені слова, що вимагають дії, як якщо б ви використовували заголовки сторінок і метаописи для свого веб-сайту.
Якщо ваш заголовок не виділяється, ймовірність того, що хтось натисне на ваше відео серед усіх інших тисяч результатів, з якими вони зіткнуться, є маловірогідною.
Ви теж зможете!
Підкорення YouTube і пошук шляхів до успіху можуть здатися приголомшуючими, але збільшення кількості передплатників можливе, якщо докласти зусиль до своєї мети.
Справжня магія зростання вашої аудиторії на YouTube – сталість. Переглядайте свій контент і аналітику, щоб побачити, що працює, а що ні. Це єдиний спосіб постійно покращувати і надавати якісний контент, який дійсно цікавий вашій аудиторії.
Деякі стали відомими в лічені дні або тижні – для інших це зайняло місяці або більше, але всі вони в кінці кінців добилися успіху. Ви теж зможете!