Я є великим прихильником блогів. Вони можуть застосовуватися як інструмент, що допомагає збільшити кількість відвідувачів. Як часто люди заходять на ваш ресурс? Якщо у вас є інтернет-магазин, це ще не причина заходити на ваш сайт більше 1-2 разів. Потенційні клієнти відвідають портал рівно стільки разів, скільки необхідно для перегляду товарів. Однак якщо у вас є блог, це може стати причиною повернутися до вас знову.
Навіть коли відвідувачі нічого не купують, наявність блогу може підхльоснути їх до цього. Якщо ж у вас все ще немає блогу, створіть його якомога швидше. Далі сконцентруйтеся на тому, щоб залучити в нього трафік.
Мені доводилося спілкуватися з представниками ряду компаній. Вони стверджували, що у них немає блогу, оскільки його ведення забирає багато часу. Однак на практиці створення одного матеріалу середнього розміру для блогу в більшості випадків займає всього кілька годин.
Повірте, зі свого досвіду я знаю, що конверсія інтернет-магазину залежить саме від наявності блогу і числа постів, щодня розміщуються в ньому. Блог повинен стати важливою складовою вашої стратегії маркетингу. І це не дорого. Ви витрачаєте тільки час. Ви навіть можете звернутися до своїх співробітників, які мають непогані навички письма, щоб вони писали кілька постів щотижня, як, наприклад в цьому блозі. Якщо ви ставите мету розміщувати якомога більше корисного текстового контенту, можна знайти фахівців, які будуть щодня наповнювати блог.
Наявність блогу дуже важлива, якщо потрібно збільшити число відвідувачів без зайвих витрат. Нижче я докладно розпишу, як правильно вести блог. Якщо вас цікавить вибір стратегії ведення блогу компанії, цей матеріал допоможе знайти оптимальне рішення.
Пропонуйте ексклюзивний контент
Навіщо комусь читати саме ваш блог, а не користуватися матеріалами конкурентів? Кожна галузь представлена в інтернеті величезною кількістю інформаційних ресурсів. На перенасиченому ринку вашу пропозицію має відрізнятися від конкурентів. Загальновідомо, що 55% читачів витрачають на читання матеріалу не більше 15 секунд. Однак якщо на вашому сайті будуть ексклюзивні публікації, у відвідувачів з’явиться привід витратити більше часу. Це підвищує шанси, що вони стануть вашими клієнтами.
Ось хороший приклад з блогу зарубіжного агентства по оптимізації конверсії Conversion XL:
Цей пост має дивно чіпляють заголовком. Де ще ви знайдете думка про програмний продукт відразу від 11 експертів? При пошуку цієї теми в Google люди з великою часткою ймовірності натиснуть на цей пост і проігнорують інші пошукові результати.
Але як бути, якщо у вас немає доступу до кільком експертам в цікавій для вас сфері? Не проблема. Ви – експерт. Користуйтеся своїм досвідом і пропонуйте читачам ексклюзивні рекомендації. Досліджуйте мистецтво оповідання і запропонуйте, наприклад, свою особисту історію, яка принесла результат вашої компанії. Чим регулярніше ви будете це робити, тим більше довіри з’явиться до вашого бренду. Як тільки люди завдяки вашому блогу зрозуміють, що ви – фахівець, вам буде набагато простіше отримати покупців. Також рекомендую вивчити цю статтю. З неї ви дізнаєтеся, як створюється якісний контент для сайту.
Додайте більше передплатників в свій список e-mail-розсилки
Ви шукаєте нові методи отримання передплатників і їх електронних адрес? Ваш блог – оптимальний варіант досягнення цієї мети. Зараз ми подивимося, як можна зробити читача клієнтом.
Припустимо, хтось натрапив на один з ваших постів в блозі. Він переглянув його, і контент сподобався, але що далі? Прочитання матеріалу не обов’язково спонукає відвідувача:
- купувати що-небудь;
- платити за будь-яку послугу;
- підписуватися на розсилку новин.
Однак у відвідувачів може бути зацікавленість в прочитанні більшої кількості ваших постів згодом. Не варто розраховувати, що люди повернуться до вас. Замість цього можна закликати читачів ввести адресу електронної пошти для отримання дозволу на розсилку. Так ви зможете доставляти контент блогу безпосередньо на їх адресу електронної пошти. Ось як це робить у власному блозі відомий зарубіжний маркетолог Джефф Буллас:
Джефф пропонує підписку на бічній панелі головної сторінки свого блогу і на сторінці кожного окремого поста. Ви теж можете так вчинити. Коли у вашому розпорядженні є електронна адреса читача, ви отримуєте набагато більше поле для діяльності, ніж просто відправка нових постів з блогу. Якщо у вас є інтернет-магазин, відішліть купони на покупку будь-якого товару. Коли ви отримаєте потенційних клієнтів, вишиковуйте свої маркетингові кампанії через електронну пошту. Однак спочатку слід спонукати людину зачепитися за свій перший пост в блозі.
Просувайте свій блог на інших маркетингових каналах
Існують різні канали просування блогу. Я консультуюся з компаніями, постійно намагаються просувати себе через соціальні мережі. Вони розуміють значимість регулярних публікацій, але не завжди знають, що писати. Ваш блог дає аудиторії хороший привід зберігати активність в соцмережах щодня. Якщо ви постійно оновлюєте контент, це бачать багато потенційних клієнтів. Навіть якщо вони ще нічого не купили, ваше нагадування про себе згодом може спонукати їх до дії.
Уявімо, що ваша компанія реалізує спеціальну продукцію, таку як обладнання для кемпінгу. Споживач може не потребувати ваші товари спочатку, коли він вперше ознайомиться з вашим бізнесом в інтернеті. Однак не виключено, що через півроку він вирішить відправитися в похід, тоді він згадає, де купити відповідні товари.
Якщо ви оновлювали публікації в соцмережах за графіком, ваша компанія буде в курсі, коли настав час купити спальний мішок або намет. Аналогічної стратегії користується російська компанія «NCT Посуд». Подивіться на їх співтовариство в VK:
Аналогічної стратегії користується російська компанія «NCT Посуд» Подивіться на їх співтовариство в VK
Він постійно рекламує свої блогові пости. Це – хороший метод залучення нових читачів, зацікавлених у вашому блозі. Коли відвідувачі бачать чіпляє заголовок на вашій стіні в Twitter або Facebook, вони з високою часткою ймовірності підпишуться на новини і залишать свою електронну адресу.
Користуйтеся розділом коментарів для спрощення обговорення
Ви робите величезну помилку, якщо відмовляєтеся від можливості розміщення коментарів у блозі. Коли хтось ознайомиться з вашим контентом, дайте йому поділитися своїми думками з приводу статті. Читачі можуть:
- поділитися своїм баченням;
- розповісти свою унікальну історію або точку зору;
- висловити думку по темі.
Це в порядку речей. Ідеальним варіантом заохочення коментарів є завершення статті питанням. Переконайтеся, що він безпосередньо пов’язаний з тематикою поста. Це допоможе читачам зрозуміти, що ви конкретно хочете від них почути. Дайте відповідь на кожен коментар. Ось ряд коментарів з недавнього поста в блозі Нілу Пателя, де він поділився знаннями про створення ефективної рекламної кампанії:
У деяких відвідувачів були питання, що стосуються їхніх сайтів. Це – чудовий спосіб збереження читача. Можна показати рішення цих питань, запропонувавши певні товари / послуги, профільні для вашої компанії. Серед користувачів можуть розгорітися цікаві дискусії. На нашому порталі таке відбувається постійно. Це дає надію і показує, що люди щиро цікавляться темами, про які я пишу.
Будьте послідовними
Наскільки регулярно ви публікуєте нові пости в блозі на своєму сайті? Коли ви тільки почали це робити, не виключено, що намагалися публікуватися щодня. Однак пройшли тижні, а миттєвих результатів так і не було. Ймовірно, ви були розчаровані і сповільнили розміщення нових постів. Я неодноразово бачив подібне. Збільшення кількості потенційних клієнтів через блоги вимагає часу. Ви не доб’єтеся стрибкоподібного зростання трафіку. Поступово, але поступально результат прийде, якщо ви залишитеся послідовними.
Наведу приклад. Припустимо, ви щодня публікуєте новий матеріал протягом місяця. У вас починають з’являтися вірні читачі, але несподівано ви міняєте шаблон поведінки і викладаєте статті раз в тиждень. Ваша аудиторія розчарується, якщо їй не запропонують свіжий контент. Коли мова йде про блогах, дотримання принципу «більше – завжди краще» має вирішальне значення.
Недавні дослідження продемонстрували, що чим регулярніше публікуються блогери, тим краще їх результати:
Від вас вимагається лише написання хорошого контента, інакше його ніхто не прочитає. Розміщення 20 матеріалів щодня ні до чого доброго не приведе, якщо ви будете публікувати сміття. Робіть, що в ваших силах, але не перестарайтеся. Якщо ви тільки починаєте, доцільно прагнути до одного посту в блозі на добу.
Пишіть гостьові пости
Ви робите серйозну помилку, якщо відмовляєтеся від можливості розміщення гостьових постів. Повірте, я розумію, що спочатку це здається малопривабливою витівкою. Я теж відчував певний скепсис до неї перед написанням своєї першої гостьовий публікації. Навіть на своєму сайті публікувати контент важко, чому ви повинні писати для когось ще безкоштовно?
Публікація гостьових постів відкриє дорогу вашого бренду «в маси». Ваші матеріали будуть відкриті для нової аудиторії, яка, ймовірно, ще не чула про вашу компанію. Ви отримаєте можливість розповісти про свої послуги. Сайти часто дозволяють включати відомості про себе і власному бренд на початку або наприкінці статті. Оцініть приклад розміщення гостьових постів в блозі, присвяченому букмекерським конторам:
Також рекомендую прочитати цей матеріал, з якого ви дізнаєтеся, як безкоштовно публікувати гостьові пости без бірж посилань і Miralinks.
Гіперпосилання здатні направляти трафік на сторінки з найвищою конверсією
Тут я продовжу свій попередній пункт. Ви можете вставляти посилання в будь-якому місці статті свого блогу. Якщо ви створюєте гостьовий пост, можна розмістити кілька посилань на свій ресурс у всіх публікаціях. Ця стратегія може використовуватися і в відношенні матеріалів вашого сайту. Я роблю це постійно. Я користуюся посиланнями, щоб посилатися на всі свої тексти.
Також я користуюся внутрішніми гіперпосиланнями, щоб залучити трафік до інших постам блогу і цільовим сторінкам свого сайту. Внутрішнє посилання оптимально підійде для збільшення вашого пошукового рейтингу Google. Зростання рейтингу в Гугл допоможе залучити більше потенційних клієнтів. Якщо ви хочете навчитися грамотно розміщувати зовнішні посилання на сайт, рекомендую ознайомитися з наступним відео:
Дозвольте іншим блогерам внести вклад в ваш сайт
Крім складання гостьових постів для інших ресурсів, ви можете дати можливість іншим авторам внести свій посильний вклад в ваш блог. Наявність текстів інших письменників на вашому порталі дозволить взяти паузу і відпочити від розміщення публікацій. Тепер ви будете оновлювати контент щодня без необхідності писати самостійно.
Коли гостьовий пост для блогу створюється іншим автором, він може рекламувати його своїм читачам і ділитися повідомленням на власній платформі. Це приверне ще більше відвідувачів в ваш блог. Спочатку вони можуть просто прочитати статтю свого улюбленого автора, але висока ймовірність, що вони ознайомляться і з вашим контентом. Погляньте, як HubSpot заохочує людей робити внесок в свій проект:
Ви можете використовувати подібну стратегію в своєму блозі. Крім того, це може допомогти вам налагодити відносини з іншими письменниками. Можливо, вони дадуть відповідь вдячністю і дозволять вам писати гостьові пости на своїх сайтах. Просто переконайтеся, що їх повідомлення отримали схвалення перед публікацією. Ви ж не хочете, щоб гостьовий письменник говорив все, що не відповідає вашому бренду. Навіть якщо стаття створюється не вами, вона повинна бути пов’язана з контентом вашого веб-сайту.
Заохочуйте читачів ділитися вашим контентом
Якщо ви – хороший автор, людям захочеться поділитися вашими матеріалами з друзями. Ви повинні надати їм прості інструменти для цього. У кожному своєму пості додавайте піктограми соціальних мереж. Подивіться, як це зроблено в популярному блозі 4brain:
Знову-таки це робить ваш бренд упізнаваним серед широкої аудиторії. Надання читачам безкоштовного контенту – гігантська перемога вашої компанії. Є висока ймовірність, що люди стануть ділитися недавно опублікованими, інформативним і актуальним постом в блозі, а не випадковою посиланням на ваш ресурс. Це – чудовий спосіб отримання нових результатів.
Висновки
Кожен сайт потребує власний блог. Це – мій улюблений спосіб збільшення числа потенційних клієнтів. Пропонуйте ексклюзивний матеріал в своїх публікаціях, щоб захопити відвідувача. Спробуйте використовувати блог як платформу для залучення нових фоловерів. Нові пости в блозі дають хороший привід для публікації в соціальних мережах і на інших маркетингових каналах. Продовжуйте контактувати зі своїми читачами, обговорюючи з ними різні тематичні питання в коментарях.
Створюйте гостьові пости на інших ресурсах і дозвольте іншим авторам внести власний внесок у ваш портал. Намагайтеся регулярно публікувати нові тексти. Залучайте трафік на цільові сторінки з високою конверсією за допомогою гіперпосилань для оптимізації пошукового рейтингу Google. Надайте можливість ділитися вашими статтями в соціальних мережах. Ці рекомендації дозволять вам писати кращі пости і залучати більше потенційних клієнтів до вашого інтернет-магазину.
А скільки постів в тиждень публікуєте в своєму блозі ви?