Forward Media — медійне агентство 360°, що пропонує інноваційні рішення для успішних та результативних рекламних кампаній клієнтів, яке дотримується принципу єдності медіа-стратегії і креативу. Є частиною групи Havas Village та забезпечує сервіс по різних напрямках маркетингових та рекламних активностей.
Співпраця з Hell Energy, одним із найбільш швидкозростаючих брендів FMCG у світі, триває вже понад 7 років. Ми взяли інтерв’ю у Сергія Гунчика, керівника компанії в Україні та дізналися більше про співпрацю з агентством.
Чому ви обрали саме Forward Media для співпраці?
Як тільки бренд Hell Energy зайшов на ринок в Україні, ми не мали жодної маркетингової підтримки і фактично все починали з нуля. Мені, як новому керівнику, потрібно було шукати, обирати та домовлятись з підрядниками. Натомість, з попереднього місця роботи в компанії Kraft Foods, яка раніше дуже плідно співпрацювала з Havas Engage, в мене залишився один контакт. Зробивши один дзвінок, я швидко отримав всю необхідну інформацію і ми почали працювати. З цього і почалась наша співпраця у 2017 році. В перший рік спільної роботи ми зробили запуск промоутерів, далі більше, нам потрібна була зовнішня реклама і так ми почали працювати з Forward Media, та швидко повноцінно занурились у роботу. З Forward Media ми співпрацюємо вже багато років, це надійний партнер, який закриває всі наші потреби. І хоча до нас надходять запити щодо співпраці з іншими агентствами, але ми їм відмовляємо.
Як би ви оцінили досвід співпраці з Forward Media?
У нас є абсолютне задоволення якістю роботи з агентством. Ми навіть не дивимося на будь-які інші сторони з точки зору співпраці з іншою агенцією. У нас є надійний партнер, який нам допомагає вже не перший рік і з якими ми готові рухатися далі.
Чи є аспекти роботи агенції Forward Media, які вас найбільше позитивно вразили?
По-перше — це мультифункціональність агентства. Якщо нам щось потрібно, я відразу знаю до кого мені звертатись. Мені не потрібно думати та шукати, чи може хтось втілити наш запит у життя. Колеги завжди вирішують наші маркетингові задачі.
По-друге — це якість роботи. Вони працюють швидко, якісно і що пообіцяли — зробили, організували, донесли, проінформували. У нас ніколи за ці роки не виникало проблем, щоб щось не було виконано, або не якісно зроблено.
По-третє — ціна. Ми відверто говоримо про бюджет і наші запити, а команда шукає найкращі рішення. Це холдинг, який має різні знижки та контакти. Нам набагато простіше, вигідніше і краще працювати з ними, ніж мені власними силами шукати по ринку окремих 25 підрядників та погоджувати з ними роботу. Це для нас дуже важливо, так як це і економія часу також.
За цей період ми розвинули такі відносини, що є повне взаєморозуміння між стороною агенції та компанії. Розуміння з півслова значно полегшують та пришвидшують співпрацю.
Чи допомогла агенція Forward Media досягти ваших цілей?
Звісно, що лише реклама не може вплинути на результативність загалом, але вона є невід’ємною складовою, яка має свою роль у досягненні успіху. 7 років тому, коли бренд Hell Energy заходив на ринок України, він був зовсім невідомим. Але наша глобальна компанія запропонувала нового амбасадора бренду — Брюса Вілліса. І агентство допомогло дуже круто реалізувати запуск ролика в кілька хвиль, починаючи з ТБ, та продовжуючи іншими медіа каналами. Коли Брюс Вілліс був на Ocean Plaza — це було вау! Це був мегапроєкт, як продовжувався не один рік. Організувавши правильний ланцюжок дій ми отримали дуже велику впізнаваність бренду та побудували відносини як з мережами, так і з дистриб’юторами та споживачами.
Як би ви оцінили здатність Forward Media до адаптації до змін і реагування на непередбачувані ситуації?
Я оцінюю як високий рівень активності агенції, адже часи Covid та початок повномасштабного вторгнення нам чітко показали чому так. Жодного разу у нас не виникало жодного питання, що вони не можуть реалізувати якийсь запит. Навпаки, завжди намагалися використовувати складну ситуацію та конкурентну перевагу.
Які досягнення або успіхи ви вважаєте найбільш важливими, отримані завдяки спільній роботі з агенцією?
Forward Media допомогли побудувати нам дуже велику впізнаваність бренду завдяки правильному маркетинговому підходу.
Які інструменти були використані для досягнення цілей і який з вашої думки був найефективнішим?
На початку співпраці ми розпочали з промоутерів, а цей рік закінчуємо вже диджитал міксом. За цей час ми використовували багато інструментів і всі вони були ефективні: ТБ, диджитал, ООН, івенти та інші канали комунікації. Цього року використовуємо спецпроєкти з Megogo, а минулі роки мали ефективну колаборацію з Чемпіонатом світу та Євро, що було відпрацьовано чудово. Коли перед матчами чи в перервах трансляцій показували наші рекламні ролики Hell Energy разом з Брюсом Віллісом — це викликало вау-ефект. Цей рік ми зробили нову кампанію та мали новий досвід. По результатах ми бачимо, що більшість з них навіть перевершують плани з точки зору диджиталу, а поставлені цілі досягнуто! Всі проєкти та всі інструменти, які ми використовували були успішними, своєчасними та приносили результат.
Чи були речі, яких вам не вистачило при співпраці з Forward Media?
Ні, такого немає. Маємо лише зі своєї сторони обмежений бюджет, адже чим він більший, тим краще була б співпраця.
Чи будете ви рекомендувати Forward Media своїм знайомим/друзям/колегам?
Звісно, буду рекомендувати! Вже не один раз рекомендували і, звісно, будемо робити це ще. Тому що, ступінь нашої сатисфакції і задоволення від роботи і результату з вами на високому рівні, за що вдячні вам. Сподіваємось на плідну подальшу співпрацю не тільки наступного року, а й наступні роки!