Перед командою Українського фонду стартапів постало завдання оновити айдентику: не просто змінити образ, але й показати наскільки стрімко вона розвивається та адаптується до останніх інновацій. З таким запитом УФС звернулись до idealers — агенції креативного маркетингу, що допомагає українським інноваційним проєктам і стартапам масштабуватись за допомогою маркетингу. Агенція вже декілька років поспіль ініціює проєкти з метою бусту українських стартапів, тож знає як створювати дієвий маркетинг для проєктів у сфері технологій та інновацій.
Про проєкт
Український фонд стартапів (УФС) – державна інституція, що допомагає інноваційним проєктам та технологічним стартапам залучити кошти на ранніх етапах та запустити власні ініціативи. Фонд є драйвером розвитку стартап-екосистеми, забезпечує умови для зростання сфери, формує позитивний інвестиційний імідж tech індустрії України за кордоном, репрезентує українські інноваційні рішення у всьому світі.
Що було зроблено в рамках ребрендингу:
Диджиталізація логотипа
Перший етап ребрендингу включав розробку логотипа, який відображає сучасність та гнучкість фонду. Відмовившись від старого символу – вимикача, Айділерс створили зображення цифрового “перемикача”, що символізує готовність фонду до швидких змін та адаптації до сучасних умов.
Зміна кольорів та шрифтів
У процесі дизайну підібрали колірну палітру та шрифти, що відображають динаміку та інноваційний дух Українського фонду стартапів.
Під час розробки вебсайту ця колірна схема була адаптована і розширена, додавши два акцентних кольори, які допомогли збагатити візуальний образ бренду.
Розробка нового мерчу
Завершальний етап полягав у розробці унікальної брендованої продукції. Кожен елемент мерчу створений так, щоб підкреслити новаторський дух фонду та його роль у підтримці стартап-екосистеми України.
Ребрендинг айдентики Українського фонду стартапів – це про внутрішню трансформацію, готовності до нових викликів та нестримного прагнення до інновацій не лише фонду, але й української сфери стартапів в цілому.