Здається все просто — якщо про вашу компанію пишуть ЗМІ, значить ви робите усе правильно й залишаєтеся в постійному інформаційному потоці, що циркулює і змінюється в медіа дуже швидко. У матеріалі спробуємо копнути трохи глибше й на прикладах розглянемо яку цінність можуть мати для бізнесу та персонального бренду публікації у цільових медіа.
В ролі цільових медіа в залежності від конкретних бізнес-цілей можуть виступати різні типи ЗМІ, як з погляду популярності чи масштабності охоплень так і з погляду тематики.
Наприклад, розглянемо детальніше як регіональні ЗМІ можуть впливати на нарощення продажів.
Чому не варто недооцінювати регіональні ЗМІ
Міжнародна косметична компанія з центральним офісом в Києві та локальними представництвами по регіонах України, на основі контент-аналізу виявила, що їхня «медійна вага» у національних ЗМІ значно вища ніж в регіональних. Це добре, бо компанія завжди фокусувалася більше на національних та міжнародних ЗМІ, аніж на регіональних. Але було виявлено ще одну закономірність, яка вплинула на подальший підхід до роботи.
Виявляється, що в регіонах з низькою висвітленістю у ЗМІ продажі нижчі, аніж, наприклад, в Києві. Звісно, це може бути пов’язане із загальною купівельною спроможністю, що розподіляється нерівномірно по регіонах. Але, щоб перевірити зв’язок між низькою медійною присутністю в регіональних ЗМІ та нижчими продажами було вирішено в наступному півріччі зробити курс на збільшення медійної присутності у регіональних ЗМІ включаючи усі типи — преса, радіо, телебачення, онлайн-ресурси.
На основі регулярного медіамоніторингу, показників кількісної та якісної аналітики LOOQME, таких як загальна кількість згадок, потенційне охоплення, індекс помітності в медіа (Media Visibility, MV) щомісячно відслідковували динаміку в регіональних медіа й зіставляли її з результатами продажів. Як наслідок, за пів року кількість публікацій у регіональних ЗМІ зросла майже на 40%, а продажі збільшилися у регіонах на 12%.
Як публікації у ЗМІ допомагають розвивати персональний бренд і збільшити трафік у блог
Віктор, юрист, що спеціалізується на сфері інтелектуальної власності. Він часто бере участь у міжнародних та українських галузевих конференціях та дискусіях, працює з багатьма відомими авторами, часто публікується у фахових виданнях. Під час медіааудиту його персонального бренду було виявлено, що попри його успішну практику і авторитет у вузьких професійних колах, його медійна присутність та впізнаваність серед потенційної цільової аудиторії нижчі аніж в колег. Тому було прийнято рішення розвивати персональний бренд фокусуючись не на профільних, а на топових медіа з акцентом на бізнес тематиці.
За наступний квартал Віктору вдалося отримати 5 публікацій у цільових медіа. Як результат, збільшився трафік у персональний блог в 2,5 раза, а показник потенційного охоплення в медіа (Potential Reach (online) зріс майже у 4 рази.
Декілька порад, що допоможуть у роботі зі ЗМІ:
- Обирайте ЗМІ відповідно до ваших бізнес-цілей. Хочете достукатись до нішевої аудиторії, яка розбирається у всіх тонкощах вашого бізнесу так само добре як і ви, плануєте показати прикладну цінність продукту чи детальніше розкрити експертизу в одному з вузьких напрямків роботи вашої компанії, тоді краще зробити акцент на галузевих ЗМІ. Плануєте розширити медіапокриття чи поділитися інфоприводами, які мають суспільний резонанс, хочете вклинитися у щоденний інформаційний потік новин, збільшити залученість масової аудиторії, тоді спробуйте розпочати з топових ЗМІ.
- Працюйте за принципом золотої середини. Баланс між топовими та галузевими ЗМІ допоможе покрити різнорідну аудиторію та показати ваші сильні сторони з різних сторін. А за допомогою аналітики LOOQME ви завжди зможете оцінити, що спрацювало краще і внести корективи у свою медіастратегію.
- Не зациклюйтесь на одних і тих самих ресурсах постійно. Приділяйте увагу актуалізації списку медіа, поповнюйте його новими ресурсами та форматами, перевіряйте цікаві контентні гіпотези на практиці та порівнюйте свої результати з LOOQME.