Telegram-канал можна назвати успішним, якщо він приносить дохід. А дохід залежить від того, скільки людей підписано на канал і наскільки вони активні – чим активніше, тим дорожче реклама і тим більше бажаючих розмістити рекламу на каналі. Тому аудиторія – найцінніший актив Telegram. Але скільки часу знадобиться на те, щоб на канал підписалися перші 1000 осіб? А коли їх стане 10 000? Від яких факторів це залежить – в матеріалі першого Telegram-агентства України Telegram Agency.
#1 Фізичні зусилля
Розвиток будь-якого проєкту потребує часу, і Telegram-канал – не виняток. Частота, з якою необхідно генерувати пости, залежить від типів матеріалів, якими бренд хоче (і може) ділитися з аудиторією. Для деяких тематик публікувати пости потрібно щодня, випускаючи по декілька штук, або навіть щогодини. До таких відносяться освітні канали, такі як TED, інформаційні медіа, такі як The Washington Post, або канали, які публікують розважальний контент.
Для вузькотематичних каналів створювати контент можна рідше – досить випускати 2-3 пости в тиждень. Але тоді контент повинен бути дійсно якісним і унікальним, і для цього вам доведеться витратити досить багато часу на збір інформації та написання.
Будьте готові приділяти каналу в середньому 3-4 години кожен день, навіть якщо пости за вас готує копірайтер. Контроль якості ніхто не відміняв.
#2 Фінансові вкладення
Якщо бренд не готовий вкладатися в розвиток каналу матеріально, йому буде непросто. Перші передплатники коштують набагато дорожче, ніж наступні, тому що переважна частина аудиторії не хоче підписуватися на порожні або непопулярні канали.
Щоб не бути багатослівними, наведемо приклад: нещодавно ми запустили канал Bitcoin UA, присвячений новинам ринку криптовалют. Ми пушнули 2 реклами: перша обійшлася в 5000 грн і привернула 500 передплатників (по 10 грн), друга – в 4000 грн, і з неї прийшло 600 передплатників (6,6 грн).
#3 Навичка ведення переговорів
Він допоможе компенсувати фінансові вкладення у канал. Якщо ви вмієте домовлятися і торгуватися, то зможете заощадити на рекламі.
Мінус такого підходу полягає в тому, що на комунікацію потрібен час, і ніхто не дає вам гарантії того, що вийде сторгуватися.
#4 Позиціонування каналу
Все, що публікується на каналі, має служити глобальній меті бізнесу і не суперечити формату каналу. Якщо ж формату у Telegram-каналу немає, він ризикує перетворитися в смітник – аудиторія таких каналів відключає повідомлення або зовсім від нього відписується. Кількість переглядів і показник залученості, відповідно, постійно падає.
#5 Тематика і контент
Якщо бренд буде публікувати виключно рекламу своїх продуктів або послуг, аудиторії швидко стане нудно і вона відпише. Виберіть тему, яка відповідає вашому бізнесу і цікава цільовій аудиторії, чергуючи її публікаціями про продукти або послуги, новини компанії, акції і спецпропозиції. наприклад:
- Event-агентство може розповідати на каналі про особливості організації заходів в різних країнах і показувати закулісся (тобто процес підготовки до свята – від написання сценарію до монтажу декорацій).
- Інтернет-магазин техніки може публікувати новини про технології, інформаційні тексти про те, як встановити ту чи іншу ПЗ, робити добірки додатків тощо.
- Фітнес-клуб – писати про помилки, які помічають тренера, спостерігаючи за новачками в залі, давати рекомендації по харчуванню та техніці виконання вправ.
#6 Додаткові можливості
Чат-боти в Telegram – можливість спростити життя не тільки собі, а й своїй аудиторії. Вони можуть виконувати найрізноманітніші функції – крім консультування клієнтів і оформлення замовлень, за допомогою ботів бренди можуть:
- нагадувати про доставку, персональні знижки та пропозиції;
- викликати таксі, бронювати столики в кафе і ресторанах, купувати квитки;
- проводити конкурси і вікторини тощо.
Як дістати перших передплатників?
Є два шляхи – безкоштовний і платний. Безкоштовно залучити аудиторію на канал можна розмістивши про нього рекламу в безкоштовних каталогах (це сайти, на яких зібрана інформація про різні Telegram-канали), попросивши підписатися на канал друзів або передплатників в соцмережах, розмістивши форму підписки на сайті або сподіватися на взаємопіар.
Але це гра в рулетку – ймовірність того, що хтось знайде в каталозі ваш канал в каталозі і підпишеться на нього, дуже мала, а якщо ви не володієте великою кількістю передплатників в соцмережах – він ще менше. Тому платні методи все ж ефективніше (і легше). Просто шукайте релевантні канали, платіть їм за розміщення реклами, оцінюйте ефективність, повторюйте.
Якщо не хочете займатися пошуком каналів для реклами самостійно, можете звернутися в наше агентство. Ми працюємо на ринку 3 роки і за цей час зуміли побудувати найбільшу медіамережу в Україні, яка налічує понад 1,5 млн передплатників.
Читайте: Telegram рейтинг. ТОП корисних українських телеграм-каналів