Серйозні теми, несерйозна назва. Керівники креативних бізнесів заїдають пахлавою те, що не вдалося, і хвалять одне одного за круті кейси та інсайти, які привели до перемог.
Яка пахлава, ви про що?
Десь у жовтні 2022-го року ми з командою вирішили активніше взятись за власні соцмережі. По ходу обговорень визрів план, що нам потрібні періодичні інстаграм-етери, але вкотре розповідати про «Топ 5 порад / сервісів / ресурсів» вже якось набридло. Тому ми при придумали два класні формати. Про один саме зараз і розкажемо.
Концепція проста: наша СЕО Іра Шостак обговорюватиме з власниками або топ-менеджерами інших креативних компаній болі та перемоги. Такий собі бізнес нетворкінг наживо. Однак, щоб привернути увагу до подій, треба було це прикольно запакувати.
Неймінг всьому голова
«Ми почали думати, як же власне назвати наші крутезні етери. Почали накидувати рандомні ідеї — класичний брейншторм. Були варіації “Етер Пасажирський”, “Ото був креатив”, “Докопатись до суті”. Зрештою дійшли до “втримання бізнесу на плаву”, адже саме такі інсайти можуть зацікавити нашу ЦА. Далі Іра додала, що протягом етерів, вони з гостями обговорюватимуть невдачі і паралельно хвалитимуть себе за успіхи. Так спонтанно з’явився каламбур “бізнес на пахлаву”», — розповідає Михайло Комаров, креативний копірайтер linza agency.
Трохи докрутивши назву ми зупинились на варіанті «Балачки за пахлавою».
Стилізоване наповнення
З такою назвою просто неможливо було робити класичні розмовні етери. Треба було щось більше. Тому ми вирішили не просто говорити, а реально заїдати болі пахлавою і нею ж хвалити себе за успіхи. Звісно, це трохи ускладнило весь процес. Особливо в підготовці етерів з гостями в інших містах. Почалось дослідження дилерів пахлави на місцях. Разом з цим наша команда розробила візуальний стиль проєкту.
«Спершу хотілося використати ефектні фото пахлави й підготувати віжуали у форматі листівки. Однак відразу стало зрозуміло, що пахлава буває дуже різною. Також хотілося зберегти баланс між віжуалами пахлави та фотографіями героїв випуску. Врешті-решт солодощі — це фішка, але головними є люди. Крім того, відразу планувалося привести серію етерів, а, отже, й віжуали краще було зробити різноманітними, але в одному стилі. Ідея з фотофоном не прижилася. Тоді нам прийшли ідея обіграти ласі шматочки у вигляді орнаменту або калейдоскопу», — розповідає Анна Гегер, дизайнерка, авторка брендингу та СММниця linza agency.
Гості етеру:
- Роман Тимоцко — CEO та засновник Stroom Digital;
- Дмитро Власов — креативний директор infocus;
- Ірина Метнева — креативна директорка та партнер Vandog Agency;
- Наталія Холод — CEO та засновниця ВАРТО;
- Вероніка Кобзиста — CEO та засновниця 9.Department.
Що далі?
Нам все сподобалось, гостям теж. Нарізки з етеру ми потихеньку викладаємо в Instagram Reels, а також готуємо новий проєкт.
На основі власного брендбука ми створили листівку-запрошення для гостей та стікерпак для найактивніших глядачів.
«Загалом я обожнюю говорити з людьми, чути, ділитися інсайтами, а формат балачки саме про це. Я відчуваю, що цей формат дозволяє водночас познайомитися з новими людьми, розділити наші болі, і заявити про виклики. Цікаво помічати, як в різних бізнесах водночас багато спільного, і багато різного. Я сама люблю слухати подкасти та ефіри інших управлінців — десь надихаюся, десь підглядаю, десь рефлексую про своє на фоні. Сподіваюся і наш формат дозволить зрозуміти і порефлексувати про життя-буття креативних бізнесів і нашим слухачам, і нам самим», — говорить Ірина Шостак, CEO та Маркетинг лід linza agency.
Команда:
- Ірина Шостак — ініціаторка, ведуча та лідерка проєкту, CEO та Маркетинг лід, linza agency;
- Лесь Якимчук — Співзасновник та Креативний лід, linza agency;
- Ізабелла Аронсон — Керівниця PR-відділу, linza agency;
- Анна Совщак — PR-менеджерка, linza agency;
- Аня Гегер — Дизайнерка + SMM, linza agency;
- Михайло Комаров — Креативний копірайтер, linza agency.