В останнє десятиліття бренди стали свідками того, який сильний вплив молоде покоління може надавати на бізнес і маркетинг. Покоління Millennials, люди, що народилися між 1981 і 1996 роками, зіграли значну роль в перетворенні численних галузей і способів їх реклами. Крім того, їх загальні витрати в 2020 році нараховують понад $ 2,14 трлн, а це означає, що тепер більше, ніж будь -кому компанії будуть хотіти догодити саме цьому поколінню.
А покоління Z, яке складається в основному з підлітків, слідує по п’ятах мілленіалів. І якщо бренди хочуть успішно орієнтуватися на молоде покоління покупців, то їм необхідно вивчити нові методи, які можуть залучити споживачів, і голографічний маркетинг може їм в цьому допомогти.
Голограми з кожним днем стають все більш популярними і починають знаходити практичне застосування в багатьох різних областях, включаючи розваги, медицину і освіту. Згідно з недавнім звітом, опублікованим Market Research Future, до кінця 2023 року світовий ринок цифрової голографії, за прогнозами, досягне приблизно 7,5 мільярда доларів.
«Голографічне зображення є наступною головною річчю в рекламному секторі. Зростаюче поширення голографічних дисплеїв для маркетингу в роздрібному секторі буде одним з основних факторів, що сприяють зростанню ринку», – кажуть представники ResearchAndMarkets.com, великої компанії, що займається маркетинговими дослідженнями.
Гіпернасиченість онлайн-рекламою призвела до похмурої статистики – наприклад, відсоток користувачів, які переходять по певному посиланню, становить всього 0,05%. Крім того, підприємства не повинні забувати про програмне забезпечення для блокування реклами.
Згідно глобального дослідження стало зрозуміло, що зовнішня реклама – це найкращий формат реклами серед Gen-Z і Millennials. В результаті, цей формат знову вийшов на сцену за допомогою інтерактивних дисплеїв і цифрових рекламних щитів. Голографічна технологія зарекомендувала себе як відмінне доповнення до зовнішньої реклами завдяки своїй здатності швидко привертати увагу. Оскільки більшість людей не мають можливості щодня взаємодіяти з голографічними технологіями, це супроводжується несподіваним чинником, який важко забути, що робить його ідеальним маркетинговим інструментом.
Лондонська фірма з виробництва голографічних технологій під назвою HYPERVSN вже проголошується майбутнім реклами, виробляючи рекламу для таких великих клієнтів, як Coca-Cola і Adidas. Вони також співпрацювали з Walmart, де клієнти мали можливість поспілкуватися з голографічним гарбузом на Хеллоуїн.
Фіаз Садок, один з керівників HYPERVSN каже:
«Компанія зрозуміла, що публіка більше не відповідає на статичний контент. Люди пам’ятають візуальні ефекти, бренд, історію – це приносить більший прибуток».
У скептиків може виникнути спокуса відхилити голограми як дорогий трюк, але Coca-Cola виявила, що використання подібної реклами призвело до збільшення продажів на 12 відсотків.
Оператор мобільного зв’язку Vodafone також провів перший в Великобританії голографічний виклик в рамках більш широкої рекламної кампанії для власної мережі Vodafone 5G. У ньому брав участь і капітан жіночої збірної Англії по футболу Стеф Хоутон, яка виступила в ролі тривимірної голограми на сцені перед аудиторією в штаб-квартирі Vodafone.
Цьому прикладу послідував і бренд Puma, який також звернувся до голографічних технологій, щоб відсвяткувати випуск своїх нових баскетбольних кросівок Sky Dreamer. В рамках рекламної кампанії кілька автомобілів, розташованих перед пам’ятками Чикаго, були оснащені інтелектуальними медіа-дисплеями з голографічними проекторами, а остаточна проекція показала 360-градусне зображення Sky Dreamer. Метт Вілкінсон, співзасновник Whisk, одного з агентств, що займаються рекламою, підкреслює, що голограми ніколи раніше не були інтегровані в цифровий рекламний канал зовнішньої реклами і цей незвіданий піар-хід, який ніколи не був зроблений до, принесе великий успіх брендам.
Інноваційні технології можуть перетворити звичайні магазини в високотехнологічні. Голографічний дисплей може представляти предмети одягу, такі як кросівки, як віртуальні тривимірні зображення. Використовуючи свій смартфон в якості пульта дистанційного керування, клієнти змогли б досліджувати об’єкт, повертаючи його, збільшуючи масштаб і налаштовуючи кольори та інші деталі. Голографічний дисплей дозволить рітейлерам рекламувати ще не випущений товар, викликаючи інтерес ще до офіційного запуску. Крім того, дисплей є портативним і може бути розміщений в місцях з високою частотою відвідин, таких як станції метро, торгові центри тощо.
Holo-кампанії – це вирішення проблем реклами брендів. Ніде рекламна перенасиченість не проявляється так яскраво, як в онлайн-світі, де користувача засипають рекламою, коли вони прокручують Facebook, переглядають історії в Instagram або читають новини. Проте, вони рідко натискають на онлайн-рекламу, а друкований і телевізійний маркетинг мало впливає на тисячолітніх споживачів і споживачів Gen-Z. Зовнішня реклама набагато привабливіша для цієї частини населення, особливо в поєднанні з голографічною технологією. Ця інноваційна технологія може перетворити маркетингові продукти і бренди в досвід, з яким молоді покупці можуть реагувати або навіть взаємодіяти. Крім того, новизна і азарт, які приходять з переглядом голограми, гарантують, що у споживачів це залишить незабутнє враження про продукт, будь то предмет одягу, оператор мобільного зв’язку або банківський додаток.