На нещодавній конференції Google Marketing Live 2024 (Конференція з маркетингу 2024) керівники продуктів Google зібралися, щоб оголосити про свої останні інновації. Перша така конференція проводилася в 2013 році і з тих пір проводиться кожного року, збираючи велику аудиторію. Тоді, в 2013 році найгарячішою темою був перехід реклами/маркетингу на мобільні пристрої. Але сьогодні набирає обертів найпопулярніша тема — це нова ера штучного інтелекту. Якщо раніше ми запитували — “Що таке штучний інтелект і як він працює?”, минулого року ми запитували “Чи штучний — це реальність?”, то сьогодні ми запитуємо “Як я можу використати штучний інтелект і що штучний інтелект може для мене зробити?”, “Як штучний інтелект може допомогти команді стати більш ефективною?”, “Як штучний інтелект може допомогти отримати моїй компанії прибуток?”.
Google почав інвестувати в дослідження штучного інтелекту ще 10 років тому і багато відкриттів в цій сфері стали можливими саме завдяки співробітникам компанії Google.
Майбутні тенденції пошуку з штучним інтелектом включатимуть:
- “Пошук саме того, що я хочу”, що дозволяє користувачам вводити дуже конкретні запити;
- “Складний пошук став легким”, що спрощує багатокрокові запити;
- “Пошук поза словами”, що дозволяє здійснювати пошук за допомогою візуальних або описових елементів;
- “Пошук поза відповідями”, що задовольняє користувачів, які шукають дослідження, відкриття та натхнення.
Як приклад таких ШІ проєктів, Філіп Шиндлер (головний бізнес менеджер компанії Google) навів приклад проєкту “Астра”. Проєкт “Астра” уособлює штучний інтелект, який може бачити, чути, запам’ятовувати і спілкуватися в реальному часі.
Реклама в Google та штучний інтелект
Відья Срінівасан, віце-президент Google Ads підкреслила гордість за свою команду щодо досягнень, які вони зробили для рекламодавців. Як завжди, вона наголосила на важливості, релевантності та ефективності в умовах, що постійно змінюються. Вона обговорювала роль штучного інтелекту в рекламі, включаючи генеративний штучний інтелект (Gen AI), та його потенціал для створення, оптимізації та персоналізації реклами.
Вона зазначила, що бачить ШІ як спосіб підвищення продуктивності рекламодавців, наголошуючи на важливості людської креативності разом із ефективністю ШІ. Потім вона окреслила багаторічне бачення Google щодо трансформації реклами, керованої ШІ, та поточні ініціативи, такі як нові функції в Google Search, що використовуються генеративним штучним інтелектом (Gen AI).
Майбутнє пошуку
Сільванус Бент, головний продакт менеджер з реклами, презентував значні зрушення візуального пошуку та рекламних можливостей Google. Ключові моменти включають новий дизайн сторінки результатів візуального пошуку, яка тепер включає зображення, відео, веб-посилання та факти з KnowledgeGraph. Шопінг оголошення тепер з’являються у верхній частині результатів пошуку Lens, збільшуючи рекламний інвентар.
Він також підкреслив розмовний стиль у Google Ads, який спрощує налаштування кампанії та підвищує її ефективність для малого бізнесу.
Сільванус представив нову назву для того, що більшість рекламодавців вже роблять: стратегію “Потужна Пара” — “Power Pair”, яка поєднує пошукові кампанії (Search Ads) та кампанії Performance Max для покращення конверсії та рентабельності інвестицій. Оптимізація прибутку тепер є офіційною метою для PMax і стандартних шопінг кампаній, що збільшує прибуток рекламодавців на 15%.
І на останок, Сільванус розповів про опції спеціальних пропозицій (напр. сезонних знижок) в рекламі шопінг кампаній, які допомагають підприємцям виокремити спеціальні знижки в рекламі та привернути увагу покупців, що теж сприяє підвищенню прибутків рекламодавців.
Покращення платформи YouTube
Ніккі Реттке, віце-президент з реклами на YouTube обговорила вплив штучного інтелекту на рекламу YouTube, що допомагає авторам відео контенту тримати зв’язок зі своєю аудиторією. Вона окреслила покращення за допомогою штучного інтелекту в таких форматах як стрім, фіди, шортс (shorts). Вона також представила нові інтерактивні функції, такі як клікабельні стікери та подвійне натискання лайку для підвищення активності користувачів.
Інновації в онлайн-шопінгу
Метт Мадрігал, віце-президент з онлайн шопінгу, розповів про ключову роль Google і YouTube у збагаченні онлайн-шопінг досвіду для споживачів. Він підкреслив важливість багатого контенту та те, як аудиторія сильно покладається на візуальні елементи, такі як фото, відео та відгуки, щоб приймати рішення про покупку.
Він також окреслив ключові покращення, включаючи введення візуальних інструментів, що відповідають бренду, і перетворення окремих зображень у динамічні відео за допомогою Product Studio. У результатах пошуку Google дозволяє брендам демонструвати різні елементи, такі як зображення, відео, пропозиції, інформацію про доставку та відгуки клієнтів.
Більше того, ефективність шопінг оголошень покращується завдяки відображенню основних атрибутів продукту та впровадженню 3D шопінг оголошень, які пропонують 360-градусний огляд (тестування цього проєкту почнеться з взуття). Іммерсивні рекламні формати включатимуть технологію віртуальної примірки для верхнього одягу та короткі відео від брендів і рекламодавців одягу та краси. Інтеграція з GPay спрямована на спрощення процесу оформлення замовлення, сприяючи покупкам за один клік для більш зручного шопінгового досвіду.
Цьогорічний Google Marketing Live був присвячений трансформаційному впливу штучного інтелекту на цифрову рекламу. І це виправдано. У міру розвитку штучного інтелекту він змінює те, як маркетологи взаємодіють з аудиторією, оптимізують кампанії та забезпечують персоналізований досвід. Від творчих рішень на базі ШІ до динамічних рекламних форматів, майбутнє полягає в використанні можливостей ШІ для більш ефективної та продуктивної реклами. У міру адаптації бізнесу, ШІ залишатиметься рушійною силою, відкриваючи нові можливості та трансформуючи способи, якими бренди взаємодіють зі споживачами.