Після впровадження генеративного штучного інтелекту в пошук у 2023 році Google впроваджує його у вкладку Google Shopping «Гугл Покупки». У вівторок компанія оголосила, що використовуватиме штучний інтелект, щоб допомогти користувачам купувати продукти на основі саме того, що вони шукають. Він також запустив нову прокручувану стрічку персоналізованих продуктів, які можна купувати.
Тепер, коли ви шукаєте продукт у Google, сторінка результатів міститиме коротку інформацію щодо штучного інтелекту, на яку слід звернути увагу під час покупки. Наприклад, якщо ви шукаєте “чоловіча зимова куртка”, то ви побачите підсумок із речами, які, на думку Google, вам слід знати, перш ніж купувати нову куртку для цього конкретного клімату.
Вибираючи зимову куртку для цієі місцевості, віддайте перевагу хорошій водонепроникності, щоб залишатися сухими під час частого дощу. Хоча температура рідко опускається нижче нуля, подумайте про куртку з утеплювачем, як-от пух, для м’якої погоди або синтетичний матеріал для більш вологих умов.
Окрім цієї інформації, Google використовує штучний інтелект, щоб показувати вам відповідні продукти, щоб пришвидшити пошук. Кожен продукт, який він рекомендує, містить короткий опис того, чому він може вам підійти. Наприклад, Google може зауважити, що парка «зроблена з переробленого нейлону, який може зігріти вас за мінусових температур».
Якщо ви хочете бути більш конкретними, ви можете використовувати фільтри, щоб побачити більш індивідуальні результати, наприклад шукати щось певного розміру або куртки, які є в наявності поблизу вас.
Google каже, що поєднав 45 мільярдів списків продуктів у Google Shopping Graph із моделями Gemini, щоб трансформувати вкладку Shopping. Нові функції будуть доступні протягом найближчих тижнів.