Всеукраїнська рекламна коаліція разом з Change Communications запускають дослідження ринку PR, методологія розроблена спеціалістами MZ Hub. Організатори запрошують фахівців, які працюють в комунікаціях, долучитися до дослідження ринку зв’язків з громадськістю.
Мета дослідження – сформувати детальну карту PR-ринку в Україні, зокрема з’ясувати його структуру, уточнити перелік послуг, які надають фахівці сфери зв’язків з громадськістю, та ідентифікувати ключові проблеми, з якими вони стикаються.
Олена Лобова, Голова Правління Change Communications, членкиня Наглядової Ради ВРК по напрямку «PR: агентства та ринок», прокоментувала:
«Ринок комунікацій стрімко змінюється, цифрові технології модифікують суть роботи комунікаційників, запит на фахівців всіх рівнів шалено зріс за останні роки. Де в цьому потоці змін місце піарника\ці, якими сьогодні є його\її функції – розібратися в цьому є одна з цілей дослідження. Друга ціль – впевнитися в тому, що ринок професійних зв’язків з громадськістю давно вийшов за межі агенцій та бізнес компаній, велика кількість фахівців та фахівчинь працюють у громадських організаціях, в органах місцевого самоврядування, міжнародних фондах тощо. Дуже цікаво якою ми побачимо мапу піар ринку за результатами дослідження».
Опитування триває з серпня по вересень, результати будуть оприлюднені восени 2024 року.
Заповнення анкети займає приблизно 10 хвилин і зробити це можна за посиланням.
Приєднуйтеся, щоб разом скласти мапу українського ринку зв’язків з громадськістю!