Деякі правила і рекомендації спеціально викладені в Facebook через які ваші оголошення можуть відхилити, якщо ви їх не дотримуєтеся. Інші – ті, які впливають на загальну ефективність ваших оголошень, тому навіть якщо Facebook схвалить ці оголошення, вони все одно можуть зазнати невдачі.
7 найпоширеніших помилок в рекламі на Facebook
Якщо ви не знаєте всі тонкощі реклами на Facebook, ви, швидше за все, зробите одне із цих поширених помилок, які приведуть до провалу реклами.
1. Неправильна мета
У Facebook є 11 цілей на вибір. Кожна ціль фокусується на конкретній меті вашої кампанії. Наприклад, чи хочете ви, щоб клієнти встановлювали ваш додаток, купували продукти в вашому інтернет-магазині або надавали контактну інформацію? Для кожної з цих трьох цілей ви повинні вибрати конкретну ціль Facebook. Ці інструменти сприятимуть завантаженню додатків, продажам продукції з каталогу, і приведенню цільових заявок, відповідно.
Вибір правильної мети життєво важливий для успішної кампанії, оскільки він визначає результати ваших оголошень. Якщо ви виберете неправильний варіант, ви, в кінцевому підсумку, будете витрачати час і гроші на те, що не принесе бажаних результатів.
2. Неправильна стратегія оптимізації показу оголошень і призначення ставок
Ви ніколи не повинні витрачати більше, ніж ваш бюджет. Для цього вам потрібно вибрати правильну стратегію оптимізації показу оголошень і призначення ставок для ваших бізнес-цілей. Оптимізація ставки, яку ви обираєте, змушує Facebook показувати ваше оголошення користувачам з найбільшим потенціалом конверсії. Наприклад, ви можете захотіти, щоб користувачі встановили ваш додаток або придбали продукт.
Оптимізація і стратегія визначення ставок багато в чому залежать від мети, яку ви обираєте для своєї кампанії.
3. Нехтування оновленням оголошень
Користувачі швидко втомлюються бачити одне й те саме рекламне оголошення знову і знову. Ваші кампанії з більшою ймовірністю будуть працювати добре, якщо ви будете оновлювати оголошення принаймні кожні два тижні.
Це може зайняти деякий час, але це допомагає запобігти стомленню рекламою, яке відбувається, коли ваша аудиторія починає ігнорувати ваше оголошення, побачивши його занадто багато разів. Коли ви відчуваєте втому від реклами, ви відразу побачите зростання витрат і значне зниження частоти, конверсій і рентабельності інвестицій.
Але як ви можете оновити ваші креативи? Нижче наведено кілька способів поновлення ваших оголошень без витрат:
Переглянути пост:
- Додати або видалити інформацію про ціну, смайлики, назва продукту або бренду;
- Перехід від першої особи до третьої особи або навпаки;
- Зміна словесності CTA;
- Перетворіть затвердження в питання або навпаки.
Редагувати зображення:
- Додати фільтри, текст, наклейки, химерні фони, серед інших ефектів до існуючих зображень;
- Додати або видалити логотип бренду;
- Перетворити існуючі фотографії і відео в гіфки.
Поворот рекламних форматів:
Переключатися між різними форматами реклами, які пропонує Facebook: одне зображення, відео, карусель, слайд-шоу і полотно.
4. Нерозумні витрати
Коли щось не працює в перший раз, у вас може виникнути спокуса витратити кілька зайвих доларів на щось трохи інше, перш ніж виявите реальну проблему.
Виберіть не менше низьку ставку, щоб конкуренти не переважили вас. Як тільки ваші оголошення почнуть приносити хороші результати, поступово збільшуйте свій бюджет. Якщо ваші оголошення починають працювати погано, припиніть їх показ і вирішите проблему, перш ніж знову показувати їх.
Іншими словами, витрачайте свої гроші з розумом. Інвестуйте тільки в рекламу, яка працює. Якщо ви цього не зробите, ваші витрати можуть вийти з-під контролю.
5. Поганий таргетинг
Кому ви показуєте свою рекламу, впливає на успіх вашої кампанії. Наприклад, ви не хотіли б показувати рекламу жіночих продуктів для літніх чоловіків, чия активність в Facebook передбачає в основному чоловічі характеристики. Дуже важливо розуміти, хто є вашою аудиторією (тобто хто, швидше за все, відгукнеться на ваше оголошення) і як можна більш детально описати таргетинг.
Детальний таргетинг є ключовим. Якщо таргетинг на вашу аудиторію надто широкий, ви в кінцевому підсумку будете платити за рекламу, показану користувачам, які не зацікавлені у вашому бізнесі.
Використовуйте ці три прийоми орієнтування, щоб охопити тільки ті аудиторії, які будуть зацікавлені:
- Орієнтуйтеся на існуючих клієнтів, завантаживши список клієнтів в призначену для користувача аудиторію Facebook.
- Орієнтуйтеся на нових клієнтів, схожих на існуючих, створюючи схожу аудиторію.
- Орієнтуйтеся на нових зацікавлених клієнтів, орієнтуючись на тих, хто взаємодіяв з вашої сторінкою в Facebook.
6. Тільки статичні оголошення
У зображень напевно є свої моменти, але ви не повинні використовувати тільки статичні оголошення для реклами в Facebook. Якщо більшість ваших оголошень статичні, спробуйте включити їх за допомогою відео або GIF.
Рухомі зображення набагато більш захоплюючі, ніж статичні зображення, що означає, що ваша аудиторія з більшою ймовірністю натисне на ваше оголошення першим. Одна з причин, по якій відео і gif-оголошення більш привабливі, полягає в тому, що вони можуть допомогти вам розповісти історію, якою б короткою вона не була.
Як і в будь-якій історії, ваша аудиторія любить знати, що відбувається далі. Якщо у вас немає часу або грошей, щоб витратити на якісну відео рекламу, розгляньте GIF-рекламу.
Ви можете легко створювати GIF-файли за допомогою додатків, таких як:
- Gifboom
- Cinemagram
- Giffer
- Giphy Cam
7. Невикористання A/B-тестування
Якщо ви не займетеся A/B-тестуванням, ви не отримаєте гарного результату.
А/В-тестування – це практика обміну різними елементами вашого оголошення, щоб побачити, яка версія працює найкраще.
Наприклад, A/B-тест може показати, що одне зображення допомагає вашій об’яві працювати краще, ніж інше. Або ви можете виявити, що заклик до дії «купуй зараз» працює краще, ніж заклик до дії «дізнайся більше».