4 квітня розпочався безпрецедентний марафон регулярних лекцій та майстер-класів від представників креативних індустрій. Понад 100 днів в межах ініціативи виходить новий освітній контент. Подію вже підтримали 102 креативних фахівці з 68 компаній. Розповідаємо, чому ініціатива вартує уваги!
Креативні індустрії показали: російська агресія не змусить їх замовчати
Марафон є ініціативою команди Креативної Практики, онлайн-платформи для освіти та кар’єри в креативних індустріях.
«Ми почали обговорювати ідею Марафону в березні. Ніхто з нашої команди не виїжджав з України, і тоді більшість наших сесій проходили під звуки вибухів та сирени. Вже майже місяць індустрія мовчала. Люди не знали, як взагалі говорити про дизайн чи комунікації в ці часи. В багатьох учасників спільноти виникла апатія. В той самий час інші учасники спільноти не отримували контенту іншого, ніж новини та сповіщення з телеграм-каналів. Тож ми вирішили створити майданчик, що допоможе нашій індустрії знову заговорити. Показати, що ми є, що індустрія жива і буде жити. І для цього ми вирішили запустити Марафон, як майданчик, що має три задачі: підтримка спільноти креативних індустрій шляхом появи нового контенту, що допоможе відволікатись від новин, відновлення мовлення креативних фахівців, та, звісно, підтримка ЗСУ та фондів, що їх підтримують», — розповідає Анатолій Попель, CEO CASES.
Щодня о 20:00 команда Марафону публікує нові лекції, майстер-класи, кейс-стаді від українських фахових дизайнерів, артдиректорів, копірайтерів та інших фахівців.
Марафон не перервали жодного дня: освітні матеріали виходять як в будні, так і у вихідні.
«Українцям зараз важливо підтримувати один одного та мати це відчуття спільноти», — коментує Валентин Панюта, лектор Марафону, бренд-лідер Fedoriv Agency.
Крім того, кожна лекція, чи то майстер-клас, або кейс-стаді, починаються однаково: лектори закликають підтримувати Збройні сили України та Фонди, що наближають перемогу нашої держави.
«Це – благодійна мета. Зараз кожен повинен робити все можливе, щоб наближувати нашу перемогу. Тому збір коштів на потреби ЗСУ – надзвичайна правильна і потрібна ініціатива Марафону. Зараз кожному з нас потрібно працювати більше, ставати кращими й ефективнішими у своїй справі, долучатися до спільної боротьби за майбутнє України. Освіта, знання, навички та вміння працівників зміцнюють позиції бізнесу, а значить, і країни», — відзначає Юлія Пилипенко, лекторка Марафону, СЕО Brandly від FILM.UA Group.
До програми ініціативи долучились вже 68 компаній
Команда ретельно ставиться до програми події. Серед учасників заходу експерти з Uklon, MacPaw, ЛУН, Fedoriv Agency, SoftServe, GlobalLogic Ukraine, Ciklum, Osnovy Publishing.
Список учасників Марафону регулярно оновлюється, найбільш актуальний перелік публікується на сторінці події.
Тематика різноманітна: маркетинг, дизайн, комунікації, та навіть робота на фрилансі
Формуючи програму, організатори намагаються враховувати її для різних рівнів: є лекції як для початківців, так і для фахівців. Окрему увагу приділяють контенту, який допоможе молодим креативним фахівцям починати нову для себе кар’єру й краще орієнтуватися у нових напрямках.
«Сьогодні українська рекламна індустрія переживає буремні часи — через війну змінилось занадто багато всього. З одного боку багатьом спеціалістам доводиться змінювати фокус своєї роботи, опановувати суміжні або цілковито нові практики. З іншого — ринок ще довго вимагатиме, скоріше нестандартних та ефективних рішень на противагу більш традиційним підходам. Тож можливість дізнатись щось нове, тим більше в рамках Марафону, який фактично завалює тебе цікавим матеріалом, — лише на користь усім нам», — ділиться Євген Посохов, лектор Марафону, креативний директор Be—it Agency.
Марафон Креативної Практики відкритий для всіх охочих
Він буде корисним фахівцям, яким цікаво пізнавати для себе нові напрямки або поглиблювати свої знання у:
- дизайні: у програмі розкриваються теми від графічного дизайну до UI/UX;
- копірайтингу: від того, за що копірайтерам взагалі платять до того, як створювати якісні тексти;
- комунікаціях: від того, чим займаються комунікаційні спеціалісти до того, як працювати з медіа;
- саморозвитку: де все ж таки шукати внутрішні ресурси, щоб рухатись вперед;
- фрилансі: як шукати замовників і реалізувати себе, як самостійного фахівця;
- та навіть — волонтерстві.
І це далеко не весь перелік наявних тем!
«Сила українців у єдності. Чому нам вдаються масштабні речі? Тому що ми здатні до самоорганізації. Подібні Марафони — це можливість для експертів поділитись зі слухачами власним інтелектуальним узагальненням. Для аудиторії — це змога отримати фахові знання та звернути увагу на нові аспекти у професії. Іншими словами, це об’єднання креативної спільноти. Всі разом, спільними зусиллями, працюємо на інформаційному фронті — розповідаємо, навчаємося і навчаємо, ділимося знанням та ідеями, шукаємо нових партнерів та клієнтів. Цей Марафон чудова можливість отримати велику порцію корисних знань та контактів», — ділиться Віктор Дяченко, лектор Марафону, телеведучий, автор освітнього проєкту «Українська мова».
Доповідачі не отримують гонорарів, натомість організатори просять підтримувати ЗСУ та фонди, що їх підтримують
Дивитись освітні матеріали Марафону можна на сторінці заходу. Також вони доступні на Facebook-сторінці та в YouTube-каналі Креативної Практики. А вже незабаром — на медіасервісі MEGOGO.
Нагадуємо, що організатори та лектори закликають глядачів за можливості підтримувати Збройні сили України й фонди.
«Кожен з нас сьогодні на своєму фронті намагається наблизити перемогу, і донати ЗСУ та організаціям, що допомагають Збройним Силам чи волонтерам, є вже титром відповідальності перед країною», — підсумовує Ольга Сафіна, лекторка Марафону, менеджерка з бренду роботодавця Parimatch Tech, артдиректорка PMHUB.