Компанія Jumpshot, що займається маркетинговою аналітикою, недавно провела аналіз даних про рух кліків Google і висунула кілька разючих фактів. 49% запитів в Google не перетворюються в кліки. Іншими словами, користувач знайшов те, що шукав, не переходячи на веб-сайт. Це називається пошуком без клацання. Це тенденція, яка розвивається протягом кількох останніх років.
Трохи фактів про Google:
- Google займає 92,04% частки ринку пошукових систем по всьому світу.
- Google отримує більше 63 000 пошукових запитів в секунду в будь-який день.
- Google враховує більш 200 чинників, перш ніж надати вам кращі результати для будь-якого запиту в частки секунди.
- Google має ринкову вартість 739 мільярдів доларів.
- У середньому людина задає 3-4 пошуку кожен день.
- У 2017 році доступ до Інтернету отримали 46,8% населення світу, і до 2021 року цей показник, згідно з прогнозами, зросте до 53,7%.
Глобальний ринок пошукових систем в 2019 році
Список з 10 кращих пошукових систем по всьому світу.
Частка на світовому ринку:
92.04% | |
Yahoo! | 2.67% |
bing | 2.39% |
Baidu | 0.89% |
Yandex | 0.84% |
DuckDuckGo | 0.38% |
Sogou | 0.24% |
Naver | 0.14% |
Shenma | 0.11% |
MSN | 0.1% |
Дані звіту Jumpshot
За останні три роки відбулося багато змін в показниках кліків в пошуковій видачі Google. Google стає все ближче до перетворення себе в механізм відповідей. Користувачам не потрібно відвідувати зовнішній веб-сайт, тому що сам Google може надати потрібну відповідь. Пошуковий гігант удосконалює свою здатність курирувати контент і надавати інформацію безпосередньо, що, принаймні, може задовольнити багатьох користувачів.
Дані звіту Jumpshot показали, що в 1 кварталі 2019 року майже половина всіх 49% пошуків в Google в США завершилася без кліка. Це говорить про те, що користувачі змогли знайти всю необхідну їм інформацію прямо в пошуковій видачі, не переходячи на інші сайти. Більшість з цих пошуків відбуваються на мобільних пристроях.
Інформація: Jumpshot і SparkToro
- * 41,45% пошукових запитів в Google приводили до звичайних кліків на сайти інших Google.
- * 5,9% пошукових запитів закінчувалися переходом користувача на інший веб-сайт, що належить Google.
Майже половина всіх пошуків не йде далі першого результату пошуку. Це особливо актуально для тих, хто працює в секторах, які безпосередньо конкурують з послугами Google, таких як бронювання подорожей або доставка їжі.
Наприклад, коли ви вбиваєте запит, будь-яке слово, доставка їжі, лікування хвороби та інше, google вам відразу видає інфографіку тут «клік не потрібно», визначення – «клік не потрібно», специфікація/опис – «клік не потрібно».
Наступним елементом в пошуковій видачі є поле з «зв’язаними умовами». При натисканні тут відкривається нова сторінка результатів пошуку. Це означає, що користувач все ще не покинув Google і ще не відвідував сторонній веб-сайт. Тільки пройшовши приблизно половину сторінки, ми починаємо бачити звичайні результати пошуку під назвою «Кращі результати». Тут користувач може клацнути, щоб перейти безпосередньо на сторонній веб-сайт.
Не у всіх країнах поки що Google захопив свої позиції у відповідях на питання, як-то «люди також запитують», «пов’язані запити» і «ознайомитись з результатами», поки це поширюється в більшій частині в США.
Незліченні підроблені списки підприємств в Google
Відповідно до нового звіту WallStreetJournal, який вже проводить обходи в багатьох групах Facebook, в Google Картах повно «фальшивих» списків компаній. В даний час в Картах Google налічується близько 11 мільйонів підроблених списків компаній, і кожен місяць з’являються нові списки з підробленими номерами телефонів і адресами.
Чому хтось створює фальшивий бізнес-лістинг?
У цієї дії є ряд мотивів.
Наприклад, деякі компанії перераховують підроблені профілі своїх конкурентів з неправильними номерами телефонів і адресами. Тоді є шахраї, які видають себе за законні компанії, намагаючись заманити своїх нічого не підозрюючих клієнтів.
Google відреагував на ці претензії в звіті WSJ, знявши ідентифіковані підроблені списки. Вони також додали нові заходи безпеки для «категорій високого ризику», таких як підрядники та ремонтні послуги. Це сектора, які використовуються в надзвичайних ситуаціях, що дає клієнтам мало часу для досліджень.
За минулі роки в Карти Google було додано більше 200 мільйонів записів, і лише невеликий відсоток з них є фальшивими. Google видалив більше 3 мільйонів підроблених бізнес-профілів.
Системи Google ідентифікували 85% фальшивих списків, в той час як 250 компанії були зареєстровані користувачі. Компанія також відключила 150 тис. облікових записів користувачів, які були визнані образливими, що на 50% більше, ніж в 2017 році.