Реклама на YouTube істотно відрізняється від платної реклами в Google або в соціальних мережах. Кожен рекламний формат служить для визначеної мети. Давайте розберемося як вибрати, які їх переваги та недоліки.
Існує три основних типи відео оголошень на YouTube, в які ви можете вибрати і інвестувати свій бюджет: Preroll, Bumpers і TrueView.
1. Pre-Roll
Рекламні оголошення Preroll – це відеооголошення, які запускаються до запуску звичайного відео на YouTube. Попередня реклама зазвичай триває 15, 30 або 60 секунд, і її не можна пропустити, тому глядачі повинні почекати, поки реклама не буде відтворена повністю, перш ніж вони зможуть подивитися вбране відео. Рекламодавці платять тільки тоді, коли користувач натискає на оголошення.
Відео Pre-Roll оголошення оплачуються за клік. У той час як відео оголошення TrueView найкраще підходять для брендингу та перегляду відео, рекламні ролики Pre-Roll ідеально підходять для рекламних кампаній від продажів фотоальбомів до продажу одягу. Цікаво відзначити, що дослідження показують, що, хоча оголошення Preroll надають більший вплив на загальну кількість показів, оголошення TrueView мають помітну перевагу в порівнянні з Preroll з точки зору оплачуваних показів, що дає в 2,8 рази вищу ефективність в областях залучення аудиторії та впливу. Крім того, у оголошень Preroll, як правило, більш висока ціна за клік, ніж у оголошень TrueView, а рівні ресурсів для оголошень Preroll зазвичай нижче, що означає, що найкращі місця розміщення оголошень (в відео або на каналах) зазвичай мають більш високу ціну.
2. Bumpers
Бампери мають довжину 6 секунд. Вони не допускають «пропуску», як оголошення до ролика, але платять за перегляд, як оголошення TrueView. Вони також дешевші за перегляд, ніж реклама TrueView. Крім того, згідно з дослідженням, проведеним Google, вони призводять до «значного збільшення кількості відгуків оголошень». Як і реклама TrueView, бампери можуть включати в себе параметр переходу по кліку, але вони оптимізовані і найбільш ефективні для перегляду.
3. TrueView Ads
Реклама TrueView – це тип відео оголошень на YouTube при якому ви платите тоді, коли вашу рекламу переглянули або якимось чином взаємодіяли (наприклад, клікнули). Рекламодавці самі визначають який вид реклами їм підходить найкраще, і платять тільки тоді, коли реклама проглядається протягом як мінімум 30 секунд або до кінця показу. Це зручно і рекламодавцеві, і користувачеві. Існує кнопка «Пропустити», якщо ролик дуже довгий і користувач не зацікавлений дивитися його далі. У YouTube є свої вимоги щодо тривалості показу реклами на TrueView (від 12 секунд до 6 хвилин), а рекламні оголошення TrueView, які можна пропустити, повинні йти протягом 15-20 секунд.
Існує три типи рекламних оголошень TrueView: in-Srteam Ad, in-Search Ad, in-Display Ad.
In-Stream
Реклама In-Stream, показується спочатку відео (в середині або кінці). Після початкового перегляду (кілька секунд), глядач сам вирішує дивитися його далі або «пропустити». Оплата відбувається тільки тоді, коли глядач догляне ролик до кінця. За даними німецької маркетингової фірми CaptchaAd, 78% реклами In-Stream пропускається користувачами. Це означає, що при плануванні показів ви можете розраховувати, що тільки 20% вашої цільової аудиторії будуть дивитися ваше оголошення до кінця.
In-Search
Даний тип реклами відображається в пошуковій системі – відео зверху (може справа). Для прикладу можна ввести слово на запит – «ipad» в пошуку Youtube, подивимося, як виглядає ця реклама.
In Display (або Video Discovery ads)
Ці оголошення на YouTube показуються в пошуковій системі, пов’язаних відео та на сторінках перегляду Google у вигляді мініатюрного зображення і рекламного тексту.
In-Display Ads зазвичай дає вам більше кількості переглядів ваших відео на YouTube. Основна відмінність між in-Display Ad і in-Srteam Ad полягає в тому, де вони показуються – реклама In-Stream буде показуватися як ролик (тобто перед іншими відео) для інших відео YouTube. In-Display буде відображатися поруч з контентом на YouTube і через Медійну мережу Google. Крім того, слід зазначити, що те, який формат дає вам найбільшу кількість показів/переглядів, також буде залежати від вашого націлення та того, як ви вирішите показувати оголошення своїм потенційним клієнтам.
Ці оголошення з’явилися тоді, коли ви виконали пошук на YouTube:
Коли користувач натискає на рекламне оголошення, в правій колонці з’являється місце, де можна побачити додаткове рекламне оголошення.
Даний формат підходить для тестових рекламних кампаній, коли ще не чітко сформульовані цілі відеореклами. Оскільки рекламодавець оплачує лише кліки по рекламному відео, це дає певну страховку від того, що ви витратите на непотрібні покази.
Чому ви повинні використовувати In-Display Ads?
- Вони легко отримують схвалення. Коли люди натискають на ваше оголошення, вони потрапляють на ваш канал або сторінку перегляду, а не на цільову сторінку. Це означає, що типові і досить суворі вимоги до цільової сторінці AdWords не застосовуються. Звичайно, ви все одно повинні дотримуватися загальних правил спільноти Youtube.
- Вони гнучкі. Коли хтось знаходиться на вашій сторінці перегляду, ви можете відправити його по будь-якому посиланню в поле опису під вашим відео, включаючи партнерські посилання. Звичайно, ви також можете використовувати анотації в своєму відео, щоб відправити їх на свій сайт.
- Їх легко масштабувати. При націленні на ключові слова ви можете легше охопити більшу аудиторію в порівнянні з таргетингом на місце розташування (унікальні посилання на відео). Звичайно, це залежить від цілей вашої кампанії, який метод націлювання є найкращим, але, якщо ви хочете перейти на «досяжність» – «reach», тоді реклама In-Display Ads відмінний варіант.
- Як правило, вони добре конвертуються, тому що, коли хтось свідомо зробив вибір, щоб подивитися ваше оголошення (мається на увазі, що він натиснув на мініатюру), він набагато охочіше робить наступний крок і підписується на будь-яку вашу пропозицію.
Примітно, то що Google заохочує своїх рекламодавців за створення найбільш конверсійних рекламних компаній з високим рейтингом. Заохочення полягає в тому, що його можуть показувати не тільки на початку списку відео, але і в кінці. Це приємний можливий бонус від Google.
Нововведення YouTube
В кінці минулого року, в серпні 2018 YouTube ввів опцію «невідключної реклами» у відеороликах. Раніше не відключна реклама була доступна тільки для обраних партнерів. Цю рекламу тепер глядач не зможе просто «пропустити». Багато користувачів були не дуже задоволені новим нововведенням. Автори відеороликів зможуть відстежувати поведінку глядачів і їх реакцію на новий формат «невідключної реклами».
YouTube і Google AdWords
Доступна через Google AdWords, TrueView надає маркетинговій стратегії гнучкість, яка так необхідна для результативного залучення нової аудиторії.
В інтернеті існують безліч подібних інструкцій про те, як запустити і налаштувати рекламу на YouTube, ми не будемо про них зараз говорити. Після створення і налаштування вашої рекламної компанії ви можете пов’язати ваш YouTube канал з Google AdWords. Можна пов’язати кілька акаунтів Google AdWords з одним каналом YouTube і навпаки. Ви можете створити оголошення, які будуть з’являтися перед відео або поруч з відео.
Зв’язок з Google AdWords дасть вам можливість бачити повну статистику про перегляди ваших рекламних роликів і взаємодію з аудиторією. Детально вивчити аналітику відеореклами допоможе YouTube Analytics. Щодо бюджету на рекламу, ви можете заплатити стільки, скільки захочете, тут немає нижніх обмежень, нижньої межі. У будь-який момент ви можете змінити своє оголошення і настройки по таргетингу, змінити бюджет. Також в будь-який момент ви можете завершити кампанію.