Ох, не дарма ж саме Xiaomi називають китайською версією Apple і зовсім не в поганому сенсі. Амбітна китайська компанія вже вибралася в лідери і відхопила левову частку ринку, але на цьому вона не збирається зупинятися.
Фахівці проаналізувавши останні релізи азіатської компанії і зрозуміли, що Xiaomi вибрала абсолютно вірну стратегію для захоплення ринку.
Технічні новинки компанії радують не тільки шанувальників компанії, але і потенційних покупців, яким вони теж припадуть до смаку. Вже зараз, як зазначають фахівці, компанія може залучати більше шанувальників, ніж Apple. Їх перевага в тому, що вони не примудряються затримувати вихід нових флагманів, як зараз дозволяє собі Apple, вважаючи, що це не важливо, адже її продукцію все одно в підсумку розкуплять.
Ще одним важливим плюсом є цінова політика компанії Xiaomi: вони не позиціонують себе як супер дешеві смартфони, але і не лізуть на найбільшу і затребувану нішу апаратів за 200-300 доларів. Якщо компанія і далі продовжить таку ж стратегію, то це зробить їх новим королем на ринку смартфонів, і дозволить випередити сучасного популярного гіганта Apple.