11 листопада — Всесвітній день шопінгу. Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka поділився інформацією, які товари найпопулярніші серед покупців та як цього року відбувається розпродаж.
Кількість відвідувачів на сайті Rozetka перед Всесвітнім днем шопінгу збільшилася на 20%, а середня кількість товарів у замовленні одного покупця зросла на 10%, порівнюючи з періодом до старту розпродажу.
На сайті онлайн-ритейлера найбільший попит мають чай та кава, корм для котів, адаптери, навушники та інші товари.
Цього року знижки до Всесвітнього дня шопінгу на сайті онлайн-ритейлера сягають до 55% та триватимуть до 12 листопада. До категорій з найбільшими знижками увійшли «Одяг та взуття», «Побутова техніка», «Електроніка», «Товари для краси та здоров’я» та «Товари для тварин». Також діють знижені ціни на товари для військових, зокрема на спальники, каримати, мультитули, тактичні черевики, штани, бушлати та інші.
«Ми спостерігаємо найінтенсивніше збільшення кількості покупок до Всесвітнього дня шопінгу у Запорізькій, Полтавській, Одеській та Закарпатській областях. На прифронтових територіях найчастіше замовляють корм для котів, каву та побутову хімію. Для нас важливо, щоб у всіх регіонах українці могли придбати щоразу що треба за доступними цінами та під час розпродажу отримали свої замовлення так само швидко. Для цього на період знижок до Всесвітнього дня шопінгу ми збільшили кількість курʼєрів та працівників на складах, а також запустили безплатне доставлення до дверей на будь-який поверх навіть без ліфта. Ця послуга діє на деякі товари у категоріях “ТБ й електроніка”, “Побутова техніка”, “Сантехніка та ремонт” та інших», — зазначає Євген Образок, директор з маркетингу Rozetka.
Середній чек на Rozetka до Всесвітнього дня шопінгу збільшився на 20%, порівнюючи з періодом до старту розпродажу. Найдорожча покупка у перші дні знижок — зарядна станція вартістю 147 999 гривень. У 2022 році найдорожчим товаром, придбаним у Всесвітній день шопінгу на сайті онлайн-ритейлера, була мобільна електростанція вартістю 264 990 гривень.
У Польщі, де також можна замовити товари на Rozetka, наразі 40% замовлень становлять електроніка та смартфони, 20 – 25% — одяг, 16 – 18% — дитячі товари та товари для дому.