Супермаркети і торгово-розважальні центри – відмінні майданчики для пошуку потенційних клієнтів. Завдяки високій прохідності вони забезпечують велику кількість контактів з відвідувачами. Аудіоролики в таких торгових точках можуть служити не тільки навігаційною функцією, але і допоможуть вам повідати покупцям про майбутні розпродажі, акції, заходи, або просто заявити про свій бренд. Така реклама звучить безпосередньо в місцях продажів, що дозволяє регулювати і керувати попитом на товари, вона має швидку реалізацію та відносно невисоку ціну.
Специфіка подачі даного виду реклами
Напрямок ролика потрібно вибирати виходячи з результату, якого ви бажаєте досягти, до чого хочете спонукати цільову аудиторію. Вони можуть бути: вітальними, акційними, інформативними, іміджевим або просто навігаційними. При цьому передсвяткові дуже важливо поставити за пару тижнів до самої події, інакше можна не добитися поставленого результату. Але завжди найкраще працювати комплексом – емоційна складова, іміджева і акції зі знижками.
Читайте таож: Аудіореклама в інтернеті, як новий трендовий інструмент в маркетингу
Найбільш оптимальним і ефективним періодом розміщення буде – не менше чотирьох тижнів. Бажано, щоб за цей час ваш ролик змінився кілька разів. Ви можете розповісти про той самий товар, але іншими словами, а це вже буде сприйматися відвідувачами як щось нове. Рекомендована частота виходів в ефір – від чотирьох на годину. В середньому покупці знаходяться в магазинах від тридцяти хвилин до години. Значить, щоб про вас почули і звернули увагу, необхідно прокрутити аудіоролик від двох до чотирьох разів на годину протягом всього дня.
Але буває так, що навіть при дотриманні всіх рекомендацій рітейлери не досягають потрібного результату у вигляді впізнаваності бренду або ж зростання продажів. Але не варто відразу думати про те, що даний вид реклами не працює. Причина, по якій ваша рекламна кампанія не спрацювала може критися в неякісно створеному ролику.
Специфіка створення аудіороликів
Часто рекламодавці використовують ролики, створені для радіо, в торгових центрах і супермаркетах, що на перший погляд не має ніякої принципової різниці, але це не так.
При виготовленні ролика важливо враховувати технічні особливості звукопередачи в торгових об’єктах. Найчастіше там апаратура не вищої якості, яка призначена просто для екстрених та інформаційних повідомлень, а колонки мають досить вузький діапазон з посередньою звукопередачею. Ну і не будемо забувати про величезну кількість виробничих шумів – ескалатори, ліфти, витяжки, холодильники і т.д. А обробка стель і стін складається в основному з кахлю і скла – все це погіршує чутність, утворюється відлуння.
Так що якщо ви задумали розмістити ролик де є складна, акторська гра і музичні ефекти, то вважайте, що ви займаєтеся благодійністю на користь ТЦ або супермаркету, тому що його ніхто не почує або ж ролик буде звучати з спотвореннями.
Як створити якісний ролик для внутрішнього радіо
- Ролик повинен бути зрозумілим: без великої кількості інформації, з чітким посилом і емоціями в начитці диктора.
- Тривалістю до 30 секунд. Довгі повідомлення погано сприймаються на слух, а надто короткі можуть і не помітити.
- Приділіть увагу відомості начитки та музики, а також балансу частот. Гучність начитки повинна бути на порядок вище, ніж рівень гучності музичної підкладки.
- Частіше використовуйте дзвінкі жіночі голоси. Чоловічий голос не завжди може призвести потрібний ефект через недорогі колонки, в яких нижній діапазон звуку буде обрізаний.
- Мінімальне використання звукових ефектів, змін музичних композицій. Тут набагато важливіше ясність ідеї і чіпляючий, креативний текст.
Важливо щоб ролик відповідав тому майданчику, на якому він буде розміщений. Наприклад, для супермаркетів більше підходить коротка, проста реклама речей повсякденного застосування. А вже в самих торгових центрах люди проводять набагато більше часу, та й не так сильно зосереджені на виборі продуктів. Тут краще будуть сприйматися іміджеві та вокальні ролики, а також буде більше уваги до роликів де використовуються відомі диктори, з так знайомими нам усім голосами.
При правильному підході до аудіореклами, вона може стати справжньою знахідкою у ваших руках і одним з найпродуктивніших методів підвищення продажів. Її специфіка в тому, що в ній немає візуальних ефектів – слухач все пропускає через власну уяву. А це, в свою чергу, може викликати сильний емоційний відгук і надовго відбитися в пам’яті. Використовуючи ці рекомендації, ви можете отримати безліч нових, зацікавлених клієнтів, до яких іншими каналами комунікацій не достукатися.