Незалежно від того, чи є ви професійним інтернет-маркетологом або власником бізнесу, який робить власний онлайн-маркетинг, вам потрібні певні риси, щоб бути успішним маркетологом. Хоча деякі з цих рис є вродженими – це не означає, що їх не можна придбати і відточити з плином часу.
А на сьогоднішній день, все більше і більше людей, які вирішили зробити кар’єру в області інтернет-маркетингу, розуміють, що конкуренція за робочі місця в цьому секторі зростає.
Отже, давайте розглянемо якими якостями відрізняються успішні інтернет-маркетологи:
Вони люблять головоломки
Інтернет-маркетинг схожий на велику складну головоломку, особливо коли мова заходить про SEO. Ця «SEO-головоломка» складається з безлічі частин:
- дослідження ключових слів,
- побудова посилань,
- технічна відповідність сайту,
- поведінка користувачів,
- інтеграція в соціальні медіа
- і багато іншого.
Успішний інтернет-маркетолог, природньо, зможе побачити, як ці частини поєднуються один з одним.
Вони терплячі
Інтернет-маркетинг вимагає готовності важко працювати зараз, хоча ви можете не бачити результатів цієї роботи протягом декількох місяців (або навіть років). В онлайн-маркетингу немає швидких результатів, тому ви повинні бути готові постійно працювати над своєю метою, не втрачаючи при цьому мотивації.
Відсутність короткочасних результатів може бентежити, але якщо ви терплячі, результати будуть гідні очікування.
Вони допитливі
Успішні інтернет-маркетологи знають, як спостерігати за поведінкою і звичками споживачів, щоб повністю зрозуміти їх мотивацію і що змушує їх купувати продукт.
Вони одержимі ринковими тенденціями, уподобаннями споживачів і їх допитливі уми постійно задають питання.
Вони хороші продавці
Інтернет-маркетологи не тільки добре розбираються в інтернет-маркетингу, але і в продажах. Талановитий інтернет-маркетолог зможе продати лід ескімосам.
Успішні інтернет-маркетологи знають, як ефективно спілкуватися з цільовою аудиторією – адже маркетологи керують продажами за лаштунками. Успішні маркетологи добре продають.
Вони інноватори
Маркетологи не бояться пробувати нові ідеї та методи. Як згадувалося раніше, вони допитливі і завжди шукають нові проблеми. Для маркетологів немає нічого більш цікавого, ніж тестування нового способу спілкування і відкриття результатів.
Вони вічні учні
SEO та соціальні мережі постійно змінюються. Google кожен раз переналаштовує свій алгоритм ранжирування, а нові платформи соціальних мереж постійно оновлюються. Щоб залишатися авторитетним, коли справа доходить до онлайн-маркетингу, ви повинні захопитися навчанням протягом усього життя. Це означає залишатися на вершині галузевих новин, відвідувати конференції та регулярно спілкуватися з іншими в області цифрового маркетингу.
Успішні інтернет-маркетологи постійно вчаться, щоб адаптуватися до останніх тенденцій ринку.
Маркетинговий світ постійно розвивається, тому маркетологи повинні бути готові реагувати і швидко адаптуватися до нових тенденцій.
Вони заслуговують на довіру
Найбільше, люди купують у людей, яких вони знають і яким довіряють. Надійність – і здатність передати цю рису іншим – має вирішальне значення для успішного онлайн-маркетолога.
Кричуща самореклама в соціальних мережах, спам, копіпаст неминуче зашкодить або зруйнує вашу онлайн-репутацію. Бути справжнім і заслуговує на довіру – це те, що вас влаштує, і допоможе вам будувати довгострокові відносини з вашими клієнтами.
Вони компетентні менеджери
Більшість онлайн-маркетологів вважають за необхідне передати на аутсорсинг або делегувати принаймні кілька своїх маркетингових задач. Важко самому все зробити якісно і проконтролювати. Тому важливо мати великі управлінські навички – зокрема, здатність надихати і мотивувати оточуючих, щоб допомогти вам досягти своїх цілей.
Вони відмінні комунікатори і будівельники відносин
Можливість ефективного спілкування має вирішальне значення для успіху інтернет-маркетингу. Це не означає, що ви повинні бути експертом або доповідачем; це означає, що вам потрібно чітко і професійно передати свої думки і очікування клієнтам, потенційним клієнтам і членам вашої команди. Це також вимагає здатності слухати і фактично чути те, що говорять інші, і пов’язувати, займатися і думати про речі з чужої точки зору.
Всі хороші інтернет-маркетологи знають, як будувати відносини з оточуючими, одним з найважливіших аспектів роботи в світі інтернет-маркетингу. Наявність гарної мережі зв’язків дозволяє отримати кращі пропозиції поряд з багатьма іншими перевагами. Для маркетологів вкрай важливо знаходити спільну мову з колегами та клієнтами, якщо вони хочуть побудувати успішну кар’єру.
Вони не розпорошуються
Інтернет-маркетинг – це, як правило, довгострокова робота. З цієї причини вкрай важливо, щоб ви приділяли велику увагу тривалій роботі. Це означає встановлення досяжних цілей – як короткострокових, так і довгострокових – і не розпорошуватися або відволікатися на нерелевантні тенденції або примхи. Це означає залишатися на завданні і бачити ваші плани до завершення, навіть коли оточуючі вас, можуть намагатися використовувати нові стратегії і змінювати курс. Незважаючи на те, що важливо залишатися гнучким і адаптивним, зміна фокуса часто може значно загальмувати вашу продуктивність і залишити вас в ступорі.
Вони творчі особистості
Інтернет-маркетологи знають, як виділитися з натовпу. Вони знають, як зробити продукт або послугу, які вони продають, привабливими. Вони не хочуть повністю міняти всі, але намагаються побачити речі під іншим кутом і допомогти іншим зробити те ж саме. Успішні інтернет-маркетологи готові йти на ризик з творчими ідеями, які інші можуть знайти абсолютно божевільними. Успішні маркетологи повинні бути надзвичайно творчими, щоб адаптуватися до останніх тенденцій, виділятися з натовпу і привертати увагу до продукту, який вони намагаються використовувати.
Вони спостережливі
Маркетинг – це все, щоб ідентифікувати і задовольняти потреби клієнта, тому успішні інтернет-маркетологи повинні бути в змозі визначити свою цільову аудиторію, потреби і вирішити, як їх задовольнити. Вони повинні бути в змозі встати в взуття споживача, щоб зрозуміти (співпереживати). Відгуки клієнтів необхідні для модифікації і адаптації продукту / послуги відповідно. Таким чином, здатність ідентифікувати потреби клієнтів є сутністю успішного інтернет-маркетолога.
Вони скромні
Звичайно, нам всім подобається отримувати похвали час від часу, але найуспішніші професіонали, в тому числі хороші інтернет-маркетологи, не шукають слави. Кращі маркетологи не хваляться своїми досягненнями, але більше цікавляться завданнями, поставленими клієнтами, і розробляють способи їх вирішення.
Вони відповідальні
Хороші маркетологи завжди беруть на себе відповідальність за свої дії, незалежно від обставин. Вони не бояться розслідувати свої результати і готові обґрунтувати свою виконану роботу.
Тепер, коли ви знаєте кращі якості, необхідні для того, щоб стати супермаркетологом, все, що залишилося зараз, – це знайти свою роботу.
А які б ви додали атрибути сучасного маркетологу, пишіть в коментарях!