Інструмент для оптимізації та аналізу мобільних додатків ASObot 13 жовтня став “Продуктом дня” на Product Hunt. Зараз в ASObot 800 апвоутів, і він буде претендувати на те, щоб вибороти перемогу у номінації “Продукт місяця”.
Платформа Product Hunt збирає численних технічних спеціалістів, від розробників до C-level та інвесторів. Продукти дня зазвичай потрапляють в розсилку для 800 тис користувачів, залучають увагу західних ЗМІ та можуть отримати рекомендації від інфлюєнсерів. Цього разу, крім ASObot, за перше місце змагалися сервіс, який на основі ШІ надає пропозиції з інтернет-магазинів, а також інструмент, який пропонує гайди для роботи з LinkedIn та інші.
ASObot допомагає спеціалістам з оптимізації мобільних додатків отримувати топ-позиції в пошуку магазинів застосунків. Вже зараз надає дані з Apple Store та в розробці наступна версія з Google Play. Інструмент дозволяє моніторити понад 20 показників, серед яких: інсталяції та доходи всіх застосунків, історію позицій додатків та популярність запитів, нові підказки, події конкурентів та найбільш трендові застосунки в App Store.
В продукті є окрема команда App Watcher, що дозволяє користувачу лише вказати застосунок, країну і все – далі щодня бот підбирає конкурентів, сам відстежує найбільш важливі показники та надсилає звіти.
Основна особливість — ASObot працює через Telegram та Slack, надаючи користувачам зручний доступ до звітів без потреби додаткової реєстрації. Система оплати працює за принципом pay-as-you-go, тобто користувачі сплачують лише за те, що використовують і лише тоді, коли користуються. В лютому 2023 в Tonti Laguna Group (частина Netpeak Group) запустили інструмент для АSО-спеціалістів з традиційним веб-інтерфейсом — Asolytics.
Додатково, інструмент дозволяє проводити дослідження. Нещодавно, з допомогою ASObot, команда фінтех стартапу Saldo Apps проаналізувала російські фінансові застосунки в Україні і виявили, що 50% інсталяцій все ще припадають на додатки, розроблені в росії.
Ось що каже про ASObot засновник агенції RadASO Радомир Новкович, який інвестував в ASObot:
“Мені дуже сподобалася ідея роботи через мессенджери замість веб-інтерфейсу і можливість отримувати інформацію, як то кажуть, “без СМС та реєстрацій”, тобто без необхідності сплачувати щомісячну підписку і отримувати безліч маркетингових матеріалів від навʼязливих сейлзів традиційних сервісів. Це досить сміливе рішення, але я повірив в цю ідею і інвестував в неї”.
Product Hunt — це американський веб-сайт для поширення та відкриття нових продуктів. Заснований Райаном Гувером у листопаді 2013 року. Раніше з Netpeak Group виходили на майданчику: платформа для пошукового маркетингу Serpstat та його продукти, хмарна LMS платформа AcademyOcean, а також Invoice Maker by Saldo Apps. Серед відомих успішних продуктів, що стартували на Product Hunt — Zapier, Slack, Notion, Loom.