Індустрія розваг процвітає, і ШІ вніс свій внесок. Багато професіоналів в галузі кіновиробництва, маркетингу, реклами, розробки ігор і різних розважальних послуг погоджуються з тим, що ШІ розкриває абсолютно новий підхід до творчості. Більшість розважальних компаній впроваджують штучний інтелект, щоб залучити інвестиції і зосередитися на наданні високоякісного контенту, що привертає увагу аудиторії.
Розширений інтелект і роботи знаходять застосування, розважаючи глядачів і пропонуючи їм відмінний досвід нового покоління. Технологічні і розважальні гіганти, такі як Blizzard Entertainment, Google, Walt Disney World, Intel і Microsoft, працюють над створенням і впровадженням інновацій на основі ШІ в сферу розваг. Максимальна кількість варіантів використання штучного інтелекту в сфері ЗМІ та розваг можна розділити на кілька сегментів:
Досвід користувача і персоналізація
Оскільки персоналізація клієнтського досвіду стає все більш складною для індустрії розваг, більшість компаній використовують штучний інтелект для створення більш персоналізованих послуг для мільярдів користувачів.
Наприклад, рекомендувати контент, адаптований до їх особистих смаків, коли користувачі роблять покупки в Інтернеті, переглядають відеосайт і надійність для користувачів з різною пропускною здатністю і швидкістю Інтернету.
Популярна розважальна платформа Netflix впровадила технологію штучного інтелекту в травні 2016 року, щоб надати своїм підписаним користувачам максимально персоналізований досвід. Ця система з підтримкою ШІ буде автоматично управляти декількома конвеєрами машинного навчання, які пропонують фільми / шоу / рекомендації по програмам.
Ключем до успіху платформи Netflix є рекомендація шоу або відео, які користувачі переглядають.
Чат-боти в медіа та індустрії розваг
Чат-боти в індустрії ЗМІ та розваг несуть різні цінності, які допомагають поліпшити розважальний досвід, дозволяють компаніям більш масштабно спілкуватися зі своєю аудиторією і пропонують зручний перегляд.
Проте, чат-боти в індустрії ЗМІ та розваг можуть розуміти поведінку користувачів, на підставі чого вони можуть відправляти новини, попередження про погоду, давати рекомендації по фільмах, шоу і оновлень подій.
Отже, ось деякі з переваг ШІ в індустрії розваг і ЗМІ. Зайве говорити, що ШІ трансформує медіа і розважальний простір. Це, безсумнівно, грає важливу роль в підвищенні ефективності процесів, задіяних у світі розваг. Штучний інтелект також покращує обслуговування і підтримку клієнтів онлайн казино. Оскільки ШІ змушує чат-ботів розрізняти основні ключові слова, він ідеально підходить для використання в опціях живого чату, коли у клієнтів є питання або проблеми. Це означає, що ви можете відразу отримувати відповіді на запити, і вам більше не потрібно чекати. ШІ також використовується для розпізнавання і аналізу голосу, що включає підбір ключових слів і аналіз усних пропозицій. Очікується, що онлайн казино і слоти будуть все більше і більше використовувати цю технологію для поліпшення підтримки та обслуговування клієнтів в найближчі роки.
ЗМІ і реклама
Штучний інтелект в сфері розваг використовується для маркетингових або торгових аспектів, включаючи рекламу, дизайн та просування фільмів. Розумні алгоритми ШІ можуть пропонувати кращі рекламні та маркетингові рішення. За допомогою штучного інтелекту прогнозна аналітика може прискорити всі маркетингові процеси за рахунок аналітики. Маркетингове програмне забезпечення на основі ШІ допомагає в досягненні цілей аудиторії, створення рекламних стратегій і ефективних рішень для клієнтів.
За допомогою штучного інтелекту і прогнозної аналітики цілком можливо прискорити маркетингові процеси в десять разів за допомогою цього дивного графічного інструменту на основі ШІ – Alibaba Luban. Цей інструмент може допомогти в створенні візуального дизайну в сотні разів швидше, ніж люди, і може створювати 8000 банерів в секунду.
ШІ в індустрії розваг стрімко зростає. IBM випустив трейлер фільму жахів під назвою Morgan з використанням штучного інтелекту. Щоб скласти список яскравих моментів для трейлера, дослідницька група навчила систему штучного інтелекту сценам зі 100 фільмів жахів, які пізніше були проаналізовані на основі їх візуальних і звукових ефектів.
Це призвело до фінального продукту, який представляв собою 6-хвилинний трейлер, створений за 24 години. Дивно, але це правда! Не дивно, що штучний інтелект в індустрії ЗМІ та розваг грає величезну роль.
Оптимізація пошуку
Оскільки в Інтернеті доступна величезна кількість інформації, іноді буває дійсно складно знайти саме те, що вам потрібно. Штучний інтелект зробив результати пошуку більш схожими і точними. Завдяки передовим технологіям дуже просто виконувати таку роботу, як завантаження зображення, і замість того, щоб друкувати, ви можете отримати те ж зображення на основі його зовнішнього вигляду.
Візьмемо, наприклад, ClarifAI, стартап-компанію, що спеціалізується на технологіях комп’ютерного зору і співпрацювала з Vintage Cloud для впровадження штучного інтелекту на платформі оцифровки фільмів. Vintage Cloud прискорило процес категоризації і класифікації кіноконтенту за допомогою API комп’ютерного зору ClarifAI. Людям потрібно багато часу, щоб знайти об’єкти в фільмі, але AI може зробити це за дуже короткий час.
Отже, ось деякі з переваг ШІ в індустрії розваг і ЗМІ. Зайве говорити, що грає важливу роль в підвищенні ефективності процесів, пов’язаних зі світом розваг.
Вивчаючи і експериментуючи з вищезазначеними та іншими випадками використання ШІ, розважальні та медіа-компанії підвищують ефективність свого бізнесу, максимізуючи цінність розваг.