Креативний маркетинг без зайвої дурні — не просто слоган. Це методологія роботи нашої агенції. Фокусування і вирішення реальних маркетингових задач вашої компанії. Бо ваш бренд унікальний.
8 липня, в самому центрі Дніпра відбувся “Просто Неба Fest” — перший фестиваль за період повномасштабного вторгнення. Ініціаторами виступила благодійна організація Rise of Ukraine. Завдання Основний запит Rise of Ukraine до нас був про допомогу з візуальним та комунікаційним оформленням фестивалю. Спершу планувалося організувати Свято Івана Купала в Дніпрі, з усіма стародавніми традиціями, гуляннями та […]
Для українського KFC липень розпочався виходом нової комунікаційної кампанії, що розповідає про те, як KFC з 2012 року з американця поступово перетворювався на українця. Так би мовити, лагідна українізація почалася раніше за мейнстрім). Що за кампанія? Певно, всі знають, що таке франшиза та як вона працює. В більшості випадків бізнес переймає всі ключові підходи, слогани, […]
Останні роки все більше людей почали переходити зі споживання того, що просто смакує на те, що смакує + корисне. Часто трапляється так, що корисні трендові продукти сьогодення прийшли до нас з минулого, як от комбуча. Тільки раніше це був ну зовсім не найулюбленіший напій і називався він просто — чайний гриб. То як розробити класну […]
Нова кампанія від агенції креативного маркетингу idealers для KFC Україна доводить, що вихід за рамки власної діяльності — це той підхід, якого має притримуватись будь-який бізнес сьогодні, щоб насправді зацікавити клієнта. Ресторан — вже давно не просто про їжу, а про емоції та стан, які вона дарує. З самого початку задача idealers полягала в тому, […]
Донатимо донаторам! Агенція креативного маркетингу idealers.agency та KFC продовжують реалізацію глобальної ініціативи “Смачно та вдячно”. В новому соціальному проєкті започатковано співпрацю з фондом “Ліга допомоги”, який заснували учасники “Ліги Сміху”. Основна ціль – встановлення модульних будиночків для сімей, які втратили житло через війну. Головний меседж кампанії – «донатимо донаторам». KFC заохочує донатити будь-які суми, тому […]
Агенція креативного маркетингу idealers розробила та запустила масштабну соціальну кампанію для KFC та фонду “Маша”. Ролики вже запустили на найбільшому рекламному екрані Європи і на телебаченні. А українці активно донатять, просто купуючи чікенбургери в KFC. Разом з фондом “Маша”, який займається підтримкою жінок та дітей, котрі постраждали від війни, KFC запустили спільний соціальний проєкт. З кожного […]