Forward Media – медійне агентство 360°, що пропонує інноваційні рішення для успішних та результативних рекламних кампаній клієнтів. Основний принцип – медіа-стратегія і креатив повинні органічно працювати в єдиній зв’язці. Агентство є частиною групи Havas Village та забезпечує сервіс по різних напрямках маркетингових та рекламних сервісів.
Forward Media є другом та ментором, який грає на стороні клієнта, допомагаючи легко зростати за рахунок кращої інтеграції медіа, контенту та безшовної оркестрації каналів. Має низку інструментів для досягнення кращих результатів, одним з яких є власний напрямок Data Science, який включає в себе не лише дослідження аудиторії і медіа, але й економетричне моделювання, що дозволяє надавати клієнтам чітку і зрозумілу інформацію про результативність рекламних інвестицій.
Сучасний ринок медіа та реклами зазнає безпрецедентних змін, викликаних глобальними економічними і соціальними потрясіннями. Пандемія COVID-19 та повномасштабна війна в Україні стали каталізаторами, які кардинально змінили підходи до ведення бізнесу. Рекламодавці змушені адаптуватися до нових умов, реагуючи на виклики, які вимагають гнучкості та швидкої реакції для збереження конкурентоспроможності. Сучасні виклики ринку медіа та реклами Сьогодні […]
Forward Media — медійне агентство 360°, що пропонує інноваційні рішення для успішних та результативних рекламних кампаній клієнтів, яке дотримується принципу єдності медіа-стратегії і креативу. Є частиною групи Havas Village та забезпечує сервіс по різних напрямках маркетингових та рекламних сервісів. Бренд Aznauri, який спеціалізується на виготовленні коньяку, бренді, тихих, фруктових та ігристих вин, співпрацює з агентством […]
Forward Media — медійне агентство 360°, що пропонує інноваційні рішення для успішних та результативних рекламних кампаній клієнтів, яке дотримується принципу єдності медіа-стратегії і креативу. Є частиною групи Havas Village та забезпечує сервіс по різних напрямках маркетингових та рекламних активностей. Співпраця з Hell Energy, одним із найбільш швидкозростаючих брендів FMCG у світі, триває вже понад 7 […]