Brain Tank — це агенція маркетингових комунікацій повного циклу, що з 2004 року пройшла шлях від inhouse-PR медіа-холдингу, крізь рекламну агенцію Royal ® Advertising прямо в групу компаній, об’єднаних в 2019 році у високоефективну «машину» — Brain Tank.
Brain Tank відомі як креативна агенція маркетингових комунікацій. Але сьогодні разом з Ant Hill, власною івент-агенцію всередині групи, Brain Tank анонсували старт нового спільного напрямку в бізнесі — продюсерства. Команда оголосила себе “самозванцями” на концертному ринку країни та розповіла про перших підопічних, а саме рок-гурт Green Grey. Навіщо це все? Запитали у новоспечених продюсерів. “Скажу […]
Про зміну візуальних кодів та погляд на бренд очима сучасного споживача розповіла команда агенції Brain Tank на прикладі власного кейсу з редизайну етикетки для пива “Десант”. Що зараз відбувається на ринку FMCG? А відбувається наступне. Сьогодні, в умовах обмежених медіа-бюджетів, як ніколи продає полиця. Людина приходить до магазину, і не важливо, чи це онлайн магазин, […]
Креативна агенція Brain Tank розробила рекламну комунікацію для українського бренду молочної продукції “Марійка”, створивши динамічне відео та вигадавши грайливу пісеньку до нового продукту бренда — питних йогуртів. Є підозра, що після прочитання цієї статті та переглядання реклами, комунікація бренду не зійде з перших шпальт вашої пам’яті ще дуже довго. З виходом абсолютно нового продукту на […]
Brain Tank презентував на міжнародній арені фільм, який розкриває історію боротьби зі смертельними вірусами. Головною метафорою став образ вишуканої й дуже небезпечної медузи. Ідея полягає в тому, щоб показати глядачам, як з’являються віруси, досягають критичного масштабу — пандемій, у той час, як вчені нескінченно ведуть свою боротьбу з ними, щоб знайти порятунок для всього людства. […]
Вам теж знайомі компанії та бренди, коли в момент дзвінка до них вам відразу стає зрозуміло, яка фраза буде далі? Так ось, агенція маркетингових комунікацій Brain Tank вирішила попрацювати над собою детальніше та застосувати творчий підхід навіть у своєму власному голосовому меню. Причиною будь-яких змін є проблема або замітка, яку хтось раптово знаходить і вона […]
На вулицях багатьох міст України з’явилися площини з написом, що впадає у вічі: WWW.BUCHA.HELP, та болючими словами «Ми не можемо зарадити мертвим, але можемо допомогти живим». Розповідаємо, що це за проект і в чому його філософія. Місія проєкту – допомогти тим, хто пережив окупацію, повернувся до змучених війною будинків і хоче відбудовувати в них своє життя […]