Boosta — міжнародна IT-компанія, яка створює та розвиває IT-бізнеси у digital-сферах. Заснована у 2014 році; 600+ фахівців у 11 країнах; сотні тисяч клієнтів у всьому світі. У портфоліo Boosta — велика кількість успішних IT-продуктів, проєкти, що займаються performance-маркетингом та власний інвестиційний фонд Burner.
Не секрет, що одним з етапів формування маркетингової стратегії бренду є конкурентний аналіз. Це — база, яка дозволяє розуміти контекст, визначати свої переваги та недоліки та знаходити певні інсайти для вашої кампанії. Це стосується абсолютного кожного каналу просування, і контекстна реклама — не виключення. Тож ця стаття — про те, як правильно аналізувати стратегії контекстного […]
ІТ-компанія Boosta відкрила свій перший польський офіс у Варшаві. У планах компанії – масштабувати свою присутність на глобальному ІТ-ринку. “У Boosta гібридний формат роботи, де кожен може вільно обирати між роботою в офісі, ремоутом чи комбінованим графіком. Проте від початку повномасштабної війни частина наших фахівців релокувалися за кордон. Усе частіше ми отримували фідбек від них […]
“Вам терміново потрібен блог” — таке власники бізнесів чи маркетологи часто можуть почути від SEO-спеціаліста. Але часто після цього ствердження у власників сайтів з`являється ще більше запитань. Наприклад, а навіщо? Що ми від цього отримаємо? Чи як правильно вести цей блог, аби досягати поставлених цілей? Я — SEO-спеціалістка з понад 10-річним досвідом роботи в маркетингу. […]
Над оновленням візуального стилю Boosta працювали спільно з дизайн-бюро Spiilka. Це перший ребрендинг IT-компанії з моменту її заснування у 2014 році. Boosta – давно не маленький проєкт з 4 фахівцями та офісом у київській квартирі одного з фаундерів. Сьогодні це міжнародна IT-компанія, в якій працюють більше 600 людей з усього світу. Тому зі зміною масштабів […]