Заснований в Україні adtech-стартап PRNEWS.IO, протягом двох днів буде консультувати учасників RIGA COMM 2019 з актуальних питань контент-маркетингу і рекламі в нативному форматі.
Конференція пройде в Ризі 10-11 жовтня 2019 і збере понад 120 спікерів і 110 виставкових стендів з різних країн.
PRNEWS.IO – онлайн-платформа статейного маркетингу, яка об’єднує рекламодавців з видавцями новинних сайтів з усього світу. На думку засновника платформи Олександра Сторожука, бізнес готовий експериментувати з новим форматом і потребує крос-бордінгових рішень, які надає його платформа.
«Формат нативної реклами на увазі не стільки просування конкретного бренду, скільки формування культури його споживання. Сьогодні це один з найбільш швидкозростаючих сегментів інтернет-реклами і компаній в країнах Східної Європи і Балтії проявляють підвищений інтерес до нього »,
– уточнив Олександр Сторожук.
PRNEWS.IO співпрацює з 17 000 новинних сайтів з 147 країн; в портфоліо більше тисячі клієнтів з 55 країн.
Ознайомитися з програмою «RIGA COMM 2019» можна на офіційному сайті заходу.