В умовах стрімкого росту рекламного ринку та розвитку технологій Admixer Advertising та Київстар вирішили об’єднати зусилля і надати нові можливості для розвитку рекламних комунікацій в Україні. Відтепер розробка Київстар, яка базується на використанні алгоритмів Big Data, — Data Management Platform (DMP), доступна у всіх технологічних рішеннях Admixer. Це дозволить маркетологам реалізовувати рекламні кампанії точніше і результативніше завдяки високоймовірнісному таргетингу.
Базою для побудови аналітичних моделей Data Management Platform став неперсоніфікований аналіз профілів споживання телеком-послуг понад 24 млн користувачів мобільного зв’язку та інтернету Київстар.
«Аналіз величезних масивів знеособлених даних дає безліч можливостей для розвитку бізнесу. Алгоритми Big Data дозволяють точніше визначити цільову аудиторію і її потреби, ефективніше вибудовувати комунікацію з клієнтами, підібрати ефективні маркетингові інструменти для просування, запустити ефективну рекламну кампанію», – розповідає Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар.
Data Management Platform Київстар доступна у всіх технологічних рішеннях Admixer Tech Stack. Вона допоможе налаштуванню таргетингу будь-яких форматів реклами, включаючи банерну та відеорекламу, як у вебсередовищі (мобайл та десктоп), так і у мобільних додатках. Доступ до інструментів DMP можливий через мережу, платформи обміну рекламою (DSP), а також автоматизовані торговельні системи (ATС).
Екосистема продуктів Admixer розроблена для вирішення різних завдань та поєднує якісний рекламний інвентар, забезпечуючи ефективну взаємодію між рекламодавцями та постачальниками інвентарю. Admixer Tech Stack – оптимальне рішення для ефективних програматик-закупівель з різних джерел інвентарю, включаючи доступ до більш ніж 100 топових SSPs, підтримує крос-платформність і мультиформатність, забезпечує прозорість і безпеку відповідно до вимог GDPR, а також включає вбудовані модулі DMP та Marketplace, надаючи доступ до кращого локального та міжнародного інвентарю.
Розширена система сегментування аудиторії, яку розробила компанія Київстар, складається з 91 сегментної групи та 194 сегментів, що входять в одну з трьох таргетингових груп: Demographic, Interest, Purchase Intent. Кожна група таргетування надає можливість спрямовувати рекламу до цільової аудиторії з урахуванням її потреб.
“У Admixer Advertising ми завжди прагнемо інтегрувати найновітніші технології для підвищення ефективності маркетингових кампаній наших клієнтів. Партнерство з Київстар і впровадження DMP в нашу екосистему Admixer Tech Stack надає можливості для точного таргетингу та створення унікального користувацького досвіду, що є ключем до успішних рекламних стратегій у сучасному цифровому світі,” — коментує Володимир Горшков, CСO в Admixer Advertising Україна.
Застосування Admixer Tech Stack у поєднанні з Київстар DMP підвищить ефективність маркетингових зусиль та зробить рекламні комунікації більш точними. Детальніше про використання DMP можна дізнатись, зв’язавшись зі спеціалістами Admixer Advertising.