Рік тільки почався, але вже можна сміливо аналізувати, що ж нас чекає в 2017 році. У наступному топі ми пропонуємо вам познайомитися з 7 трендами в SMM на найближчий рік.
Відео рулить
Те, що активно розвивали в 2016 в новому році буде працювати ще продуктивніше. Судіть самі — у всьому світі відео контент лідирує в охопленні користувачів — 11,3%, фото-контент на другому місці — 10,7%, посилання — 9,4%, оновлення статусу — 5,3%. Дохід від реклами на YouTube піднявся до рівня доходів Google.
Онлайн-трансляції
Після успіху Periscop і Twitch онлайн-трансляції з’явилися майже на всіх популярних сайтах: Вконтакте, YouTube, Facebook. Ця функція дуже популярна і буде продовжувати набирати обертів і бути корисною і в 2017 році.
Instagram привертає увагу
Якщо раніше Instagram був інструментом охоплення аудиторії, то тепер він її ще й приваблює. З запуском аналога Shapchat активність в додатку підвищилася і активні користувачі помножилися. Про те, що Instagram залишається відмінним майданчиком для запуску інтернет-продажів багато говорити не варто. Цю тенденцію він залишає за собою і в 2017 році.
Реальність
Люди настільки втомилися від гордовитої краси і ідеальності, що охочіше йдуть на контакт і стежать за тим, хто пропонує їм натуральність. Сюди можна віднести і орієнтацію на еко-продукт, і хештег #nomakeup. Сміливість, оригінальність і чесність — тренд 2017. Такою має бути як реклама, так і сам продукт.
Месенджери
Зараз рідко зустрінеш людину, яка не використовує месенджер для спілкування. Це зручніше, ніж чекати відповіді через звичайні смс та й набагато дешевше. А facebook давно створив свій власний Messenger і просто змусив своїх користувачів його використовувати. Багато компаній вже давно використовують месенджери як спосіб розсилки, замінюючи таким чином погаслу продуктивність email-маркетингу.
Social Fishing
Social Fishing досить хитра і підступна штучка, до якої виникає двояке ставлення. З точки зору споживача ця дрібниця прямо таки творіння Диявола, а ось для маркетолога досить корисна, хоча не всі бажають її використовувати. Технологія називається Clickjacking. Користувач просто заходить на ваш сайт, клацає по будь-якій частині екрану і не встигає помітити, як за долю секунди він логінится за допомогою якоїсь соціальної мережі на вашому сайті, а ви отримуєте доступ до його інформації. Швидше за все до кінця 2017 ця технологія буде заборонена, адже Яндекс вже противник таких способів, але на початку року вона може вам стати в нагоді.
Push-повідомлення
Останній тренд не відноситься чітко ні до SEO, ні до контексту, ні до соціальних мереж, це push-повідомлення, Це не смски в класичному їх вигляді, але це можливість більш щільно комунікувати з вами і в залежності від якоїсь події, приводу і так далі. Пуш повідомлення — а ми зараз говоримо про браузерні — вже увійшли в наше життя і стали звичними, але з урахуванням популярності мобільних додатків, можна сказати що в тренді 2017 буде зростання популярності мобільних пуш-повідомлень.