Давно в минулому часи, коли особистий аккаунт або сторінку компанії в соцмережах можна було легко розкрутити практично безкоштовно – зараз при просуванні бізнесу неможливо обійтися без фінансових вкладень. Фахівці діджитал-агентства Ланет CLICK розповідають про основи роботи з рекламою в соціальних мережах.
Які види реклами в соціальних мережах найбільш ефективні
Реклама в соціальних мережах буває трьох видів:
- Органічний посів – розміщення контенту в тематичних спільнотах за певну вартість.
- Таргетована реклама – показ рекламного оголошення на обрану аудиторію.
- Ретаргетинг – показ оголошення користувачам, які вже дивилися схожі на ваші товари.
Найбільш ефективними є таргетинг і ретаргетинг, вони дозволяють залучити «теплу» зацікавлену аудиторію та мають гнучкі та точні налаштування.
Правила успішної реклами в соціальних мережах
Бюджет
Неможливо відразу визначити, наскільки ефективною є ваша реклама в Facebook, і чи потрібен ваш продукт людям – для цього необхідно їх протестувати та закласти під це бюджет. Тоді ви зможете провести якісний тест і зібрати статистику щодо затребуваності вашого продукту та ефективності рекламних оголошень.
Правильні цілі
Важливо правильно визначити мету реклами і, в залежності від мети, в оголошенні використовувати той чи інший заклик до дії: «Дізнатися більше», «Замовити», «Написати повідомлення» тощо.
Дослідження та сегментація аудиторії
Перед тим як запускати рекламну кампанію в соцмережах, необхідно чітко визначити свою цільову аудиторію, її інтереси та потреби, а також розбити на різні сегменти, для кожного з яких використовувати окремі оголошення з найбільш підходящим креативом і закликом до дії.
Лаконічні та привабливі оголошення
Через надлишок інформації довгі, з поганим візуальним оформленням рекламні пости та оголошення часто просто не дочитуються до кінця. Тому реклама в Instagram повинна бути максимально лаконічною та зрозумілою, щоб користувач з першого рядка зрозумів суть пропозиції, і привертати увагу унікальним графічним креативом.
Ретаргетинг
Додавайте правила, за якими користувачі будуть додаватися в аудиторію ретаргетингу, та показуйте їм рекламу з вашим продуктом.
Якщо у вас немає часу займатися рекламою в соціальних мережах самостійно, зверніться до фахівців. Діджитал-агентство Ланет CLICK пропонує SMM-послуги (ведення соцмереж) та налаштування таргетованої реклами в Інстаграм, реклами в ФБ. Фахівці компанії мають досвід роботи з усіма актуальними соціальними майданчиками, з великими бюджетами та в різних тематиках.
З питань вартості послуг звертайтеся:
+38 (044) 225-19-00
lanetclick@lanet.ua