Українському бізнесу варто перестати бачити один в одному конкурентів. Немає сенсу конкурувати на внутрішньому ринку. Потрібно навпаки об’єднуватися, допомагати один одному та разом робити кроки у глобальному розвитку. Світові профільні виставки – дієвий інструмент для виходу на закордонний ринок та пошуку потенційних міжнародних партнерів. Розповім, чому для ефективної участі в таких заходах варто консолідувати зусилля.
Знизити витрати на організацію
Оренда стенда та обладнання, залучення персоналу для роботи на виставці, маркетингові активності – все це вимагає витрат, і їх можна розділити. Цьогоріч ми об’єднали 11 українських брендів на спільному стенді від Української Асоціації Індустрії Іграшок для участі у міжнародній виставці у Німеччині. Це були різні компанії – і ті, хто має багаторічний досвід, і ті, хто робить перші кроки. УАІІ отримала грант на організацію масштабного об’єднаного стенда. А учасники спільними зусиллями оптимізували бюджет на участь. Для деяких компаній це взагалі стало унікальною можливістю потрапити на виставку такого масштабу.
Залучити додатковий трафік
Отримання додаткового опосередкованого трафіку – ще одна з переваг спільної участі у міжнародних виставках та інших івентах. Наприклад, на нашому стенді були відвідувачі, які цілеспрямовано приходили до одного бренду і виявляли інтерес до продукції інших компаній. Об’єднавши зусилля, можна ефективно обмінюватись аудиторіями. Також залученню трафіку та налагодженню корисних зв’язків сприятиме організація спільних івентів. В рамках виставки під час традиційних вечірок ми влаштували Ukrainian Party та об’єднали понад 70 представників українського ринку іграшок. Українські дистрибутори, ритейлери, виробники й розробники іграшок зібрались на спільному українському стенді для нетворкінгу, обміну досвідом та обговорення варіантів бізнес-співпраці.
Гучно заявити про себе на глобальному рівні
Спільна участь на світових івентах допомагає українським компаніям гучніше звучати в міжнародному бізнес-просторі та стати видимими й впізнаваними, зокрема й для потенційних міжнародних партнерів. А також привернути увагу до себе на глобальному державному рівні. Наприклад наш об’єднаний український стенд на виставці іграшок відвідали консул Генерального консульства Україні в Мюнхені та представник Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) і це неабияка підтримка українських компаній на шляху до глобального розвитку.
Бізнес в Україні переживає непрості часи. Повномасштабна війна, постійні сигнали тривог, блокади кордонів, перебої зі зв’язком – але компанії навчилися працювати та розвиватися за умов тотальної невизначеності. Міжнародна співпраця – важливий елемент успішного бізнесу. Щоб виходити у глобальний світ швидше та ефективніше, варто об’єднувати зусилля, працювати як одна команда та разом сприяти інтеграції українського ринку в європейський бізнес-простір. Тож об’єднання українських бізнесів на міжнародних івентах – вигідна стратегія для всіх учасників.