У цьому році дизайнери упаковки повинні слідувати 7 тенденціям дизайну.
Упаковка – це, образно кажучи, шар комунікації між продуктом і покупцем. Крім своєї практичної мети – збереження і захисту продукту, упаковка також повинна привертати увагу до продукту на переповненій полиці або в інтернет-магазині.
Дизайн упаковки дуже важливий, 81% споживачів спробували новий продукт через його упаковки, покупцеві в середньому потрібно близько 7 секунд, щоб прийняти рішення про покупку, а в супермаркеті в середньому налічується близько 20 000 різних продуктів, так що уявіть, наскільки важлива упаковка вашого продукту!
В останні роки в дизайні упаковки спостерігається тенденція до мінімалізму. Поряд з цим, в даний час більш жорсткі економічні умови і посилення конкуренції призводять до відновлення використання більш помітних шаблонів і ілюстрацій, щоб створити більш сильний емоційний зв’язок з клієнтом і виділитися на тлі конкурентів. Більш складний дизайн упаковки також з більшою ймовірністю буде поширюватися в соціальних мережах.
7 модних тенденцій в дизайні упаковки, на які варто звернути увагу в 2020 році:
1. Природа
Фото: Darling Clementine
Природні елементи все ще використовуються в плоскому дизайні з більш різноманітними квітами.
Фото: Pukka Herbs
Яскраві природні кольори і деталі роблять чай Pukka помітним на полиці.
Зміни кліматичних умов, що негативно впливають на нас, призвели до необхідності використання екологічно чистої упаковки. Тому не дивно, що сьогодні багато брендів, пов’язані з продуктами харчування, косметикою і не тільки, хочуть, щоб їх продукт вважали екологічно чистим. Багато виробників використовують природні матеріали для своєї упаковки, упаковка з морських водоростей, наприклад. Деякі компанії, такі як Henkel в Індії повторно використовують матеріали, які вже використовували, і переробляють знову і знову.
Тяга до «екологічності» переноситься і на дизайн самої упаковки. Клієнти будуть шукати бренди з відтінками, які заохочують природні тони і ближче до природи. Це наочно видно на прикладі дизайну в ілюстраціях Дарлінг Клементини до чаїв Мод. Зелені і коричневі відтінки поєднуються з більш яскравими і землистими квітами.
Натуральність, природність бачимо в привабливому дизайні візерунків для чаю Pukka від The Space Creative.
2. Геометричні фігури
Великі жирні геометричні лінії в дизайні упаковки для макаронів.
Фото: Laburee
Фото: London Fields Soap Company
Навряд чи «наявність геометричних фігур» можна назвати новою тенденцією. Як і в минулі роки, її використання залишається актуальним і в 2020 році.
Ось як реалізована ідея з геометричними лініями на прикладі упаковки для макаронних виробів французького кондитера Ladurée. На обкладинці використовуються товсті жирні смуги. І навпаки, використання дуже тонких ліній в чорно-білих тонах може створити відчуття ар-деко в упаковці, розробленої One Darnley Road для London Fields Soap Company.
3.Текстури
Фото: Secretos del Agua
Вирізана форма печери на упаковці Secretos del Agua.
Фото: Dai Nippon Printing
Студія Meteorito отримала нагороду Pentawards 2019 за дизайн багатошарової упаковки для різдвяної подарункової упаковки Secretos del Agua. Упаковка розповідає історію про місію бренду краси. Нашарування форми висікання створює водну глибину і враження грота як природного джерела води.
Японська DNP використовувала чорну матову поліолефинову плівку з текстурованим малюнком, щоб надати пластику відчуття «скла» в дизайні пляшок Awanama. Вони використовували малюнок, який нагадує традиційний японський дизайн кришталю Satsuma Kiriko, щоб створити відчуття спадщини і розкоші. Інноваційний дизайн був відзначений діамантовою нагородою DOW Packaging Innovation Awards.
4. Металеві та голографічні візерунки
Фото: Грінфільд
Тиснення фольгою в нетрадиційних кольорах надає чаям Грінфільд сучасний вигляд.
фото K11
Абстрактні райдужні візерунки виділяють K11 як незвичайний подарунок.
Застосування візерунків в спеціальних кольорах за допомогою тиснення фольгою може зробити виріб просто сліпучим на полиці. Металеві візерунки в золоті і сріблі здавна використовувалися для додання класичного стилю таких продуктів, як шоколад, але більш яскраві металеві і голографічні візерунки можуть сподобатися молодим покупцям. Райдужні і голографічні візерунки найчастіше використовувалися для упаковки косметики, але тепер застосовуються до всіх видів упаковки, від чаю до картоплі фрі. Він може створити сучасний, навіть футуристичний образ, особливо для ексклюзивних продуктів обмеженого випуску.
Тиснення фольгою на упаковці чаю Greenfield, розроблене Алісою Макаровою, створило образ, який був настільки ж новий, як і аромати бренду, випущені обмеженим тиражем. Рельєфні штампи з подвійним лакуванням в матовому і глянсовому відтінках грають зі світлом і тінню, створюючи якусь крижану атмосферу.
У Китаї «місячні пряники» є важливим подарунком під час свята в середині осені, в 15-й день восьмого місяця за місячним календарем, коли повний місяць виглядає найбільш красиво. На честь неї прийнято дарувати місячні пряники. Хто не може пікти пряники, то купують.
Говорячи про дизайн упаковки для цього продукту, дизайнери використовували лазерну голографічну фольгу для створення абстрактних райдужних візерунків, що зробило продукт K11 просто витвором мистецтва. Голографічні візерунки використовуються навіть для самих скромних продуктів. В Австралії Hungry Jacks (Burger King) використовував голографічну упаковку для картоплі-фрі.
5. Blur
фото Kin
фото Viamic
Тенденція до градієнту широко використовувалася в цифровому та друкованому дизайні, і тепер вона міцно закріпилася і на упаковці на прикладі банок Kin. Градієнти забезпечують візуальний інтерес і динамізм, не пригнічуючи інформацію на упаковці. Градієнти більше не будуть розглядатися як деякі деталі фону. Швидше, градієнти будуть використовуватися в якості основного компонента дизайну упаковки.
Ярлики Інгрід Піканьол для асортименту вин Viamic від Jaume Jordà виглядають як розмиті абстрактні візерунки. Образи разюче абстрактні і створюють яскраву індивідуальність самого бренду.
6. Максималістський дизайн
Фото Orphan Barrel Whisky Distilling Co
Фото Star Union
Багато з спостережуваних нами тенденцій демонструють нову популярну тенденцію – відхід від мінімалізму для додання дизайну більш гучної індивідуальності. Більш жорстка конкуренція на фізичних і віртуальних полицях змушує бренди робити все, щоб привернути увагу споживача.
Етикетка для віскі Forager’s Keep, розроблена Грегом Култон, використовує декоративні листові мотиви, щоб надати продукту чарівне, майже казкове почуття веселощів.
Вирізи, ілюстрації і написи, що покривають більшу частину поверхні пляшок бренді, горілки і граппа StarUnion не залишають шансів, що продукти залишаться непоміченими, навіть якщо їх побачать в маленькому зображенні на сайті роздрібної торгівлі.
7. Акуратно структуровані макети
Фото Blank Corp Hong Kong
фото Dekoratio
Незважаючи на повернення максималізму, мінімалістські тенденції з акуратними, структурованими лініями широко використовуються в дизайні. Більш акуратно структуровані, впорядковані макети стають основною тенденцією в світі упаковки.
Упаковка SOSOLIFE, розроблена корейською Triangle Studio, використовує різні відтінки кольору, щоб додати відчуття свіжості, незвичності і акуратне розташування фігур.
Упаковка для словацької лінійки спецій I Can Spice, розроблена Dekoratio, використовує чітку центральну етикетку, але на яскравому візерунчастому тлі, щоб надати продукту якусь індивідуальність на полиці.
Висновки:
У 2020 році дизайнери будуть експериментувати з кольорами, шрифтами, формами, вінтажними елементами, металевими квітами та іншими елементами, щоб здивувати глядачів. У дизайні будуть домінувати деякі ключові тенденції дизайну упаковки, такі як використання природних кольорів і типографіки, вантажні елементи, геометричні фігури, ефект металік тощо. Ці тенденції допоможуть товарам виділитися.
Також слід зазначити, що 70% споживачів знаходять колір, графіку і форму найбільш привабливими аспектами упаковки. 2020 рік буде роком, коли основна увага буде приділена структурному поліпшенню самої форми товару шляхом застосування інноваційних стратегій. Не можна не згадати про широке використання «розумної упаковки», яка включає використання QR-кодів, чіпів NFC, смарт-етикетки, які можна легко відсканувати за допомогою смартфона, щоб отримати точну інформацію про продукт. Очікується, що до 2020 року індустрія інтелектуальної упаковки досягне 39,7 мільярдів доларів в таких галузях як продукти харчування і напої, охорона здоров’я, засоби особистої гігієни та інше.
Інновація, яка росте швидкими темпами, є технологія голограми. В пакувальних тенденціях 2020 року в голографічних ефектах будуть використовуватися унікальні тиснені матеріали в поєднанні зі спеціальним чорнилом і методами друку.