Команда агенції займається розробкою комунікаційної стратегії для першої української мережевої косметичної компанії J’erelia.
Однією із ключових тем, важливих для команди J’erelia, є висвітлення їх цінностей як українського бізнесу та підтримка тих національних виробників, які залучені у виробничий ланцюг компанії.
«J’erelia — це перша MLM-компанія українського походження. Під час війни ми зрозуміли, що хочемо підтримати наших партнерів — як українських виробників, з якими працюємо, так і наших партнерів, яких забезпечуємо роботою у цей складний для всіх нас час. І можемо зробити це завдяки ефективним комунікаціям», — зазначила Анна Левченко, керівник контакт-центру компанії J’erelia. — «Раніше ми вже мали досвід реалізації різноманітних піар-компаній, але вирішили, що зараз на часі системні комунікації, які допоможуть нам наповнювати різні канали комунікації інформацією про компанію. Тому звернулися до агенції комунікацій «ВАРТО» для розробки комплексної комунікаційної стратегії».
«Ми раді побудувати комунікаційну стратегію для бренду J’erelia та розробити чіткий тактичний план дій. Найкраще рішення, яке є зараз для українських брендів, це діяти системно, чітко розуміючи свій наступний крок. Наразі до нас звертаються багато вітчизняних компаній з задачею створення комунікаційної стратегії в новій реальності. По-перше, такий підхід допомагає не втрачати маркетингові бюджети на розпорошеність дій. По-друге, дає швидке прискорення у досягненні бізнес-цілей», — наголосила Наталя Холод, CEO та засновниця агенції комунікацій «ВАРТО». — «Сьогодні війна відкрила можливості українським компаніям взяти додаткові частки ринку, які раніше займали міжнародні корпорації і які наразі припинили активне інвестування у просування своїх брендів. Українські компанії сьогодні мають змогу як ніхто інший тонко відчувати свого споживача, бути з ним на одній хвилі і, при правильній комунікації, стати lovemark. Цим неодмінно треба користуватися! Ми із захопленням працюємо над проєктом J’erelia, бо бачимо великий потенціал і розділяємо цінності компанії: дати українцям якісний, класний продукт, який щоденно створюється на заводах України з української сировини. Це щоденна перемога і надзвичайно круто!».
Нагадуємо, що з початку війни агенція комунікацій «ВАРТО» активно займається підтримкою українських брендів та наголошує на важливості того, що бізнес має продовжувати комунікації. Зокрема, агенція реалізувала програму корпоративної соціальної відповідальності: протягом перших 55 днів війни команда надала «першу комунікаційну допомогу» 24 українським брендам. У межах КСВ-ініціативи розмістили понад 120 матеріалів брендів у ЗМІ, понад 250 публікацій у Facebook-спільнотах, Telegram-каналах та новинних пабліках, що дало понад 40 000 000 загального охоплення.