З першого тижня війни агенція комунікацій «ВАРТО» реалізує програму корпоративної соціальної відповідальності. Протягом 55 днів команда допомогла заговорити та надала «першу комунікаційну допомогу» 24 українським брендам. За підтримкою звернулися такі компанії як Philip Morris, Samsung Ukraine, мережа лабораторій ДІЛА, мережа аптек Біла Ромашка, Київхліб, Аптека Доброго дня та інші.
Ключовими повідомленнями, які бренди прагнули донести до своїх споживачів у цей надскладний час, стали позиція компаній та допомога, яку вони реалізують для країни, інформування про безкоштовні послуги або товари для українців.
Загалом команда агенції у межах КСВ-ініціативи розмістила понад 120 матеріалів брендів у ЗМІ, понад 250 публікацій у Facebook-спільнотах, Telegram-каналах та новинних пабліках, що дало понад 40 000 000 загального охоплення.
Від початку війни агенція «ВАРТО» закликає українські бізнеси активно налагоджувати внутрішні та зовнішні комунікації.
«Інформаційну активність компаніям необхідно запускати вже зараз. Мовчання негативно впливає на імідж бренду, адже бренд сприймається чи як мертвий, чи як відсторонений від ситуації. Тому те, що зараз однозначно має робити бізнес — ставати опорою та підтримкою своїм клієнтам, партнерам та співробітникам. Люди завжди пам’ятають, хто приходить їм на допомогу у скрутний час — і підтримку від брендів так само запам’ятають», — наголошує CEO агенції Наталя Холод.
Про те, як відновити комунікації під час війни, фахівці агенції розповідали у чеклістах про комунікації з командою та з клієнтами.