Українська агенція комунікацій «ВАРТО» понад 16 років працює у напрямках PR, маркетингу та комунікацій з українськими та іноземними компаніями.
Початок війни не тільки не зупинив роботу команди агенції, а й стимулював активізувати свою діяльність на інформаційному фронті — для підтримки та об’єднання українського бізнесу. Тож з початком війни агенція розробила і запровадила програму корпоративної соціальної відповідальності: безплатні послуги із зовнішніх та внутрішніх комунікацій для українських виробників, стратегічних підприємств та брендів, які продовжують працювати в складних умовах сьогодення.
«У нас одразу було розуміння: на барикади не можна вставати всім, хтось має тримати тили — економічні, виробничі, робочі. Тому ми вирішили запровадити цю КСВ програму — підтримати наших клієнтів та українські бізнеси, що попри війну тримаються, працюють та надають свої послуги споживачам, та разом зробити свій внесок для перемоги нашої країни», — розповіла CEO агенції «ВАРТО» Наталія Холод.
Команда «ВАРТО» може допомогти з підготовкою та розповсюдженням інформації про діяльність компаній в воєнний час (офіційна позиція бренду, як працює, яку допомогу надає країні, наявність товарів, графік робити, поради та рекомендації населенню, пов’язані зі сферою діяльності компанії тощо) через ЗМІ, пабліки, спільноти у соцмережах та через сторінки бренду у соціальних мережах. Також фахівці агенції готові провести експрес-аудит стратегій та проконсультувати з питань антикризових комунікацій.