8 вересня запрошуємо на конференцію — PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід.
В Києві 8 вересня у складі 500+ учасників пройде XV Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу .
Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
Вас чекає
- 60 виставкових стендів виробників та компаній рішень та послуг для бізнесу.
- 40 мереж на столах перемовин — Мережа-виробник
- Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
- Вручення Національних премій PrivateLabel-2023 — PrivateLabel-2023 — бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ
Партнери виставки
- Генеральний партнер — Терра
- Офіційний партнер конференції — ProCare
- Паперовий партнер — ТК Альбатрос
- ІТ партнер — Спілка Автоматизації Бізнеса
- Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування — Дніпропетровський комбінат харчових концентратів
- Ваш eco-friendly Партнер — Rendpacoeco
- Трансформаційний Партнер — YouCoach
- Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів — Мантінга Україна
- Наш Сильний Партнер — Батарейки НАША СИЛА
- Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні — Ledova
- Глобальний Логістичний Партнер — Global Logistics
- Партнер Кава-Брейк — торгова марка MacCoffee
- Фарро Партнер — Кременчукм’ясо
- Партнер з виробництва м’ясних консервів — Борисфен-Трейд
- Партнер з обміну електронними документами в галузі рітейлу — Вчасно
- Партнер з аутсорсингу персоналу — Fillin
- Партнер з пакування — ПАКАДО
- Технологічний Партнер — Listex
- Офіційний Партер з безпеки — Sheriff
- DIGITAL-партнер сайт — 4service.group/
- Партнер з виробництва авторських хлібобулочних та кулінарних виробів — ДОБРА ВЕЧЕРЯ & ЗЛАТА ПІЧ
- Ваш партнер здоров’я від природи — Фітосвіт
- Молочний Партнер — Zinka
- Партнер з Контрактного виробництва — Крайтекс
- Девелопмент партнер — Альтерра Груп
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
ЗАЛА SPACE
- Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), — модератор.
- Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, — Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.
- Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб’ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, — Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.
- Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова — провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР офісу та Ольга Кронда — представниця Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP офісу — Право інтелектуальної власності на торговельну марку.
- Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку рітейлу МХП — «Секрети Шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів
- Ясинський Олександр, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор — «Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики»
- Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. — Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 «Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України»
- Федорова Олена та Стрельникова Ліна. Федорова Олена, директор з продажу ТК «Альбатрос». У компанії працює понад 12 років. Стрельникова Ліна Василівна — Керівник відділу роботи з торговельними мережами — «Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва «ТК Альбатрос», Лідера з виробництва СТМ на ринку України.
- Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА — ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА!
- Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва — Як створити ефективну привабливу Private Label? ДіEVA точка зору
- Данило Іванов, Business Development Manager Listex — Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації.
- Олександр Кустреюк, Керівник проєкту Вчасно.EDI — Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників
- Спікер Наталія Краснощок, Бренд-менеджер ВТМ VARUS — Люди купують у людей. Проєкт «Народний продукт у VARUS»
- Шибаєв Павло, ТОВ «ГЕЛІОС ДІСТРІБЮШИН» (WOG) та Ябрик Василь, співвласник ТОВ «А.М.В.-КАРПАТИ» (вода «ТМ Крайна» Дика вода Закарпаття) — Ключові складові успішної колаборації: ідея, якість, дизайн, сервіс, просування. (На прикладі кобренд колабораціі в категорії Питна вода — ТМ WOG — ТМ Крайна).
- Remy Medina (Нідерланди), Спеціаліст з роздрібних брендів IPLC — Від інновацій до реновацій: як розвиваються приватні торгові марки
- Вікторія Ільченко, аналітик ГС «Спілка Автоматизаторів Бізнесу» — «Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою»
- Денис Василюк, менеджер проєктів з іноваційних рішень для бізнесу Київстар — Автоматизації бізнес-процесів: наскільки важливо збирати дані та як з ними працювати.
ЗАЛА SHOW
- Артем Харлашкін, Комерційний директор мережі магазинів SelectO — Модеротор
- Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост — Етапи розвитку компанії паралельно з розвитком ВТМ
- Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, — Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
- Олексій Крилов, Керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ Крайтекс-Сервіс та Світлана Попова, Керівник відділу маркетингу ТОВ Афіна-Груп — Відновлюємо виробництво — відбудовуємо країну! Як під час війни ТОВ Крайтекс-Сервіс запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці.
- Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту — Made in Ukraine — як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером
- Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек «Подорожник» — Архітектура ВТМ в аптечній мережі: системний підхід як основа росту.
- Пашковський Сергій, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service™ — СХ та DIGITAL рішення для бізнесу: штучний інтелект та інші IT-інструменти для подолання кризи
- Яковченко Ірина, керівник з ВТМ, мережа мультимаркетів Аврора та Ірина Бушуєва, арт Директор, компанія «Аврора Мультимаркет» — Стратегії розробки та запуску власної торгової марки: Ключові кроки і підходи
- Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine — Роботизація та автоматизація бізнес-процесів: кадрові зміни та виклики майбутнього
- Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ «Супермаш», — Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380675023013, +380675029900.