Команда plusone social impact розробила комплексну комунікаційну кампанію з розвитку навичок дошкільнят «НУМО гратись-розвиватись», яку ініціювали ЮНІСЕФ Україна спільно з Міністерством освіти і науки України.

«НУМО гратись-розвиватись»
Батьки дошкільнят часто почуваються розгублено у вирі інформації про соціо-емоційний розвиток дитини. «Чи правильно я реагую на сльози чи спалахи гніву?», «Як навчити дитину розрізняти емоції та говорити про свої почуття?», «Як допомогти малечі впевнено спілкуватися з іншими й робити власний вибір?» — ці та подібні питання хвилюють багатьох дорослих. І це природно: соціо-емоційні навички формують основу для здорової самооцінки, вміння співпереживати, вирішувати конфлікти, а також будувати теплі стосунки з однолітками та дорослими.

«НУМО гратись-розвиватись»
Саме тому вже четвертий рік платформа НУМО, створена ЮНІСЕФ Україна спільно з МОН, допомагає сотням тисяч українських родин щороку. Її матеріали спрямовані на всебічний розвиток дошкільнят і розвиток важливих навичок, зокрема соціо-емоційних. На платформі зібрані підказки, як допомогти дитині пізнавати світ: від вправ та ігор на кожен день до мультфільмів та лялькового театру.
Щоби привернути увагу до важливості розвитку соціо-емоційних навичок у дошкільнят, команда plusone розробила комплексну комунікаційну кампанію з використанням прийомів гейміфікації. У ній ми не лише закликаємо дорослих гратися й розвиватися разом із дітьми, а й підкреслюємо: саме гра є природним способом пізнання світу для дошкільнят. У процесі гри дитина активно досліджує, експериментує, вчиться взаємодіяти з іншими та виражати себе — і це закладає основу для розвитку мовлення, мислення, емоційного інтелекту й соціальних навичок.
У рамках першого етапу кампанії агенція plusone social impact разом із Bambuk production та режисеркою Дашею Ши створила серію з трьох відеороликів, що акцентують увагу на розвитку соціо-емоційних навичок дошкільнят. Ролики розповідають про те, як дорослим допомогти дошкільнятам навчитись робити вибір, взаємодіяти з однолітками та дорослими, а також навчитися розрізняти емоції. Все це можливо завдяки матеріалам і практичним вправам на платформі НУМО.
Дивитись ролик «Я та емоції»:
Дивитись ролик «Я та дорослі»:
Дивитись ролик «Я та мій вибір»:
Паралельно за участі партнерів стартувала і всеукраїнська кампанія зовнішньої реклами та digital-просування, тож усі матеріали вже можна побачити на вулицях міст, в київському метро, вагонах Укрзалізниці та в соцмережах.
Маргарита Клещаєва, партнерка plusone social impact:
«Разом з ЮНІСЕФ ми працюємо над дуже важливим проєктом в Україні — комунікацією розвитку соціо-емоційних навичок дошкільнят. І для того, щоб запропонувати якісні креативні рішення, ми багато спілкувалися з батьками дошкільнят, експертами, долучались до фокус-груп. І дуже радіємо, що продукти кампанії знайшли відгук в батьків, які тепер знають де можна знайти відповіді на всі питання стосовно розвитку дітей, як їх розвивати і які інструменти можуть в цьому допомогти. Працюємо над другим етапом кампанії, результати якої ви скоро вже зможете побачити. Дякуємо партнерам за довіру!».
Кампанія триває і зовсім скоро ми будемо раді поділитися новинами щодо інших її етапів.