13 грудня GET Business Festival об’єднав понад 1000 представників підприємницької спільноти для професійного розвитку в Unit City у Києві. Понад 100 бізнес-лідерів з Uklon, Ajax Systems, OLX, Нової пошти та інших великих компаній надали інструменти зростання компанії під час війни.
Головна тема цьогорічного фестивалю стратегії перемог. Бізнес-лідери виступали на трьох сценах за різними напрямами: «Розвиток бізнесу та інвестиції», «Маркетинг, PR та digital», «Сервіси для бізнесу / Креатив, благодійність».
У межах напряму «Маркетинг, PR та digital» фахівці ділилися новими трендами маркетингу, змінами у комунікаційних стратегіях та алгоритмах онлайн-просування.
Ведучими стали Катерина Волошина, головна редакторка mmr.ua, Ірина Прокофʼєва, ведуча 1+1, та Нікіта Добринін, ведучий ТЕТ, інфлюенсер.
Секретами побудови бренда у Telegram поділилася Марія Лисиця, PR- та SMM- менеджерка в OLX Україна, Казахстан, Узбекистан, а які два канали закриють 80% онлайн-продажів, розповів Ігор Воловий, CEO & co-founder Elit-Web.
Навіщо розвивати потенціал та як це зробити під час кризи, поділилася Тетяна Шерман, керівниця департаменту маркетингу і комунікацій Академії ДТЕК. Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency, креативна директорка TBWA, надала інструменти брендингу, який помітить світ.
Топ-інструментів для масштабування бізнесу надала Каріна Дубініна, власниця мережі салонів Backstage, а як ефективно планувати маркетинг-бюджет, поділився Сергій Костя, директор з маркетингу компанії Bolt у країнах Східної Європи.
Маркетингові кампанії під час війни на панельній дискусії обговорили Роман Гурбанов, співзасновник креативного агентства Taktika, Олександра Погоріла, директорка з комунікацій UFuture, керівна партнерка UAgency, Олена Осипчук, PR-директорка Socar, Наталія Морозова, керівна партнерка рекламно-комунікаційної групи Havas Village, Ольга Захарова, директорка зі стратегічного маркетингу 1+1 media. Модераторка — Юлія Петрик, співзасновниця PR Army, засновниця Tech PR School.
Про ефективність та результативність комунікаційних проєктів розповіла Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта, а тенденціями та перспективами розвитку e-commerce в Україні поділився Микита Артемчук, директор з продукту Prom.ua.
Напрям «Сервіси для бізнесу / Креатив, благодійність» був присвячений інструментам пришвидшення розвитку бізнесу та ефективній взаємодії з благодійними фондами. Ведучим сцени став Володимир Рабчун, ведучий 1+1 media.
Олександра Прохорчук, директорка із залучення та розвитку відносин з клієнтами середнього бізнесу Райффайзен Банку, поділилася можливостями залучення фінансів для бізнесу під час війни. Як OLX допомагає бізнесу, розповіла Оксана Скоробреха, керівниця відділу взаємодії з бізнес-клієнтами OLX. Рішеннями Apple за сучасних умов поділився Дмитро Городецький, керівник відділу корпоративних продажів, iSpace – Apple Premium reseller.
Як культурний спротив допомагає Україні на міжнародному рівні, обговорили Анна Єлісєєва, креативна продюсерка анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня», Аліна Доротюк, українська журналістка, Надія Омельченко, віцепрезидентка компанії «ІТ-Інтегратор», Ірина Пікалова, генеральна директорка Студії «Квартал 95», та Світлана Павелецька, співзасновниця видавництва #книголав, консультантка зі стратегічних комунікацій. Модератор дискусії — Володимир Завадюк, керівник Big Brave Events 1+1 media.
Ще одна панельна дискусія була присвячена ефективній співпраці бізнесу з благодійними фондами. У ній взяли участь Катерина Співакова, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel, Олена Ніколаєнко, президентка FFU USA, волонтерка, кураторка зі стратегії та розвитку фонду FFU, Валерія Татарчук, засновниця БФ «Твоя опора», Анастасія Новобранець, менеджерка з партнерств фонду «Повернись живим», Ганна Науменко, співзасновниця Асоціації родин захисників «Азовсталі», Антон Семенов, психотерапевт, соціальний психолог, засновник проєкту «Як ти, брате?». Модераторка –– Анна Ковальова, співзасновниця Badoev ID, засновниця FFU.
Організатори — бізнес/медіа бюро Ekonomika+, онлайн медіа delo.ua та mmr.ua — дякують партнерам фестивалю: генеральному партнеру OLX, офіційним партнерам VBET, «ІнтерХім», YASNO, фінансовому партнеру Sense Bank, телеком-партнеру «Київстар», головному інформаційному партнеру 1+1 media, гостинним партнерам Unit City та Academy DTEK, інформаційному партнеру «ТРУХА Україна», алкогольним партнерам Bayadera Group, Latinium, Nemiroff, Metaxa, «AB InBev Efes Україна», солодким партнерам Lantmannen Axa, Tarta та «Київхліб», фруктовому партнеру Mandarinki, кавовому партнеру L’OR, продуктовому партнеру PepsiCo та бренду «Моршинська».
А також медіапартнерам: телеканалам «Київ», «Апостроф ТВ», «33 КАНАЛ», «Еспресо.TV», радіоканалам «Бізнес радіо», DJ FM, POWER FM та Shanson, компаніям «Мегаполіс», X-Vision, Hurma, Infovision та Maikoff, а також сайтам «Ділова столиця», «Перший бізнесовий», «Апостроф», «Про гроші», «44.ua», Postfactum, Pay Space, Cases media, Marketer.ua, ua.news, «ЛІГА:ЗАКОН», «Економіст», «Главком», Hi-Tech, Logist.FM, Асоціації креативних індустрій України, Європейській Бізнес Асоціації.