На щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу у 2023 році
Організатор заходу — В2В-компанія TradeMasterGroup.
Місце проведення: м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8
Партнери конференції
- Партнер з лояльності — Art Nation Loyalty
- Партнер з стимулювання продажів — Pepsell
- Партнер з мерчендайзингових рішень — OUTFORZ
- Партнер з автоматизації та консалтингу — Consulting for Retail
- Трансформаційний Партнер — YouCoach
- Партнер кава-брейків — ONE LOVE
Спікери конференції:
Модератор конференції Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу, ТОВ «Епіцентр К»
- Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, — Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
- Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, — Як змінилася поведінка покупців та як це впливає на ринок?
- В’ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек «Подорожник», — Діджиталізація… на часі.
- Ольга Момчилович, директорка з маркетингу «ЛотОК», — Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
- Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty, — Практики фіджитал для покращення клієнтського досвіду у ритейлі
- Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), — Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
- Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, — Акції лояльності у воєнний період.
- Дмитро Тимохін, Керівник управління трейд-маркетингу МХП, — Як використовувати BIG DATA-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії, що працює зараз?
- Леся Нікуліна, Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот, — Емоційна складова комунікації в умовах воєнної економіки. Як задовольнити очікування клієнта на тор. Майданчику
- Ростислав Прядко, Партнер, керівник з розвитку та маркетингу в Pepsell — Нові підходи до стимулювання продажів
- Марина Вознесенська, Директор з маркетингу мережі магазинів «Експрес Маркет box» — ЕФЕКТИВНІ НЕЦІНОВІ ПРОМО ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
- Столярук Іван Ігорович, Провідний фахівець з просування та розробки програмного забезпечення OUTFORZ, — PICSELL: ефективне рішення задач по управлінню полицею та командою мерчендайзерів.
- Євген Чорний, керівник з продуктів Big Data, Kyivstar, — Big Data-аналітика: як залишатися актуальним для клієнта?
- Василь Яцишин, Керівник служби торгового маркетингу Кормотех, — Розробляємо ефективну а гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації. Чому виробник також може мати програму лояльності.
У рамках конференції відбудеться виставка товарів — експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.