Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини — must-visit подія для трейд-маркетологів України
10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.
Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.
Учасники заходу зможуть:
скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;
перейняти успішний досвід колег;
отримати практичні кейси та рекомендації найкращих трейд-маркетологів України;
поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;
придбати нових партнерів;
провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.
І все це — за один день!
Ключові питання конфренції:
Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
Технології створення висококваліфікованих команд — навчання, кар’єра, нестандартні мотиваційні програми.
Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах.
Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.
Спікери конференції:
Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, — Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, — Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
В’ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек “Подорожник”, — Діджиталізація… на часі.
Валентина Комарова, директорка з маркетингу Цитрус, — Як створити працюючу акцію? дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
Ольга Момчилович, директорка з маркетингу “ЛотОК”.
Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), — Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, — Акції лояльності у воєнний період.
У рамках конференції відбудеться виставка товарів — експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу
Онлайн-трансляція
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
Безпека
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням Реєстрація за тел. +380 67 851 10 65.