Там, де постійні дедлайни, стрес та мультизадачність стали нормою, агенція Bickerstaff.492, спільно з туроператором JoinUP, вирішили нагадати людям про важливість відпочинку.
Bickerstaff.492 запустили діджитал рекламу і ролики на телебаченні й на радіо в Польщі, Литві, Латвії та Естонії. В Польщі постери були у тунелях і на екранах в метро, на бігборді в Катовіце на вокзалі, сітілайти прикрашали столиці європейських міст.
Під час відпустки наш фокус значно змінюється. “Екзистенційні” питання, що виникають під час відпустки, зазвичай не турбують нас в інший час. Зʼїсти піцу, а потім морозиво і ще коктейль? Такі думки явно не приходять вранці по дорозі на роботу. А нова айдентика, постери, та рекламні ролики допомагають людям перемикнутися від буденності до чогось приємного і хоч на мить задуматися про відпочинок, на який справді заслуговують.
Таким чином заклопотані містяни могли на хвилинку спинитися й поставити собі питання: чи не полетіти мені в Занзібар, щоб бігати по піску босими ногами та не бігати за автобусом, щоранку запізнюючись на роботу?