23-24 листопада в Києві відбулася наймасштабніша логістична подія року – Всеукраїнська виставка День Логіста: Рішення в ланцюгах постачання.
Це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів логістики та суміжних галузей. На ній зібралися понад 1000 учасників з усіх регіонів країни щоб обговорити тенденції розвитку логістики в поточних умовах і провести перемовини з поточними і перспективними партнерами.
Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
Розподіл учасників за галузями діяльності виглядав так:
- логістика – 25%
- виробники – 22%
- дистриб’ютори – 16%
- ритейлери – 10%
- ІТ рішення для логістики – 9%
- 3PL оператори – 6%
- суміжні галузі – 11%
- ЗМІ – 1%
Розріз аудиторії за посадами мав такий вигляд:
- CEO, Директор – 15%
- Власник – 3%
- Директор з логістики – 11%
- Експерт з управління запасами – 2%
- Керівник з розвитку бізнесу – 6%
- Керівник ЗЕД – 4%
- Керівник складської логістики – 13%
- Керівник транспортної логістики – 14%
- Комерційний директор – 5%
- Комерційний директор – 5%
- Менеджер з логістики – 15%
- Менеджер з продажу – 7%
- Журналіст – 1%
Партнерами конференції:
- Генеральний партнер, системний інтегратор у сфері логістики та ритейлу Premier Business Partner, ISV Partner Zebra Technologies в Україні Група компаній Links Group
- Офіційний Партнер з автоматизації та консалтингу – Consulting for Retail
- Технологічний партнер з автоматизації логістики – Konsort
- Партнер із автоматизації логістики – Quantum International
- 4PL Логістичний Партнер – Fair Logics
- Міжнародний логістичний партнер – Forwarding
- Девелопмент Партнер – Alfa Development Group
- Технологічний Партнер – ABM Cloud
- Експерт з IT рішень для логістики – WEZOM
- Девелопмент партнер – Альтерра Груп
- Партнер конференції – K2 Cloud ERP
- Партнер із автоматизації складу – KAPELOU
- Експерт з логістичних рішень – Пульс Лоджистик
- Партнер Останньої милі – ANT-Logistics
- Логістичний оператор №1 в Україні – Global Ocean Link
- Експерт з автоматизації логістики – ItUa
- Офіційний Партнер з безпеки – Sheriff
- Партнер логістичних рішень для бізнесу будь-якого розміру – Tanit Group
- Національний логістичний Партнер УВК-Інтернешнл
- Цифровий партнер – Вчасно
- Трансформаційний Партнер – ЕАЛК
- Партнер каво брейків – Liberti
- Партнер з міжнародних перевезень та митно-брокерських послуг – Meest
Сесію 23 листопада відкрив модератор Андрій Кларус, який звернувся із вступним словом до учасників виставки.
Першим спікером виступив Андрій Мокряков, консультант аналітичного департаменту Pro-Consulting. Він навів Аналіз ринку логістичних послу країни. Тренди, складнощі, можливості для України.
За словами спікера, у 2022 році логістичний ринок показав зниження за всіма напрямками, найбільше це стосувалося морських перевезень (-61,6%), а найменше постраждали автомобільні перевезення (-11,4%).
Які ж тренди в українській логістиці у 2023 році? Андрій Мокряков виділив розвиток невеликих хабів, особливу увагу до енергоносіїв, низький рівень інвестицій і, звісно, допомогу ЗСУ.
Тему досліджень продовжив Валерій Губарєв, комерційний директор «Всеукраїнський клуб АЕО». Він презентував аналіз «Євроінтеграційні процеси в Україні, нові можливості для українського бізнесу в ЗЕД, «митний безвіз». Спільний митний простір з ЄС та нові спрощення. Конвенція про процедуру спільного транзиту (NCTS), авторизований економічний оператор (АЕО)».
Спікер розповів, що в процесі євроінтеграції до ЄС Україна створила діючу національну програму авторизованих економічних операторів — АЕО. Також Київ приєднався до Конвенції про процедуру спільного транзиту, Конвенції про спрощення формальностей у торгівлі товарами та спільного системного інтерфейсу ЄС (ССN/CSI) для обміну інформацією та використання міжнародної комп’ютерної системи NCTS.
Конвенція про процедуру спільного транзиту дозволяє спрощено та швидко переміщувати вантажі до ЄС, що зменшує логістичні та фінансові витрати і підвищує ефективність діяльності підприємства.
Статус «Авторизований Економічний Оператор (АЕО)» дозволяє проводити митні процедури в першочерговому порядку, користуватися спеціально визначеними смугами руху в пункті пропуску, зменшує управління ризиками форм митного контролю тощо.
Наприкінці Валерій Губарєв розповів, що потрібно учаснику ЗЕД, щоб отримати митні спрощення. Серед вимог — дотримання митного та податкового законодавства і відсутність епізодів притягнення до кримінальної відповідальності, належна система ведення бухгалтерського обліку, комерційної та транспортної документації, стійкий фінансовий стан тощо.
Максим Онуфрієнко, CEO Alfa Development Group, презентував доповідь «Відновлення будівництва логістичних комплексів в умовах війни. Рішучі кроки вперед».
Спікер розповів про головні тенденції на ринку складської нерухомості, серед яких: переїзд бізнесів, зменшення рівня вакантності, відтермінування нових і відсутність вакантних проектів, поступове збільшення попиту та відновлення попиту на склади великої площі.
У той же час відбулися серйозні зміни в потребах клієнтів при пошуку складських приміщень. Серед головних вимог — наявність генератора, укриття для персоналу, протипожежна безпека та надійний зв’язок.
Наприкінці доповіді Максим Онуфрієнко познайомив учасників конференції з новими логістичними комплексами в Києві, Дніпрі, Кропивницькому й Одесі та розповів про переваги цих комплексів для логістичного бізнесу.
Захід продовжила дискусія на тему: «Інноваційні рішення від Zebra Technologies. Практика реалізації проектів у Bayadera Group та Flora Organic». Учасники — Сергій Жук, Co-founder LLC Links Group, Олександр Нагорний, Co-founder LLC Links Group, Дмитро Кондрат, представник компанії Zebra Technologies Corp, Олексій Лук’янюк, Head of projects and programs Department Department Of Logistics, і Віталій Подольніков, co-founder Flora Org, розповіли про зростання попиту на автоматизовані рішення в складських комплексах і поділилися досвідом впровадження рішень Zebra Technologies у компаніях Bayadera Group і Flora Organic.
Святослав Олійник, експерт з управління запасами, СЕО напрямку INTUIFLOW, ABM Cloud, виступив з доповіддю «Автопілот в управлінні запасами».
Перш за все, спікер проаналізував сучасні реалії ринку, які характеризуються неточними прогнозами, труднощами з командою, постійними «пожежогасіннями», збільшенням кількості SKU та наростаючою складністю. Він зазначив, що планування в ERP вже застаріло, оскільки надмірно залежить від оператора та вимагає серйозної підготовки, і познайомив учасників конференції з сучасною платформою Intuiflow з численними автоматизованими функціями та зручним інтерфейсом.
Святослав Олійник надав детальні математичні викладки, що доводять ефективність використання Intuiflow, та розібрав кілька практичних кейсів.
Євген Нікушин, директор з логістики Fado, презентував виступ «Відверта розмова про наболіле сьогодення логістики».
Спікер розповів про виклики, з якими стикається логістична галузь України під час війни. Серед них — зменшення чисельності працездатного населення, зростання кількості вакансій і дефіцит робочих рук. Тому однією з головних задач галузі стало утримання персоналу, зокрема, за рахунок зростання рівня зарплат і поліпшення умов праці.
Зменшення кількості робочих рук призводить і до необхідності раціоналізувати логістичні процеси, а також збільшувати рівень компетенцій працівників — наприклад, за рахунок навчань і заохочень.
«Для змін не завжди потрібен великий стрибок, інколи достатньо щоденних маленьких кроків», — заключив Євген Нікушин.
Олексій Шестак, провідний фахівець з комерційної нерухомості Alterra Group, виступив з презентацією «Ринок складської логістики – аналіз ситуації і перспективи розвитку».
Спікер розповів, що вплив повномасштабної війни вплинув на логістичну галузь, поставивши на перше місце необхідність диверсифікації бізнесу, безпеки та змін у ланцюгах постачань.
За словами доповідача, головними трендами у 2023-му є перерозподіл інвестицій, розвиток релокованих бізнесів, інвестиції в аналітику й автоматизацію. Київ залишиться центром розподілу, хоча і втратить в об’ємах операцій.
Олексій Шестак навів аналіз, як змінилась ситуація зі складськими площами на ринку у 2023 році порівняно до минулого року та познайомив учасників конференції з девелоперськими проектами Alterra Group у Львійській і Київській областях.
Антон Цемеров, ERP Senior Consultant Consulting for Retail, розповів про «Стратегію успіху ланцюга постачання – трансформація в умовах невизначеного майбутнього. Сase Linella».
Перш за все, спікер розповів навіщо потрібна стратегія ланцюга постачань. Вона допомагає оцінити ризики і можливості, пов’язані з невизначеністю, розробити план дій на випадок непередбачених обставин і швидко адаптуватися до змін. У той же час, Антон Цемеров застеріг, що більшість стратегій не працюють через те, що засновані на припущеннях, які в реальності можуть не виправдатися.
За словами спікера, якісна стратегія ланцюга постачань повинна бути гнучкою й адаптивною, а також враховувати можливість різких змін постачальників, логістичних потоків, дефіциту товарів та змін асортименту.
Наприкінці доповіді Антон Цемеров розповів про впровадження рішень для трансформації в компанії Linella та як, завдяки цьому, збільшилася точність прогнозування.
Катерина Кузьміна, очільниця напрямку закупівель та сталого розвитку AB InBev Efes Україна, розповіла про Роль закупок в логістиці.
Спікерка познайомила учасників конференції з проектами компанії та які задачі стоять перед пивоварним бізнесом у 2023 році — сталий розвиток, реалізація непридатного обладнання та продаж ко-продактів (мул, кізельгур, дробина, пивні дріжджі тощо). Навівши складові успішних закупівель Катерина розповіла як досягти прибутку — головним чином, за рахунок зменшення собівартості послуг або продукції.
Наприкінці доповіді Катерина Кузьміна розповіла як сегментуються постачальники та навела розподіл видів тендерів у транспортній логістиці.
Доповідь під назвою «Автоматизація UB1: інструменти, технології, результат» презентували три спікера — Олександр Труба, директор компанії KAPELOU, Юрій Соневицький, CEO компанії UB1, і Бартош Фурман, директор компанії Quantum International.
Спікери познайомили аудиторію з кейсом впровадження системи автоматизації логістичного комплексу компанії KAPELOU під управлінням системи WMS Qguar. Завдяки WMS Qguar була досягнута прозорість та точність усіх операцій, збільшення пропускної здатності складу, забезпечення високої якості роботи складу та підвищення якості партійного обліку.
Другим кроком автоматизації KAPELOU стало впровадження автоматизованої конвеєрної системи UB1. Це дозволило поліпшити плановість та прозорість процесів, забезпечити безпеку персоналу та комфортні робочі місця, а також зменшити залежність від працівників. Зростання продуктивності при цьому склало 20%, а зменшення рекламацій і бою — 7% і 18% відповідно.
Артем Федій, менеджер по роботі з клієнтами асоціації KONSORT, презентував 4 ефективні рішення сортування вантажів для оптимізації логістичних процесів.
Спікер розповів про автоматизовані сортувальні системи від KONSORT — Arm-Sorter, LR-Sorter, Swivel-Sorter і Shoe-Sorter, які успішно працюють на терміналах десятків підприємств в Україні.
Головний ефект від впровадження сортувальних систем — час перебування посилки на терміналі зменшується з кількох годин до 2 хвилин. Серед інших ефектів — збільшення продуктивності роботи щонайменше вп’ятеро, зведення до нуля людських помилок, раціональне використання робочої площі, 300-відсоткова оптимізація кількості працівників і підвищення безпеки за рахунок зменшення пересування персоналу.
Сергій Поляков, заступник директора департаменту логістики EVA, виступив з доповіддю «EVA. На гребені хвилі змін».
Спікер розповів про виклики, з якими стикнулася торгова мережа EVA під час війни. На сьогодні ритейлер має 5 розподільчих центрів і 1035 магазинів, а також три склади інтернет-магазину.
Однією з ключових цілей департаменту логістики стало прискорення процесів обробки замовлень за рахунок впровадження нових технологій, оптимізації робочого місця та програмного забезпечення. Це вдалося зробити за рахунок зміни стратегії комплектації замовлень, що призвело до зменшення трудовитрат на обробку товарів більш ніж на 40%.
Наприкінці виступу Сергій Поляков розповів про здобутки e-commerce у 2023 році та плани на наступний рік.
Сергій Рудюк, директор компанії ТОВ «К2Р», розповів про ERP систему K2 CLOUD ERP та модуль WMS для автоматизації складів.
За словами спікера, це гібридне SaaS рішення для повної автоматизації підприємства, яке може працювати одночасно в хмарах компанії К2®, в хмарах та серверах клієнтів в різних країнах.
K2 Cloud ERP охоплює всі сфери роботи підприємства і може використовуватись фактично для будь-яких цілей автоматизації. Серед її переваг спікер назвав відкриту архітектуру і відкритий похідний код, широкі можливості для інтеграції, крос-платформність, потужну систему оновлення тощо.
У підсумку Сергій Рудюк зазначив, що K2 Cloud ERP можна використовувати для різних задач автоматизації та навів низку практичних кейсів впровадження.
Темою виступу Алли Кругляк, керівниці департаменту мультимодальних перевезень в Euro Forwarding, стала «Прибираємо із ланцюга постачання зайві ланки: пряма консоль до Києва з Китаю налагоджена і працює».
Спікерка розповіла про те, як можна зекономити час на доставці вантажів з Китаю до України через порт у Гданську. Застосування прямої консолі дозволить уникнути транспортування до складу в Гданьску, розформування контейнерів, оформлення супровідних документів і завантаження до збірного авто.
Натомість вантаж з порту одразу прямує до терміналу в Києві, що дає економію у 5-7 днів. Пряма консоль надає й інші переваги: скорочення витрат і мінімізація ризиків пошкодження товарів.
Темою виступу Андрія Смаля, Founder ItUa, стала «Свобода автоматизації логістики або чіткі рамки готових рішень».
Спікер наголосив, що інвестиції в автоматизацію, це інвестиції в майбутнє. Автоматизація впливає на збереження та задоволеність персоналу, оскільки дозволяє команді зосереджуватися на більш складних та творчих завданнях. За словами спікера, найчастішим обмеженням для бізнесів, яке заважає їм працювати ефективніше та швидше, є негнучкість стандартних рішень.
Андрій Смаль розповів про переваги індивідуальних автоматизованих рішень перед шаблонними та розвіяв низку міфів про індивідуальну розробку. Наприкінці виступу спікер навів приклади застосування розроблених ItUa автоматизованих логістичних систем.
Закінчився перший день врученням національної Премії — Ukrainian Logistics Award-2023, яку третій рік поспіль ініціює наша компанія ТрейдМастерГруп
Переможці:
- Найкраща комплексна логістична компанія Укравтологістика
- Найвідоміша логістична компанія UNI-LAMAN GROUP
- Найдинамічніша компанія у логістиці Meest China
- Найстабільніша логістична компанія UNI-LAMAN GROUP
- Лідер з пошуку нових логістичних рішень EURO FORWARDING LLC
- Найкраща комплексна логістична компанія UNI-LAMAN GROUP
- Найефективніша логістична компанія Weiz Logistics
Сесію 24 листопада відкрив модератор Євген Нікушин, директор з логістики Fado, який звернувся із вступним словом до учасників конференції.
Євген Зборовський, голова Державної служби України з безпеки на транспорті, презентував «Сучасні цифрові інструменти Укртрансбезпеки».
Спікер познайомив учасників конференції з новими можливостями системи ШЛЯХ, серед яких — Платформа для відкриття міжнародного маршруту та Інтерактивні реєстри маршрутів. Перша з них дозволяє відкривати міжнародний маршрут з електронного кабінету та автоматично перевіряти ліцензії на міжнародні перевезення й верифікувати водіїв на наявність відповідних компетенцій. Це значно спрощує процес подання заявки та скорочує час відкриття маршруту.
Інтерактивні реєстри дозволяють забезпечити електронний обіг інформацією для перевізників і перевіряти актуальність та легальність маршрутів.
Наприкінці доповіді спікер розповів про актуальні етапи конкурсу на видачу дозволів ЄКМТ-2024.
Вікторія Наумчева, засновниця компанії Fair Logics, виступила з доповіддю «Мультимодальні перевезення: новий глобус України»
Спікерка навела аналіз змін у варіантах доставки в Україну та за кордон. Учасники конференції почули актуальний перелік морських портів та залізничних терміналів, які залучені до мультимодальних перевезень.
Вікторія Наумчева також розповіла про різні варіанти доставки до/з України і зупинила увагу на факторах, які слід враховувати при виборі маршруту, а саме: ставки фрахту, ціна сухопутної складової та супроводжувальних послуг, наявність порожніх контейнерів, загальний транзитний час тощо.
Анастасія Конончук, виконуюча обов’язків директора з Маркетингу ANT-Logistics розповіли про Оновлення сервісу та мобільного додатку ANT-Logistics.
Спікери навели переваги оновлень сервісу ANT-Logistics для автоматизації бізнесу. Головна задача сервісу — швидкість побудови маршруту, яка поліпшується з кожним роком: У 2024-му розрахунок 2500 точок потребуватиме лише 10 хвилин.
Поліпшився API v 2.0, що відкриває нові спрощені можливості для налаштування взаємодії з іншими системами. Це підвищує гнучкість і зручність, а також швидкість і простоту процесів.
Оновлень зазнав дизайн застосунку, що позначилося на поліпшенні інтерфейсу користувача та посиленні параметрів безпеки.
Компанія також створила відділ турботи клієнтів, розроблює навчальний курс по своєму сервісу та запустила пілотний проект з фіскалізації.
Юрій Поєнко, директор департаменту логістики VARUS, розповів про Зміни логістичних процесів в роздрібній торгівлі під час військового стану.
На прикладі мережі Varus спікер розповів з якими викликами стикнувся ритейл з початку
повномасштабної війни. Це дефіцит персоналу, різке збільшення вартості ресурсів,
перекриття кордонів, блекаут тощо. Компаніям довелося визначати пріоритети прикладання зусиль, переглянути свої бізнес-процеси та інвестувати в автоматизацію.
Відбулися зміни в складській логістиці: вантажні місця стали формуватися згідно особливостей кожного магазину, відбувся повний перехід на відвантаження в ролл-кейджах, запроваджено проект доставки мультитемпературних вантажів, збільшилася частка поштучного відвантаження в спеціалізованій тарі тощо.
Наприкінці виступу Юрій Поєнко розповів про створення інноваційного Darkstore, який має низку передових рішень, а саме: LED-індикація для збору та викладки товарів, smart візки для збору замовлень, дві автоматизовані зони для збірки категорій овочі/фрукти та мʼясо, розумна побудова маршрутів збору та ТСД для прийому та списання товарів.
Олександр Кустреюк, керівник проєкту ВЧАСНО.EDI, виступив із темою «Чи готовий бізнес та провайдери до впровадження Е-ТТН?»
Спікер розповів про важливість цифровізації товарно-транспортної накладної — одного з найскладніших документів на папері — і презентував учасникам конференції сервіс електронних ТТН для кожного учасника логістичного процесу — постачальника, перевізника та магазина або складу.
Олександр Кустреюк навів приклади впровадження програмного продукту від EDI та розповів про переваги цього сервісу для учасників ланцюжка постачання.
Юлія Далібук, маркетинг директорка robota.ua, виступила з презентацією «Аналітика ринку праці в логістиці Україні».
Спікерка розповіла, що наразі понад 6 млн українців виїхали за кордон в якості біженців, мінімум 43% з них не планують повертатися найближчими роками. Це призведе до дефіциту робочої сили в довгостроковій перспективі.
У той же час ринок праці поступово відновлюється і вже досяг 95% від довоєнного рівня. При цьому через відтік кадрів кількість кандидатів на одну вакансію впала до найнижчого рівня з початку війни — 1,9 особи. Ситуація в логістичній галузі не така критична і свідчить про високий рівень конкуренції за робочі місця, а найпопулярнішими вакансіями є менеджери з міжнародних перевезень, водії та логісти.
Наприкінці доповіді Юлія Далібук розповіла про очікування пошукачів від роботодавців. Головними критеріями залишаються гідний рівень зарплати, прозорість працевлаштування, гнучкий графік роботи, можливість кар’єрного зростання та комфортні умови праці.
Валерій Ткачов, заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця», розповів про Поточний стан перевезення вантажів залізничним транспортом.
Спікер розповів, що в жовтні 2023 року залізницями України перевезено 13,6 млн. тонн вантажів, що є найбільшим показником, починаючи з лютого 2022 року. У той же час за 10 місяців 2023-го зменшилися експортні й імпортні перевезення.
Найбільше зменшення спостерігається при перевезенні руди залізної (-8,2 млн.тонн), кам’яного вугілля (-3,2 млн.тонн) та чорних металів ( -1,5 млн.тонн). При цьому збільшилися перевезення мінбудматеріалів (+5,2 млн.тонн) та зернових вантажів
Наприкінці виступу Валерій Ткачов розповів про створення ТОВ Ukrainian Railways Cargo Poland, яке забезпечує послуги транспортного обслуговування та оперування вагонами на території країн ЄС, і познайомив учасників конференції з інтермодальним сервісом Укрзалізниці.
Анна Хахва, директорка київської філії Global Ocean Link, виступила з доповіддю «Специфіка співпраці з лініями та експедиторами у воєнний час».
Спікерка розповіла про головні зміни, що сталися з лініями: вони стали комерційно активнішими та більш зацікавленими в роботі з клієнтами й експедиторами. Також відзначається доступність співпраці клієнтів напряму з лініями, розвиток Intermodal DEPS в лініях і конкуренція з офісами інших країн.
Серед поточних проблем Анна Хахва відзначила недостатню кількість порожнього обладнання, перевантаженість польських портів, нестабільність, затримки, високу та непрогнозовану ціну наземної частини доставки та відсутність місця на потягах.
Спікерка познайомила аудиторію з пропозиціями GOL (експортні-імпортні контейнерні поїзди, інтермодальні рішення, рішення через порти Румунії, Словенії, контрейлерні поїзди з Гданську та Каунасу та Познані до Ягодину, склад в Мукачево, ЗД рішення з Коперу, тощо).
Вадим Осинський, директор з логістики Фокстрот і Євген Борисенко, Business
Development Manager Uklon Delivery, виступили з доповіддю «Кейс колаборації Uklon Delivery та Фокстрот».
Спікери розповіли як стимулювати продажі e-com шляхом прискорення доставки
останньої милі та мінімізувати ризики інтернет торгівлі під час військового стану. Спікери розповіли, як стимулювати продажі e-com шляхом прискорення доставки останньої милі та мінімізувати ризикі інтернет торгівлі під час військового стану.
Компанії запропонувати послугу яка вже стала звичною для ринку електронної комерції – доставку «на завтра», проте відмінність сервісу полягає в тому, що товар доставляється не наступного дня, а всього за пів години– за ті ж самі гроші для клієнта.
Інтеграція дозволила мінімізувати витрати на доставку, підвищити лояльність клієнтів і збільшити продажі, а також збільшити частку швидкої доставки в портфелі перевізників Фокстрот.
Євгеній Паталяк, Managing Partner WEZOM, навів практичний кейс «Впровадження кастомного Software в найбільшій у США компанії пікап траків».
Спікер зазначив, що зазвичай компанії не замовляють спеціально розроблене програмне забезпечення, віддаючи перевагу недорогим системам за підпискою, складним великим системам або ж звичайним Google-таблицям.
Натомість стандартні продукти не дозволяють задовольнити власні унікальні потреби замовника, що призводить до обмежень і зрештою — до високих втрат і низької продуктивності.
Євгеній Паталяк познайомив аудиторію з етапами розробки та функціоналом унікальної платформи, створеної для оператора транспортування транспортних засобів, а також навів результати впровадження сервісу —головним з яких є зростання прибутку на 50%.
Володимир Беліцький, начальник відділу доставки та транспорту Coca-Cola HBC, розповів, Як змінюються вимоги клієнтів в логістиці та як їх можна задовольнити.
Спікер розповів, які наразі існують запити на цифровізацію та перегляд вартості логістичних послуг. Це зумовлено зростанням вартості головних складових логістичних затрат — енергоресурсів, палива, зарплати, форс-мажорних витрат тощо.
За словами спікерів, часте виникнення форс-мажорних обставин та комендантська година сформували запит до гнучкості в логістиці. Передусім, це розширення часових вікон вивантаження автівок для забезпечення повноти виконання замовлень, більш тісній колаборації логістики виробника та замовника через зупинку виробничих ліній на час тривоги та зміни типу доставки у разі руйнування логістичної інфраструктури.
Завершив виступи Валерій Глубоченко, п’ятиразовий переможець «Битви Кращих Тренерів України» з продажу «В2ВMaster». Він презентував тему «10 фокусів уваги. Як не втратити клієнта на перемовинах щодо продажу логістичних послуг».
Спікер розповів про модель “Sales Master”, яка вже адаптована до 92 галузей ринку та має понад 300 впроваджень. Вона дозволяє підвищити середній рівень перемовників у компанії та запобігти помилкам у перемовинах.
Застосування технології призводить до більш швидкого введення продавця на посаду, обміну успішним досвідом у переговорах між менеджерами, підвищення кваліфікації продавців і виведення їх на один прийнятний рівень за ефективністю ведення переговорів з клієнтами, а також аналізувати ефективність проведених переговорів з метою врятувати ще не до кінця програні переговори або досягнути більшого результату.
Також проходила виставка рішень, послуг, обладнання та техніки для логістики на якій було представлено понад 50 стендів
Загалом виставку відвідало понад 1000 учасників протягом 2-х днів
Цей захід традиційно об’єднав представників галузі для вирішення всіх етапів ланцюга постачання, підвищення ефективності складської обробки товарів, транспортного та інформаційного забезпечення компаній, роботи з персоналом у логістиці, а також передачі логістичних бізнес-процесів на аутсорсинг.
B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.
Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!
Дякуємо ЗМІ за підтримку: trans.info, Mind.ua, Logist.fm, 44.ua, Marketer, Depo, Dsnews.ua, Interfax, 33 Канал, Ukrpres.info, Postfactum, Vesti.ua, UBR, Open4business, Fixygen, Agrostory, Перший Бізнесовий biz, Delo.ua, Igate,