Rocketmen Agency представляет 10 выпусков первого сезона подкаста «Беседа о брендах», раскрывающих суть брендинга и маркетинга.
Креативное агентство Rocketmen запустило подкаст «Беседа о брендах» с уютными и познавательными беседами на сложные темы. Десять эпизодов первого сезона предлагают погрузиться в мир брендинга, креатива, рекламы и коммуникаций. А главное, объяснят, как это все касается бизнеса.
Ведущий подкаста — Артем Беседа, автор проекта, креативный директор и основатель Rocketmen Agency. Гость подкаста — бренд-стратег Александр Катков.
Десятый выпуск подкаста посвящен теме бренд-стратегии, в рамках которого слушатели смогут совершить интересное путешествие в мир стратегии и узнать ее неоспоримое значение и влияние на успех их бизнеса. Артем и Александр раскроют секреты бренд-платформы и позиционирования, которые являются фундаментом успешной стратегии, а также расскажут о разнице между этими понятиями и как они помогают развивать и уникально представлять свои бренды на рынке.
Но это еще не все! Десятый эпизод богат полезными кейсами, в которых каждый предприниматель сможет найти какой-то инсайт для себя. В частности, вспомнят самую дорогую рекламу, а также расскажут, где и почему кефир продается лучше всего. Однако часть историй мы все-таки оставим в секрете, чтобы сохранить интригу выпуска.
Просмотреть десятый выпуск можно по ссылке.
Не упустите возможность обогатить свои знания и получить ценные выводы от наших экспертов в предыдущих эпизодах:
- Епізод 1. Що таке брендинг та що треба знати коли його замовляєш? — автори ненудно розповідають про термінологію брендингу, розкриваючи поняття неймінгу, логотипу та інших важливих штук для успішного бренду.
- Епізод 2. Чому у Redbull вийшло? 5 стовпів маркетингу Red Bull v другий випуск стає захопливим поглядом на успіх Redbull та його маркетингові стовпи. Автор розкриває таємниці їх крейзі рекламних кампаній та вдалої побудови іміджу на спільних зі споживачами цінностях.
- Епізод 3. Логотип продає? Та інші міфи про брендинг v подкаст не залишає без уваги й міфи про брендинг. В цьому випуску автори руйнують стереотипи, розповідаючи, чи продає логотип та чи існує насправді любов до брендів.
- Епізод 4. Як нейромережі змінили гру та інші тренди графічного дизайну — цей епізод знайомить слухачів з трендами графічного дизайну 2023 року, які допомагають створювати креативні та ефективні візуальні рішення.
- Епізод 5. Чому ми купляємо те, що не потрібно. Психологія та бренди — в п’ятому епізоді глибоко занурюємося у психологію та брендинг. Автори розглядають психологічні аспекти споживацьких рішень та розкривають, як маркетологи вправно маніпулюють нашими виборами. Поговорили також про ролі споживачів у створенні іміджу бренду.
- Епізод 6. Як Apple потопила Моторолу та хто перший придумав Starlink — розповіли про одного з колишніх лідерів ринку, що зараз значно здав позиції. Автор пояснить, що пішло не так, як крах Моторола пов’язаний з Apple та яких помилок вони припустились і чому майже зникли з полиць.
- Епізод 7. Як Карл Густав Юнг зробив революцію та теорія архетипів в брендингу — цей епізод відкриває двері до світу архетипів в брендингу, заснованих на теорії пана Карла Густава Юнга. Автори розглядають, які архетипи використовуються маркетологами та як вони впливають на імідж бренду.
- Епізод 8. Хто навчив жінок курити та як племінник Фрейда створив піар — восьмий епізод зачаровує нас історією про винайдення пропаганди та психологічні таємниці щодо того, як маркетологи зуміли переконати жінок курити.
- Епізод 9. Пастка лінійного розширення. Кейси Coca-Cola, Duracell та Bayer — розкриває стратегію лінійного розширення. Автор наводить приклади кейсів відомих брендів, які допомагають зрозуміти, як запустити новий продукт і не зашкодити основному бренду.
Подкаст доступен на YouTube | Spotify | Apple podcast | Google podcast
Перейдите по ссылкам и не забудьте нажать на звонок, чтобы получать уведомления о новых выпусках первыми. Подписавшись на подкаст «Беседа о брендах», вы получите возможность смотреть выпуски в удобное для вас время: утром за завтраком, на работе для вдохновения или вечером для расслабления и развития.
Готовьтесь к новым идеям в следующих выпусках подкаста «Беседа о брендах»!