Тік-Ток – швидкозростаюча соціальна мережа, розробники якої постаралися взяти все найкраще від Instagram і Youtube. Зараз в ній більше 2 млрд. користувачів зі 150 держав. Тож не дивно, що Тік-Ток став популярним майданчиком для реалізації великих і малих бізнес-проектів, від виробництва тапочок з шин бу, до продажу товарів VIP категорій. Майже половина аудиторії цієї соцмережі – підлітки, інша – молоді люди до 35 років. Завдяки молодості користувачів, активність в Tik-Tok вельми висока, відповідно, є потенціал зростання.
У цій статті ми розберемо як швидко і максимально швидко просто заробити в Тік-Ток. При цьому не забуваючи, що безкоштовний сир дають в мишоловці.
Є 3 основних «шляхи сили» (заробітку) в Tik-Tok:
- Стати блогером;
- Допомагати блогерам;
- Підробітки (лайкать блогерів).
Тепер докладно і по порядку
Як стати популярним блогером? Для цього не потрібно багато освіти або навичок, досить трохи удачі, харизми і відсутності сумнівів у власній привабливості.
Є величезні інструкції на десятки сторінок, де детально розписано як створювати контент, як проводити масслайкінг, знаходити друзів і т.і. Переписувати все це не варто, важливо любити соцмережі і весь час постити контент. Якщо він виявиться вдалим – включиться сарафанне радіо і через пару місяців про вас дізнаються.
Як може заробити блогер в Tik-Tok:
- Пряма реклама. Популярним акаунтам немає необхідності когось шукати, сарафанне радіо працює чітко на них. До них приходять представники брендів і пропонують прорекламувати, наприклад, шампунь. За таку рекламу платять одноразово, або протягом якогось періоду. Вартість залежить від того, наскільки популярний профіль блогера, це може бути 100 $ або навіть 10000 $.
- Амбассадор. Це страшне слово позначає не кетчуп, а людину, яка погодилася особисто піарити будь-який продукт або бренд. Зрозуміло, що амбасадором стає дуже популярна людина, це може бути блогер, спортсмен або зірка. Якщо у нього немає аккаунта – команда SMM-фахівців його зробить, підготує контент і зніме відео. Амбассадор представляє обличчя компанії.
- Партнерки – програми по типу «ти мені, я – тобі».
- Просування контенту за гроші. Це може бути пісня або відеоролик, блогер розміщує його у себе і тим самим допомагає просуванню виконавця. Це саме можна сказати і до фотоматеріалів.
- Платні ефіри для фанів. Це відносно нова фішка. На ефір китайця Мен Лея прийшли 22 млн. людей і подарували йому стікерів на 167 тис доларів.
- Інфокурси по чому-завгодно. Важливо, щоб блогер був популярний і йому було що розповісти аудиторії, від вишивання хрестиком до розведення кактусів і кулінарії.
- Поздоровлення на замовлення.
- Перелив трафіку зі свого блогу на сторінки клієнтів.
Як заробити допомагаючи блогерам
Найчастіше, звичайні блогери починають з простенького телефону і палиці для Селфі, але проходить час, аудиторія зростає і доводиться переходити на інший рівень технічного забезпечення. Другий момент – потрібні нові ідеї та сценарії для роликів. Знімати потрібно багато, красиво і якісно.
Професійному блогеру знадобляться:
- Сценаристи – для створення ідей і написання текстів.
- Таргетологи – для налаштування реклами.
- Оператори – для відеозйомки в різних умовах і ракурсах.
- Монтажери – для підготовки відеоконтенту.
- SMM фахівці – для рутинної роботи в мережі, відповідей на питання і повідомлення.
- Звукоінженери – для створення аудіоконтенту, наприклад пісень і подкастів.
- Маркетологи і менеджери – для просування особистого бренду.
Якщо не хочете самі ставати блогерами, то можете спробувати себе в одній з допомагаючих спеціальностей. Найчастіше це досить прибутково і корисно, адже профі не залежить від популярності окремої зірки Тік-Ток, він може знайти замовлення практично в будь-якій соціальній мережі.
Як бачите, заробляти на Тік-Ток можна і потрібно, головне зрозуміти, ким ви бачите тут себе, знайти свою нішу і призначення.
Підробітки
Поки думаєте – є легкий, але і невеликий заробіток для початківців. Це сервіси, на яких можна «по-легкому зрубати грошенят». Tiktop-free, UNU і vktarget – це програми платних лайків, відгуків і підписок. Тут будь-який користувач може за невеликі гроші взяти завдання і написати короткий відгук, лайкнути і т.і.
Кому це потрібно? В першу чергу, блогерам – щоб піднімати вартість реклами у брендів. Середня ціна завдання – копійки, але при бажанні їх можна знайти чимало і моментально виводити на карту через обмінки. Так що, якщо нічого робити і є час – ці сервіси допоможуть вам познайомитися з соцмережами і почати з «некваліфікованого» заробітку в них.
Бажаю удачі, і хай щастить в Тік-Ток!