Тенденція останніх років, це так звані «Підключені споживачі» (Connected Consumers), що має на увазі під собою те, коли люди не уявляють себе, як споживач, без постійного підключення до інтернету. Тобто, все частіше перевага надається саме пошуку і вибору товару чи послуг за допомогою інтернету.
Euromonitor International провели дослідження, щоб краще простежити за тенденціями розвитку. На їхню думку, з кожним роком ця тенденція зростає і все більше людей віддають перевагу саме покупкам в інтернеті, а не походу в магазин. Як говориться в дослідженні, «споживачі використовують найрізноманітніші пристрої: від звичайних комп’ютерів, смартфонів і планшетів до навігаторів, медіаплеєрів, ігрових приставок, інших мультимедійних пристроїв, які постійно підключені до інтернету. Вони використовуються для отримання нової інформації, обміну думками, інформацією і контентом з іншими людьми, і саме це є однією з найбільш нагальних потреб сучасного «підключеного споживача».
Швидкість інтернету зростає, а цифрові пристрої стають доступнішими, ось те, як і змінюється спосіб життя споживачів. Тепер замовити таксі, розплатитися, купити квитки, замовити їжу, грати в ігри або слухати музику можна за допомогою одного пристрою та інтернету. По всьому світу WiFi є одним з головних критеріїв за яким люди вибирають місце, де зупинитися на ніч в подорож або відрядження.
На даний момент людство перейшло в цифрову еру, більшу частину функцій можна зробити за допомогою інтернету: від навчання до державних органів. Люди вже не бачать сенсу в існуванні без інтернету, але в дослідженні говориться конретно про постійний конект і з ним все поки не так запущено.