Показати на інтерактивній карті розташування офісів у кількох країнах, скласти маршрут від будинку користувача до магазину, показати, як виглядає салон краси з вулиці в режимі огляду 360 градусів, позначити наявність товару у конкретному відділенні – ці завдання вирішує сервіс Google Maps Platform. Цільова аудиторія сервісу включає власників міжнародних та локальних бізнесів і не тільки. За допомогою Google Maps API рішення легко масштабуються в міру розвитку бізнесу, адаптуються до маркетингових завдань та запитів потенційних клієнтів, вбудовуються в роботу сайтів та додатків. Сьогодні набір інструментів для роботи з геолокацією бере участь у роботі мільйонів інтернет-ресурсів з обсягом трафіку в мільярди візитів на день.
Типові завдання бізнесу, які вирішує Google Maps Platform
Платформа Google Maps Platform – це набір інструментів для створення інтерактивних карт та оптимізації маршрутів. З його допомогою користувачі отримують інформацію про місцезнаходження конкретних місць, включаючи комерційні компанії, а компанії надають інформацію про себе (місце розташування, графік роботи, ключові послуги).
Сервіс Google Maps Platform дозволяє повною мірою використати всі можливості вже добре знайомих усім карток Google для вирішення завдань бізнесу. Торгові мережі можуть вказувати наявність товару у своїх відділеннях на карті, транспортні та логістичні компанії можуть розраховувати оптимальні маршрути, державні органи та служби можуть створювати точки пунктів кризового реагування чи центрів надання послуг населенню. Google Maps API розширює можливості карт Google для ефективного вирішення необхідних завдань та досягнення поставлених цілей.
Сервіси Google у сфері геолокації представлені у трьох категоріях:
- Maps. Набір інструментів заснований на технологіях, що дозволяють збирати дані про розташування об’єктів глобально. Зафіксувавши власне місце розташування, компанія стає видимою для клієнтів у всьому світі – можливість актуальна для великих міжнародних компаній. Інформування про місцезнаходження не менш важливе для невеликої мережі СТО, що працює в межах одного міста, або квіткового магазину.
- Routes. Допомагає прокласти оптимальний маршрут з пункту А в пункт Б, скоротити витрати грошей та часу. Ефективне рішення для компаній, у яких задіяно логістику: послуги таксі, локальні та міжнародні перевезення, торгівля.
- Places. Об’єднує дані про 200 мільйонів об’єктів по всьому світу, і щомісяця до каталогу додається близько 700 тисяч нових локацій. Компанія має можливість показати контактні дані, рейтинги, фактичну інформацію про доступні послуги. Інструментом активно користуються готелі, магазини, аптеки, служби таксі. Одна з переваг Google Places – автоматичне встановлення адреси при наборі тексту: використовується при оформленні замовлення, збільшує конверсію, скорочує час користувача.
Технологія API дозволяє вбудувати інструменти Google Maps на сайт, додати функціонал, а також об’єднати інструменти Google Maps Platform з іншими програмами.
Як Google Maps API підвищує ефективність бізнес-процесів: кейс
Служба таксі з центральним офісом у Гамбурзі, що обслуговує 100 міст у Європі, інтегрувала Google Maps Platform із власним додатком. Це дозволило більш точно розрахувати час: не лише прибуття таксі до клієнта, а й прибуття до кінцевого призначення. Точність розрахунків зросла на 48%. Кількість викликів, скасованих через ризик затримки таксі, знизилася. Довіра пасажирів зросла на 4%. Від грамотно впровадженого digital-рішення виграла і компанія, і клієнти.
Як використовується Google Maps API
Google пропонує 18 API для інтеграції з сайтами, програмами та сервісами. Для використання інструмента необхідно зареєструватися на Google Maps Platform та отримати ключ. З’єднання відбувається після розміщення готового, згенерованого системою коду на сайті клієнта. Послуга платна, але користувачеві наперед надається 200 доларів на використання базового набору послуг, та оплата стягується лише після перевищення ліміту.