З 6-го до 30-го вересня 2023 року linza agency у співпраці з Українсько-данським молодіжним домом проведуть навчання-практикум для молоді, яка цікавиться або працює з соціальними проєктами та громадськими організаціями — Creative Communications Academy. Відібрані 20 учасників відвідають лекції та у новостворених робочих групах за підтримки менторів створять проєкт для справжнього кейса замовника — однієї з відомих українських громадських організацій.
Курс-практикум для молоді, котрі мають досвід у одній із креативних сфер: дизайн, PR, SMM, стратегування, копірайтинг, проєктний менеджмент, продюсування, комунікації та інше.
Усі випускники отримають сертифікати, крутий мерч, а найкращим буде запропоноване стажування у linza agency та можливість познайомитися з представниками креативного та громадського секторів. Зареєструватись на відбір можна до 26 серпня за посиланням: https://forms.gle/rhnFgXd6iG1FDmUS9
Про відбір учасників ми плануємо повідомити до 31 серпня.
«Ми в агенції з початку заснування і понад 4 роки багато працюємо з комунікаційними викликами некомерційного сектору і вболіваємо за всі ті теми та проєкти, з якими працюють наші партнери. Ми добре розуміємо, якою важливою є комунікаційна складова у проєктах і як впливає на масштаби впливу. Ми хочемо на практичних кейсах від ГО разом із соціально проактивною молоддю створити креативні продукти, які допоможуть максимально ефективно привернути увагу, залучити до дії, пояснити, переконати та надихнути цільові аудиторії наших партнерів до змін. Приєднуйтесь!», — розповідає Іра Шостак, СЕО та комунікаційна директорка linza agency.
Creative communications academy стала можлива завдяки підтримці Українсько-данського молодіжного дому. Це — платформа різноманіття, ідей і демократії, створена про і для молоді, а також і культурний простір в самісінькому центрі Києва, де власне і проходитиме офлайн частина заходів Академії.
«Молодіжний дім створений для підтримки молодих людей у їхньому розвитку й прагненні створювати суспільно важливе. Ми щиро вболіваємо за молодь, за кожну її ініціативу. І, активно працюючи у громадському секторі, розуміємо роль комунікацій в реалізації цих самих ініціатив і запуску змін. Академія стане мегапрактичним простором для обміну знаннями, підтримки, конструктивного фідбеку й роботи в команді. Щиро віримо, що і молодь, і громадські організації отримають фантастичний корисний досвід та утворять міцну спільноту», — розповідає Олександра Буленок, комунікаційна менеджерка Українсько-данського молодіжного дому.
Лектори та ментори linza agency мають значний досвід у дизайні, комунікаціях та мультиканальних інформаційних кампаніях. Тож реєструйтесь на безплатний курс, аби отримати крутий практичний досвід, кейс у портфоліо, і, можливо, стати частиною крутої команди однодумців креативного або громадського секторів.