Молочна компанія «Галичина» створила маленьке нагадування про те, що дім завжди чекає, запустивши особливу кампанію в містах з великою українською діаспорою.
Що таке справжня ностальгія? Це коли, серед метушні великого європейського міста, ви раптом помічаєте щось рідне. Наприклад, улюблений карпатський йогурт від «Галичини», який раніше був просто частиною вашого щоденного життя в Україні, зараз з’являється тут, за тисячі кілометрів від дому.
Цим «рідним» стали плакати, на яких зображені знайомі баночки йогурту з трьома причинами повернутися додому. Їх можна помітити у великих містах, зокрема в Берліні, Лондоні,Торонто. Вони розміщені в людних місцях, де привертають до себе увагу, але по-справжньому зрозуміти їх сенс зможуть лише українці.
“Ми хотіли створити кампанію, яка б викликала у наших співвітчизників теплі спогади про дім, навіть коли вони далеко. Наші продукти – це частинка України, яка завжди поруч”,
– зазначила Олена Полякова, бренд менеджер компанії “Галичина”.