Щороку найпопулярніший пошуковик інтернету підбиває підсумки та надає ТОП запитів, за якими можна дізнатися переваги людей з тієї чи іншої країни. Це добра нагода згадати все, що було важливо у 2021 році, проаналізувати, запам’ятати та зробити висновки.
У цій статті ми розповімо, що шукали і чим цікавилися наші земляки у 2021 році.
ТОП 10 популярних пошукових запитів 2021
Найчастіше люди вбивали у пошук:
- “Євро 2020”;
- “Гра в кальмара”;
- “Холостяк 2021”;
- “Класрум”;
- “Україна Англія”;
- “Усик Джошуа”;
- “Євробачення 2021”;
- “Україна Швеція”;
- “Олімпіада 2021”;
- «Вступ 2021».
Спорт
Найчастіше у 2021 році люди шукали «Євро 2020». Так склалося, тому що міжнародне футбольне шоу було перенесено з 2020 року на наступний (2021) рік через карантин і проведено з 11.06 по 11.07.2021. Футбол — найпопулярніша гра у світі, тому не дивно, що ця подія привернула велику увагу.
Також із цим чемпіонатом пов’язані номери нашого ТОПу 5 та 8 — «Україна Англія» та «Україна Швеція»: користувачі хотіли дізнатися дати проведення матчів, тому накрутили трафік за ключовими запитами.
Ще одне спортивне шоу, що запізнилося, — «Олімпіада 2020-2021» (запит №9). Історія аналогічна чемпіонату з футболу, через епідемію Олімпіаду перенесли та провели 23.07 – 08.08.2021 у Токіо, без глядачів на стадіонах. Вийшла унікальна подія, перша в історії олімпіада, яку провели у непарний рік, та й до того ж вона стала повністю мультимедійною.
Жартували, що простіше намалювати спортсменів та змагання у 3D, ніж будувати стадіони, та утримувати індустрію спорту. Звичайно, це чорні жарти, але за умов світового абсурду цілком доречні.
І завершуючи тему спорту – запит №6 «Усик – Джошуа». Любителі боксу пам’ятають цей 12-ти раундовий матч, що відбувся в Лондоні на футбольному стадіоні «Тоттенхем» 25.09.21. Олександр Усик бив і влучав частіше, тому переміг суперника Ентоні Джошуа за очками. Цілком природно те, що українці стежили за матчем та підтримували співвітчизника.
Серіал року
Друге місце у ТОП Google займає запит «Гра в кальмара». Це корейський серіал від Netflix, який став суперпопулярним – у 90 країнах світу його дивилося майже 200 млн. людей.
Тема і сюжет нехитрі, є небезпечна гра і люди, які змушені в ній брати участь. Плюс до цього — драми, смерті, натуралізм, напруження пристрастей та любов. Загалом — гостросюжетно, але нічого особливого, за кілька років мало хто захоче його переглянути.
Шоу року
Реаліті-шоу «Холостяк» – ремейк проєкту The Bachelor (США), в Україні з’явилося в 2011 році. Головний герой зустрічається з дівчатами, розмовляє та відбирає найкращу, яка і переходить у наступний тур. Аудиторія шоу — домогосподарки, дивує, чому за 10 років воно ще не втратило популярності, і хто його шукає в інтернеті, якщо воно йде по ТБ. Напевно, є інтерес спостерігати за тим, як складаються стосунки, які бувають люди, і як вони поводяться в умовах шоу.
Класрум
Google Classroom – сервіс для навчальних закладів. У ньому можна підписатися на потрібні класи, проводити онлайн-заняття, обмінюватися файлами і тестувати учнів. Затребуваний в середніх та вищих навчальних закладах.
Важливий плюс – сервіс безкоштовний для некомерційного використання.
Вступ
Вибір ВНЗ та вступ – найважливіші моменти в житті будь-якої людини. Ситуація у 2021 році ускладнилася епідемією, незрозуміло було як відбуватиметься вступ. Що знадобиться і чи буде він взагалі. Причина популярності запиту саме в цьому.
Що ще шукали українці в Google 2021
На ТОП 10 запитів інтереси наших земляків не закінчуються, є ще маса тем, що заслуговують на увагу аудиторії.
Наприклад, найвідоміші іграшки – спадкоємці пупирок, сімпл-дімпл і pop it. При цьому цільова аудиторія — жінки 35-45 років. Чомусь поп іт позиціонуються як антистрес, хоча пухирці, що лопаються начебто краще підходять на цю роль. А ось пухирці багаторазові – це скоріше тренажер дрібної моторики. З іншого боку, дрібна моторика теж важлива, і якщо комусь подобається і допомагає від стресу, значить добре.
Запит на межі гумору – “як отримати 1000 грн за щеплення”. Зверніть увагу, це теж дуже важливий практичний момент, особливо якщо врахувати те, що багато хто цікавиться як купити свідоцтво про щеплення і як переїхати до Польщі.
З фільмів варто згадати «Веном 2», серіал «Відьмак 2» та мультфільм «Душа».
Популярні люди. Окрім Олександра Усика – “Олексій Навальний”, “МакSім”, “Джо Байден”, “Адель Асанті”, “Сергій Стерненко”, “Жан Беленюк”, “Злата Огневич”, “Андрій Ярмоленко”.
Затребувані товари: “PlayStation 5”, “Вітаміни Д”, “Біткоїн”, “iphone 13”.
«Філософські» питання: «як схуднути за тиждень», «як зіграла Україна», «як отримати сертифікат про вакцинацію», «як одружитися», «як зареєструватися в Дії».
Як бачите, інтереси та фантазія наших земляків широкі та багатогранні, а отже є надія на добрі перспективи та світле майбутнє. Навіть у Писанні сказано «Шукайте і обрящете», а що вже казати про пошукову систему, яка спеціально для цього розроблена. Бажаємо хорошого пошуку у Новому році!