Якщо ви живете не в печері, ви майже напевно знаєте про новий феномен, який називається невзаємозамінними токенами (NFT).
ЗМІ не можуть насититися цією темою з того часу, як у березні минулого року художник з Південної Кароліни, якого прозвали «Пікассо з пікселів», продав цифровий колаж за приголомшливу суму 69,3 мільйона доларів. Ще більш приголомшливим є той факт, що витвір може бути вільно скопійований і розміщений будь-ким.
Багато людей зараз розбагатіли на NFT. Думаю, немає такої людини, яка хоч раз не бачила цієї анімації. Інтернет-мем Nyan Cat також був проданий за дивуючі 590 000 доларів.
Just opened up the flood gates to the future of meme economy in the Crypto universe, no big deal~
But seriously, thanks for believing in Nyan Cat all these years. I hope this inspires future artists to get into #NFT universe so they can get proper recognition for their work! pic.twitter.com/JX7UU9VSPb
— ☆Chris☆ (@PRguitarman) February 19, 2021
Переклад твіту:
Щойно відкрив ворота у майбутнє економіки мемів у всесвіті Crypto, нічого страшного.
А якщо серйозно, дякую, що вірили у Nyan Cat усі ці роки. Я сподіваюся, що це надихне майбутніх художників потрапити у всесвіт #NFT, щоб вони могли отримати належне визнання за свою роботу!
А в грудні майже 29 000 колекціонерів об’єдналися, щоб заплатити 91,8 мільйона доларів за один цифровий витвір мистецтва. Це була найвища ціна, колись заплачена за роботу живого художника в будь-якому середовищі.
І до речі, якщо ви плануєте інвестувати в NFT, то придивіться до сфери цифрового мистецтва, тому що деякі з NFT, що найбільше продаються, належать саме цифровим художникам.
Що таке NFT
Незалежний токен (NFT) — це унікальний цифровий актив, який діє як свідоцтво про право власності на віртуальні або фізичні активи, такі як фотографії, відео, пости тощо. Кожен NFT являє собою єдиний у своєму роді криптографічний елемент, який не може обмінюватися з іншими та зберігається у цифровому реєстрі, званому блокчейном.
Як і в ситуації з біткоїном, тема незамінних токенів ставатиме все привабливіше. Багато хто захоче стати власником файлу, який зростатиме в ціні. Отут і входять у гру маркетологи.
Бренди, що використовують NFT у своєму маркетингу
NFT-маркетинг є ефективним інструментом для покращення відносин зі своєю аудиторією, підвищення залученості клієнтів та підвищення впізнаваності бренду.
Стратегія полягає в тому, що він дозволяє своїм клієнтам володіти унікальними фірмовими цифровими товарами, що є вірним способом закріпити місце у їхніх серцях. По суті, цінність NFT визначається ажіотажем, а коли відбувається масовий запуск, цикл ажіотажу стає ще сильнішим.
Гері Ві, генеральний директор VaynerMedia, рекламного агентства для клієнтів зі списку Fortune 100, у травні 2021 року запустив проєкт під назвою VeeFriends, колекцію NFT із 10 255 намальованими від руки персонажів.
Здається, це просто набір каракулів, але це не так. До кожного токену додається трирічна перепустка на VeeCon, багатоденна суперконференція з видатним складом спікерів, спільний досвід та можливість поспілкуватися з самостійною спільнотою однодумців.
Снуп Догг, автор багатьох популярних та впливових реп-альбомів, у квітні 2021 року анонсував першу колекцію NFT під назвою «Подорож із Доггом», в якій його спогади з ранніх років змішалися з мистецтвом, натхненним рухом NFT, та оригінальним треком під назвою «NFT».
До колекції увійшли вісім лімітованих екземплярів та окрема колекція під назвою «Монети Снуп Догг», які були доступні лише одну годину. Одну з його робіт, «Камеру смертників», було продано за 108 тисяч доларів, що є вражаючим рекордом для репера.
Budweiser також вважає NFT перспективною справою, і представив свою першу колекцію під назвою «Budverse Cans Heritage Edition». Набір містить 1936 унікальних цифрових банок, кожна з яких відповідає року випуску першої банки Budweiser.
Кожен NFT унікальний і створений з використанням історичних фотографій, реклами та витворів мистецтва з багатої історії Budweiser. В результаті кожен NFT діятиме як ключ до Budverse, надаючи доступ до ексклюзивних нагород та сюрпризів.
NFT також чудово підійде і для невеликих творців контенту, які хочуть монетизувати свої навички та передплатників.
Візьмемо, наприклад, блогера-початківця. Він, будучи на початку свого шляху, створює тисячі токенів за символічну ціну. У міру зростання інтересу до цього блогера вартість токенів теж буде зростати.
Ставши лідером думок, він може вимагати сотні тисяч доларів в обмін на токен, який дозволить його аудиторії отримати доступ до матеріалів з особистого життя, що раніше не були відомі широкій аудиторії.
Зрештою, люди купують більше, ніж просто токен як такий. Вони інвестують у цінність людини та ідею про те, що попит на їх токени з часом зростатиме.
Висновки
Це схоже на продаж акцій: у міру того, як ви чи ваш бренд стає ціннішим, валюта теж стає ціннішою. Чим більше людей зацікавлено у вашій компанії, тим більше вони зможуть брати участь у спільноті, що розвивається, або інвестувати в вас і послуги, які ви можете запропонувати.
Зараз найкращий час для брендів та маркетологів, щоб запровадити нові тактики. Ажіотаж навколо токенів завоював весь інтернет-простір, і споживачі готові витрачати свої гроші на активи, які вважають цінними.
Чи виграє ваша компанія від цієї захоплюючої нової тенденції? Ви не дізнаєтесь, доки не спробуєте.