Рівень залученості – один з основних показників будь-якої маркетингової кампанії в соціальних мережах. Але що таке хороший рівень залученості? При такій великій кількості маркетингових каналів і показників, які необхідно відстежувати, маркетологам може бути складно зрозуміти, що являє собою хороший рівень залученості.
Давайте розберемося що таке показник залученості або Engagement Rate (ER), які показники залученості в різних соціальних мережах, що важливіше охоплення або залученість, і чим охоплення відрізняється від переглядів.
Що таке показник залученості в соціальних мережах і як він обчислюється?
ER вимірює відсоток людей, які вирішили взаємодіяти з вашим контентом після його перегляду. Залежно від того, який соціальний канал ви будете використовувати в даний момент, залученість враховує різні цільові дії лайки, коментарі, репости, підписки та інші.
Як прорахувати показник залученості?
Рівень залученості зазвичай розраховується шляхом ділення загальної залученості на загальну кількість передплатників і подальшого множення на 100%.
Існують різні методи розрахунку показників залученості.
Ось два підходи до розрахунку Engagement Rate:
- На основі числа передплатників.
- На основі охоплення (користувачі, які побачили публікацію).
За охопленням вимірюється відсоток вашої аудиторії, яка вирішила взаємодіяти з вашим контентом після його перегляду.
Що вимірює залученість?
Загальна кількість взаємодій зазвичай являє собою кількість лайків, реакцій, коментарів, репостів, переглядів, ретвітів і іноді включає кліки, в залежності від того, яку платформу ви використовуєте.
Загалом, можна сказати, що залученість вимірює емоції користувачів соціальних мереж. Або, якщо бути більш конкретним:
Twitter: відповіді, ретвіти, переходи за URL і лайки.
Instagram: коментарі, лайки, охоплення Instagram Story і переходи за URL.
Youtube: коментарі, репости, перегляди, кількість лайків/антипатій, переходи за URL.
Що таке хороший показник залученості в Facebook?
Щоб розрахувати рівень залученості у Facebook, вам необхідно:
- Складіть загальну кількість реакцій, коментарів і репостів за останні 7 днів.
- Розділіть це число на кількість передплатників.
- Помножте на 100.
Отже, який хороший показник залученості у Facebook? Це залежить від того, кого ви запитаєте. Експерт з соціальних мереж Марі Сміт каже, що середній рівень залученості становить всього 2%. У той час як Майкл Леандер, фахівець в області SEO, каже, що все, що вище 1%, слід вважати хорошим.
Чому так мало? Алгоритм фільтрації Facebook EdgeRank показує ваші повідомлення тільки 16% від загального числа ваших передплатників. З огляду на це, не дивно, що рівень залученості становить 2% або менше.
Більш свіжі цифри теж не дуже обнадіюють. Дивлячись на показники залученості Facebook від Statista за четвертий квартал 2020 року, ми бачимо, що середній рівень залученості у передплатників сторінки складає всього 0,19%. Відеопости досягають трохи вищого показника – 0,26%.
Що таке хороший рівень залученості в Instagram?
Instagram також є платформою, яка забезпечує відносно високий рівень залученості. Більшість експертів сходяться на думці, що хороший рівень залученості становить від 1% до 5%. Ставки залежать від галузі, розміру або типу аудиторії і стилю контенту, що публікується. HootSuite повідомляє, що середній рівень залученості в 2020 році становив близько 4,59%.
Розрахуйте рівень залученості в Instagram:
- Додайте лайки і коментарі.
- Розділіть на кількість передплатників.
- Помножити на 100.
Що таке хороший рівень залученості в LinkedIn?
Ваш рівень залученості в LinkedIn можна розрахувати шляхом ділення взаємодій з публікаціями на загальну кількість передплатників або на кількість показів публікацій. Хороша залученість становить близько 2%, число схоже на Facebook.
Що таке хороший рівень залученості в TikTok?
За останній рік TikTok став однією з найпопулярніших соціальних мереж. Почасти це пов’язано з його чудовим рівнем залученості. Короткі відеоролики, що запам’ятовуються та заохочують участь, виявилися успішними плюшками для користувачів TikTok.
Дослідження, проведене Statista в липні 2020 року, показало, що лідери думок TikTok в США досягають середнього рівня залученості майже 18%! Інфлюенсери з інших країн досягають 15,86%, що теж високо. Органічні взаємодії для звичайних користувачів в TikTok також хороші і складають від 3% до 9%. TikTok надає величезні можливості для тих, хто хоче підвищити залученість і залучити нову аудиторію.
Щоб розрахувати рівень залученості TikTok для всього вашого профілю треба:
- Скласти всі сердечки і коментарі з останніх 20 завантажень.
- Розділити на загальну кількість переглядів.
- Помножити на 100.
Соціальний охоплення або залученість: що важливіше?
Що таке охоплення?
Соціальне охоплення говорить нам, скільки користувачів соціальних мереж бачили ваш контент. Таким чином, потенційне охоплення впливової особи – це кількість передплатників, які у нього є в соціальній мережі, або, іншими словами, кількість користувачів, на яких вони можуть потенційно вплинути.
Однак через алгоритми і інші чинники, такі як частота або час публікації, не всі передплатники впливової особи будуть бачити кожну зі своїх публікацій.
Що таке залученість?
Залученість відноситься до поведінки користувачів по відношенню до контенту або, в даному випадку, контенту, який був створений і опублікований кожним із впливових осіб, що беруть участь в кампанії. Рівень залученості визначає здатність впливової особи взаємодіяти зі своїм контентом, а також його здатність викликати емоції у публіки.
Соціальне охоплення vs залученість
Залежно від кампанії або її цілей будь-яке з двох може бути ціннішим.
Соціальне охоплення, наприклад, корисне для кампаній з цілями брендингу та підвищення обізнаності, в яких бренд прагне вплинути на максимальну кількість користувачів в рамках своєї цільової аудиторії. У цьому конкретному випадку використання впливових осіб з високим рівнем залученості є ключовим для брендів, які прагнуть генерувати трафік для свого веб-сайту, підвищувати конверсію і залучати нових клієнтів.
Отже, перш ніж вирішити, які KPI важливіші, ми повинні пам’ятати про цілі кампанії. Тільки тоді ви зможете інтерпретувати дані і визначити, чи працює ваша кампанія так, як ви прогнозували.
Чим охоплення відрізняється від переглядів?
Охоплення показує кількість унікальних користувачів, яким був показаний ваш контент, а перегляди показують, скільки раз ваш контент був показаний цим користувачам.
Передплатники, які підписані на вас, на жаль, не бачать кожен ваш пост, про що говорилося раніше. Платформи соціальних мереж використовують складні алгоритми, щоб визначити, який контент показувати яким користувачам, і в результаті тільки певна частина ваших передплатників дізнається про ваші активності кожного разу, коли ви щось публікуєте.
Але важливо нагадати, що «охоплення» не обмежується тільки лише вашими передплатниками. Коли передплатник коментує або лайкає вашу публікацію, його дія відображається на стрічці його друзів.
Таким чином, нерідко можна побачити, що серед охоплених людей певний відсоток не є вашими передплатниками (скажімо, 20% або 30%, а іноді навіть 60%).
Висновок:
Рівень залученості є визначальним фактором успіху кампанії в соціальних мережах. Високі показники залученості вказують на цікавий і професійний контент.
Перш ніж ви вирішите, наскільки ваш рівень залученості хороший або поганий, подумайте про те, що робить взаємодію для вас цінною. Пости з Giveaway можуть підвищити рівень залученості, але чи приводять вони до збільшення продажів? Залученість в соціальних мережах може бути дуже корисною для вашого его, але набагато важливіше подумати про те, як ця залученість впливає на бізнес.